lkkr lkkr kom chillequote:
Jij zegt hetquote:Op zondag 15 januari 2017 22:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, als Braadslee het doet dan moet je maar hopen dat het podium het houdt.
Maar die van jou is helemaal niet kleinquote:Op zondag 15 januari 2017 22:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
lol wat is ie klein
inb4 die van jou ook ahahaha
die komt van de zomer weer terugquote:
wrom hij doet nooit watquote:
Sgoedquote:
Haha opa :$quote:
Je weet hoe jaloerse mensen kunnen zijn (Hans)quote:Op zondag 15 januari 2017 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar die van jou is helemaal niet klein
Hahaquote:Op zondag 15 januari 2017 22:49 schreef Remqo het volgende:
Maar misschien maak ik in de tussentijd wel een paint-portret van hem.
Moet wel een breder scherm hebben eerst.
Ahahaquote:Op zondag 15 januari 2017 22:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
lol wat is ie klein
inb4 die van jou ook ahahaha
kga nu koken voor je brbquote:
Dat is hij ook wel, alleen soms wat moeilijk in omgang lijkt mequote:Op zondag 15 januari 2017 22:49 schreef Crip het volgende:
Ik vind Braddie wel een oprecht lieve gozer, hart op de juiste plek.
Echt vervelende jongen somsquote:Op zondag 15 januari 2017 22:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je weet hoe jaloerse mensen kunnen zijn (Hans)
Denk niet dat die schuld altijd volledig bij hem zit.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is hij ook wel, alleen soms wat moeilijk in omgang lijkt me
gvd chaiquote:
Sowwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 15 januari 2017 22:49 schreef Remqo het volgende:
Maar misschien maak ik in de tussentijd wel een paint-portret van hem.
Moet wel een breder scherm hebben eerst.
je heb wel iets met die jongen hèquote:
Omg trouw met mequote:
Wordt wel eens misbruik van hem gemaakt helaasquote:Op zondag 15 januari 2017 22:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk niet dat die schuld altijd volledig bij hem zit.
Hij wordt ook vaak uit z'n schuur geloktquote:Op zondag 15 januari 2017 22:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk niet dat die schuld altijd volledig bij hem zit.
dacht ik ook maar zie hem ook wel eens wanneer hij de kans heeft ziekhard op mensen bashenquote:Op zondag 15 januari 2017 22:49 schreef Crip het volgende:
Ik vind Braddie wel een oprecht lieve gozer, hart op de juiste plek.
zijn allemaal sidebitchesquote:Op zondag 15 januari 2017 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een mannelijke harem thuis
Heb ik tijd ook gedaan om hem uit te lokken, was wel slecht van mequote:Op zondag 15 januari 2017 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt wel eens misbruik van hem gemaakt helaas
Dat laatste was natuurlijk even een grapje, maar het lijkt me wel echt leuk om hem na te tekenen.quote:
liefst gisteren alquote:
Ja dit, echt tyfus hypocrip die gozerquote:Op zondag 15 januari 2017 22:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dacht ik ook maar zie hem ook wel eens wanneer hij de kans heeft ziekhard op mensen bashen
Doen we bijna allemaal wel eens zonder rekening te houden dat anderen mensen ook feels hebben.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dacht ik ook maar zie hem ook wel eens wanneer hij de kans heeft ziekhard op mensen bashen
Kom nu naar je toequote:
Dat verklaart wel een hoopquote:Op zondag 15 januari 2017 22:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Voor de rest is ie wel schattig, alleen zijn jaloezie zit hem soms in de weg
i see what u did therequote:Op zondag 15 januari 2017 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit, echt tyfus hypocrip die gozer
oohh leuk manquote:Op zondag 15 januari 2017 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde voor mn verjaardag met mijn vader want memories en mijn moeder wil ook mee dus wordt gezellig
Beledigen misschien, bashen nietquote:Op zondag 15 januari 2017 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Doen we bijna allemaal wel eens zonder rekening te houden dat anderen mensen ook feels hebben.
Je hebt een mooie stem hoor, wij gaan nie zingen. Gewoon playlist togquote:Op zondag 15 januari 2017 22:54 schreef Drug het volgende:
[..]
je hebt mijn stem gehoord, wesh denk je ik ga zingen
Alle eer gaat naar 2nutzquote:
114 pp willen we max uitgevenquote:Op zondag 15 januari 2017 22:55 schreef Drug het volgende:
[..]
oohh leuk man
wat betaal je voor zo'n ticket?
ben je dronkenquote:Op zondag 15 januari 2017 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alle eer gaat naar 2nutz
2nuts 2nitz 2noot nootjes nootmans mycroft sherlock euro
Neequote:
ooo ja kom tala3a badru 3alaina op die beat van die daffquote:Op zondag 15 januari 2017 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt een mooie stem hoor, wij gaan nie zingen. Gewoon playlist tog
haha damnquote:Op zondag 15 januari 2017 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
114 pp willen we max uitgeven
maar je hebt ook kaarten van 500
en ook 35 of 77
je bent gwn infatuatedquote:
Soms geloof ik nog steeds niet dat je gewoon Nler bentquote:Op zondag 15 januari 2017 22:57 schreef Drug het volgende:
[..]
ooo ja kom tala3a badru 3alaina op die beat van die daff
risalla je hebt gezien nigh?
latebkich galbiquote:Op zondag 15 januari 2017 22:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Soms geloof ik nog steeds niet dat je gewoon Nler bent
Hmmm preachquote:
nee zitten, wil niet staan met mijn oudersquote:Op zondag 15 januari 2017 22:58 schreef Drug het volgende:
[..]
haha damn
114 voor veldkaarten dan ofzo? of waar de fuck is het? ik ga wel ff googelen
jaquote:
Waarmeequote:
hey ik ookquote:Op zondag 15 januari 2017 22:33 schreef supersof het volgende:
morgenochtend kaarten voor u2 proberen te scoren
omdat ze dan awkward gaan dansen enzo?quote:Op zondag 15 januari 2017 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nee zitten, wil niet staan met mijn ouders
Wat?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je weet hoe jaloerse mensen kunnen zijn (Hans)
nee lijkt me gewoon niet zo leukquote:Op zondag 15 januari 2017 23:02 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat ze dan awkward gaan dansen enzo?
leukquote:
hij gaat nietquote:
Zei gisteren nog dat je wel cute bent maar werd niet gewaardeerdquote:Op zondag 15 januari 2017 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt ik word vandaag constant door iedereen aangevallen
oh dacht je maakt grapjequote:
Jawel hoor, maar toen las ik ook dat ik gemeen was en dat deed pijnquote:Op zondag 15 januari 2017 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zei gisteren nog dat je wel cute bent maar werd niet gewaardeerd
vet awkward als ik je daar met mijn ouders zie ;squote:
ik mis het ook man, soms denk ik zet appartjementje 30k in marokko en ik zeg challasquote:Op zondag 15 januari 2017 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik mis Marokko zo erg, kan wel janken.
Omg dat dat nog bestaat, echt veel gespeeldquote:
gelukkig haal ik slechts tickets voor mijn broer die bij een klant zitquote:Op zondag 15 januari 2017 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
vet awkward als ik je daar met mijn ouders zie ;s
Je doet ook gemeen tegen mij, doet ook pijnquote:Op zondag 15 januari 2017 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar toen las ik ook dat ik gemeen was en dat deed pijn
quote:Op zondag 15 januari 2017 23:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gelukkig haal ik slechts tickets voor mijn broer die bij een klant zitdus daar hoef je je geen zorgen over te maken
ik zei toch dat je niet ging pfffquote:Op zondag 15 januari 2017 23:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gelukkig haal ik slechts tickets voor mijn broer die bij een klant zitdus daar hoef je je geen zorgen over te maken
Precies, echt dit gewoon. Voor 30k kun je daar gewoon laten bouwen van scratch.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:06 schreef Drug het volgende:
[..]
ik mis het ook man, soms denk ik zet appartjementje 30k in marokko en ik zeg challas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |