Merk het.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja man. maar de vaart is er nu echt compleet uit
Ik ga wiki er even bij pakken.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In mijn beleving zijn ze er al zeker 10 jaar mee bezig ofzo.
Nee. Meeste komen er best wel goed vanaf. Alleen 1 (of 2?) moeten een enorm bedrag betalen aan kunstenaar.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Echt respectloos, hopelijk moeten ze alle schade terugbetalen
Je gaat toch motor rijden daar?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb gewoon internet nu he
Hoef ook niet zoveel te klussen, AT&T & Verizon
Weet behalve je voorkomen niks van jequote:Op zondag 15 januari 2017 21:45 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar lijkt me wel leuk om een x kopje koffie te doen met je
daarom kopje koffie tochquote:Op zondag 15 januari 2017 21:46 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Weet behalve je voorkomen niks van je
Gewoon appen onderweg xDquote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat maar weten. Ben nu nieuwsgierig.
quote:Op 31 mei 2013 werd de eerste boom voor het nieuwe park geplant, terwijl ook de namen van de drie klimaatwerelden bekend werden gemaakt. De daadwerkelijke bouw van het park begon in november 2013. Bijna een jaar later, op 10 oktober 2014, ging ook de bouw van het entreegebouw (inclusief theater) van start. Op 26 maart 2015 werd, naast het logo, ook de naam van het nieuwe park bekendgemaakt: Wildlands Adventure Zoo Emmen. Oplevering werd gepland in fases tussen november 2015 en februari 2016.
heb je nummer toch niet pffffquote:Op zondag 15 januari 2017 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon appen onderweg xD
Nee maar kom denk af en toe 's avonds wel ff online. Die maat is met vriendin hé, iets met een derde wiel
Denk dat er nog wel genoeg terrein is om nog iets mee te doen.quote:
Oh ja date niet zo snel met iemand via internetquote:Op zondag 15 januari 2017 21:48 schreef Drug het volgende:
[..]
daarom kopje koffie toch
vraag je niet om bij me in te trekken ofzo
Geloof het ook wel ja.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel genoeg terrein is om nog iets mee te doen.
zullen we elkaar eerst online beter leren kennen?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh ja date niet zo snel met iemand via internet
Nee. Heb je picca?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Haags heb je foto gezien van onze nieuwe theater? Ik vind hem wel mooi.
Praten, chillen.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:51 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
MAAR WAT HEBBEN JULLIE DAN GEDAAN AMA
maak er dan 555 vanquote:Op zondag 15 januari 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik stop er ook zo mee. 550 komt in zicht. Mooi geweest.
Ouderwets zegquote:Op zondag 15 januari 2017 21:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh ja date niet zo snel met iemand via internet
Ze waren aan het tongworstelenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hebben jullie geroddeld over FOK!ers
quote:
Dima plsquote:Op zondag 15 januari 2017 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / 28 en forever alone
niet zo gek toch
en die dopfles maar verbaasd zijnben benieuwd hoe hij eruit ziet dan omdat het hem ook niet lukt
Duh.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hebben jullie geroddeld over FOK!ers
hoezo doe ik scheinheilig ?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dima pls
Nogmaals, jij blijft ook forever alone. Doe niet zo schijnheilig
laat mequote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe kun je in godsnaam een woord dat in een quote staat fout schrijven
Wow, nicequote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inmiddels zit er meer gras op dat bolle dak. Rechts in dit gebouw is entree naar de dierentuin want dierentuin ligt achter dit gebouw.
Omdat je nu eigenlijk hem zit af te kraken terwijl het je zelf niet lukt om een nummer van een meisje te krijgen...quote:
Netjes hoor.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Emmen heeft nu ook een hip nieuw plein.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, geld in overvloed in Emmen lijkt mequote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Emmen heeft nu ook een hip nieuw plein.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dus?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat je nu eigenlijk hem zit af te kraken terwijl het je zelf niet lukt om een nummer van een meisje te krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ook wel.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Emmen ziet er nu wel iets beter uit.
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dus?Ja dat zeg ik dus met schijnheilig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor het luisteren en doe er vooral wat mee. En kap met trollen
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:58 schreef Amarantha het volgende:
En de nieuwe skatebaan heeft vorm van een penis.![]()
Gemeente zag dat gewoon niet toen de skaters een tekening voor nieuwe skatebaan hadden ingeleverd. Zo slecht.
slaat nergens op wat je nu allemaal zegt maar goed doei ik ga slapenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik dus met schijnheilig.
Bedankt voor het luisteren en doe er vooral wat mee. En kap met trollen
slaap lekker abiquote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
slaat nergens op wat je nu allemaal zegt maar goed doei ik ga slapen
hehe fucking vetquote:Op zondag 15 januari 2017 21:58 schreef Amarantha het volgende:
En de nieuwe skatebaan heeft vorm van een penis.![]()
Gemeente zag dat gewoon niet toen de skaters een tekening voor nieuwe skatebaan hadden ingeleverd. Zo slecht.
skate kut zeker?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Nu hebben we voor altijd een enorme penis op onze centrum plein waar je in kunt skaten.
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dus?Wat is er morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klopt.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij gaat eerst mijn vrouw en daarna zijn vrouw doen zei hij
Sowieso wel tof van de gemeente dat een paar jongens mochten mee bepalen hoe het eruit kwam te zien.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hehe fucking vetbaasjes bij die skatebaan
geen pics?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Nu hebben we voor altijd een enorme penis op onze centrum plein waar je in kunt skaten.
ah jammerquote:Op zondag 15 januari 2017 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee sorry. Google Maps is nog niet bijgewerkt.
Gisteravondquote:Op zondag 15 januari 2017 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso wel tof van de gemeente dat een paar jongens mochten mee bepalen hoe het eruit kwam te zien.
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteravond
[ afbeelding ]
Goed geveegd wel
quote:
Hehe is goed hoor.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry voor de overlast vandaagZal niet meer gebeuren. Iig niet namens mij
Vast wel. Heeft ie wat te doen johquote:Op zondag 15 januari 2017 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hehe is goed hoor.Ben wel benieuwd of Fylax het record gaat verbreken.
Ja, en sportief. Wacht.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Heeft Fylax eigenlijk al gereageerd op dit hele gebeuren?
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:05 schreef Remqo het volgende:
portret van christian slater in paint
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |