hahaquote:
zit hier leuk met mortie jimmy en sof dus je moet wel met hele goede sterke argumenten komen wil ik dit warme nest verlatenquote:Op zondag 15 januari 2017 23:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zou graag willen dat je weer terug kon komen bij ons.
misschien een petitie starten in FBquote:Op zondag 15 januari 2017 23:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zou graag willen dat je weer terug kon komen bij ons.
Beetje, weet niet goed wat ik verwacht had.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Had je allemaal nieuwelingen verwacht dan?
chloro mist jequote:Op zondag 15 januari 2017 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit hier leuk met mortie jimmy en sof dus je moet wel met hele goede sterke argumenten komen wil ik dit warme nest verlaten
krijg echt gemixte signalen van jouquote:Op zondag 15 januari 2017 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit hier leuk met mortie jimmy en sof dus je moet wel met hele goede sterke argumenten komen wil ik dit warme nest verlaten
ahwquote:
why?quote:Op zondag 15 januari 2017 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg echt gemixte signalen van jou
Denk dat Danny daar enorm warm van wordtquote:Op zondag 15 januari 2017 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien een petitie starten in FB
je ziet mij als een deel van het warme nest, maar toch gemene sneren somsquote:
Het maakt mij ook niet uit, ik kan je hier vinden toch. Ik zou het alleen zo fijn vinden dat ik je kon verwelkomen daar wat ik mijn thuis noem.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo ben ik nou eenmaalquote:Op zondag 15 januari 2017 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
je ziet mij als een deel van het warme nest, maar toch gemene sneren soms
Heb ik ook met Hzawquote:Op zondag 15 januari 2017 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
Kom we bedrijven de liefde.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
kom maar langsquote:
Ben wel jaloers nu.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat weet je ervan, sof en ik gaan way back
krijgt ze nog een frituurpan van je?quote:Op zondag 15 januari 2017 23:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat weet je ervan, sof en ik gaan way back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |