Welk reptiel, ik had een keer slang gegeten, zei ik net alquote:Op maandag 16 januari 2017 00:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet echt, wel reptiel, maar geen insekten.
Krokodil, monitor lizard en ook kleintjes, hagedisachtig.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welk reptiel, ik had een keer slang gegeten, zei ik net al
Ook op kleine eilandjes geweest waar ze 100 jaar achterlopen?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Krokodil, monitor lizard en ook kleintjes, hagedisachtig.
Ik pas me meestal aan aan de lokale eetcultuur.
Ik vind eilandjes leuk en dan is het doorgaans seafood.
Hey laat Niels even, hij kan best met leuke verhalen komen over zijn verre trips.quote:
Nee.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook op kleine eilandjes geweest waar ze 100 jaar achterlopen?
Het is zo makkelijk om hem af te zaniken, en ja ik ben ook een hypocriet om hihaho grapjes of een quote te plaatsen.quote:
Armoede... Eerste paar keer India was wel shocktherapie. Stop je zelf ook subiet met klagen.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om hem af te zaniken, en ja ik ben ook een hypocriet om hihaho grapjes of een quote te plaatsen.
Maar Niels is wel een man van de wereld met zo z'n eigen ervaringen in verre oorden.
Echte armoede zien, doet toch wel wat.
subiet gebruikenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Armoede... Eerste paar keer India was wel shocktherapie. Stop je zelf ook subiet met klagen.
India wil ik ook nooit dood noch levend gevonden worden, een open riool lijkt me dat.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Armoede... Eerste paar keer India was wel shocktherapie. Stop je zelf ook subiet met klagen.
dat ergens anders ergere problemen zijn betekent natuurlijk niet dat andere, minder erge problemen op andere plekken irrelevant zijnquote:Op maandag 16 januari 2017 01:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
heb je je kleine teen weleens gestoten?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat ergens anders ergere problemen zijn betekent natuurlijk niet dat andere, minder erge problemen op andere plekken irrelevant zijn
jaquote:Op maandag 16 januari 2017 01:12 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
heb je je kleine teen weleens gestoten?
Dat is toch niet alles joh speenvarkenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik doelde toen op het behang, mandril
Ach ik klaag dat ik komende week met een eikel moet werken,... even terugdenken aan het mannetje die stenen uithakt voor een habbekrats, waar afvalwater van een leerlooierij loopt.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat ergens anders ergere problemen zijn betekent natuurlijk niet dat andere, minder erge problemen op andere plekken irrelevant zijn
Hypocrip jaquote:Op maandag 16 januari 2017 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om hem af te zaniken, en ja ik ben ook een hypocriet om hihaho grapjes of een quote te plaatsen.
Maar Niels is wel een man van de wereld met zo z'n eigen ervaringen in verre oorden.
Echte armoede zien, doet toch wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |