SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 15 januari 2017 21:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ga woensdag zien en spelen hoe Ubisoft Ghost Recon Wildlands heeft aangepakt. Ik ben benieuwd.
Ik vond Watchdogs 2 ook echt een goede game.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist Watch Dogs 2 uitgespeeld. Heb er de 65 uur mee aangetikt en ik heb er elke minuut van genoten. Dat is echt een hele leuke game geworden.
De komende tijd is Final Fantasy 15 aan de beurt.
godverdommequote:Op maandag 16 januari 2017 12:59 schreef 2dope het volgende:
Lachwekkend slechte trailer PS4-game Life of Black Tiger
Day 1
Ik vond Fallout 4 een grote deceptie. Dus ik zou die DLC persoonlijk skippen.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:19 schreef Leonos het volgende:
Kan nu voor 21 euro alle 3 de DLC kopen voor Fallout 4. Ben nu nog bezig met de main story.
Is het de moeite waard denken jullie?
rtquote:Op maandag 16 januari 2017 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond Fallout 4 een grote deceptie. Dus ik zou die DLC persoonlijk skippen.
De verhalende DLC zijn wel leuk, op een eiland en pretpark.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:19 schreef Leonos het volgende:
Kan nu voor 21 euro alle 3 de DLC kopen voor Fallout 4. Ben nu nog bezig met de main story.
Is het de moeite waard denken jullie?
'first love nostalgia'quote:Op maandag 16 januari 2017 19:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Far Harbor en Nuka World zien er toch nog best tof uit hoor, maar de rest kan je inderdaad laten gaan. Fallout 4 gaf mij ook niet hetzelfde gevoel als wat ik bij Fallout 3 had- Die geeft me nog steeds na al die jaren een speciaal gevoel als ik in die wereld ben
Begin zelf juist nu met Watch Dogs 2 nadat ik Final Fantasy platinum heb gehaaldquote:Op zondag 15 januari 2017 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist Watch Dogs 2 uitgespeeld. Heb er de 65 uur mee aangetikt en ik heb er elke minuut van genoten. Dat is echt een hele leuke game geworden.
De komende tijd is Final Fantasy 15 aan de beurt.
Fallout 4 is gewoon een slechte fallout game.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Far Harbor en Nuka World zien er toch nog best tof uit hoor, maar de rest kan je inderdaad laten gaan. Fallout 4 gaf mij ook niet hetzelfde gevoel als wat ik bij Fallout 3 had- Die geeft me nog steeds na al die jaren een speciaal gevoel als ik in die wereld ben
Dat vond ik ook al van New Vegas. Eigenlijk was Fallout 3 de enige Fallout die ik wel tof vond.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 02:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fallout 4 is gewoon een slechte fallout game.
Je hebt die trailer van Life of Black Tiger nog niet gezien zeker?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:25 schreef Joosterd het volgende:
Wacht op: Gran Turismo,Horizon, Crash Bandicoot,Kingdom Hearts (nooit gespeeld), Last of us 2, God of War.
Grootste tegenvaller van 2017: Fallout
Grootste verrassing: The Witcher
Fallout was tot en met deel 2 de beste franchise evar.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al van New Vegas. Eigenlijk was Fallout 3 de enige Fallout die ik wel tof vond.
Fallout is helemaal niet zo'n toffe franchise in tegenstelling tot alle hype die de games krijgen.
lol old peoplequote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Fallout was tot en met deel 2 de beste franchise evar.
Look who's talking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Ga nu maar je middagdutje doenquote:
Ik wel.... Instabuy. GOTY materiaalquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt die trailer van Life of Black Tiger nog niet gezien zeker?
Ik heb Crash Bandicoot zelf nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:25 schreef Joosterd het volgende:
Wacht op: Gran Turismo,Horizon, Crash Bandicoot,Kingdom Hearts (nooit gespeeld), Last of us 2, God of War.
Grootste tegenvaller van 2017: Fallout
Grootste verrassing: The Witcher
Maar new Vegas is de beste?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al van New Vegas. Eigenlijk was Fallout 3 de enige Fallout die ik wel tof vond.
Fallout is helemaal niet zo'n toffe franchise in tegenstelling tot alle hype die de games krijgen.
Maar je hebt het wel 75 uur gespeeld he. Dat zegt ook iets. Ik was na 60 uur ook klaar, maar niet alles hoeft 250 uur te duren.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:46 schreef HansvanOchten het volgende:
Toevallig een tijdje geleden fallout 4 gespeeld.
Echt het einde kon me niks meer schelen, 75+ uur raiders, honden, muggen en mollen doodschieten in een random verlaten gebouw.
Ik zat geloof ik op 90% van de story maar kon het niet meer opbrengen om nog meer raiders dood te schieten.
Wat natuurlijk ook al in 1 en 2 zo was, en dan met 100x betere humor.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar new Vegas is de beste?
Je hebt daar zoveel meer opties dan in fallout 3, vooral met speech enzo. en als je een low int character maakt praat die dom enzo
Crash Bandicoot was mijn eerste game voor de Playstation.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb Crash Bandicoot zelf nooit gespeeld.![]()
![]()
Yakuza Zero over een weekquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind 2017 nog een vrij mager jaar qua aankondigingen hoor. Alleen Shenmue 3 en Gran Turismo spreken mij persoonlijk aan. Red Dead Redemption haal ik ook nog wel maar pas als die 30 euro is ofzo.
Super leuke game ja. Gewoon een leuk simpel spel voor tussendoor. Sunset Overdrive voor de Xbox One is ook best leuk van dezelfde makersquote:Op dinsdag 17 januari 2017 15:40 schreef Drug het volgende:
o ratchet & clank begonnen, hoe leuk is dat!
en prachtig op pro met 4k hdr 😍
ja ik zag het, was al ff gameplay aan het checken. ben wel van plan scorpio te halen dus dan komt die er ook nog welquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:41 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Super leuke game ja. Gewoon een leuk simpel spel voor tussendoor. Sunset Overdrive voor de Xbox One is ook best leuk van dezelfde makers
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
Best een leuke Shooter, maar een enorm slechte fallout game.
Een met zorg gemaakte wereld is ook dikke onzin.
Ik ben Fallout fan sinds de eerste games. En ik ben niet blij met het verhaal in 4.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
Best een leuke Shooter, maar een enorm slechte fallout game.
Een met zorg gemaakte wereld is ook dikke onzin.
Ik kan me juist niet herinneren dat er een jaar was waarin zoveel (hopelijk/in potentie) goede games gaan uitkomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind 2017 nog een vrij mager jaar qua aankondigingen hoor. Alleen Shenmue 3 en Gran Turismo spreken mij persoonlijk aan. Red Dead Redemption haal ik ook nog wel maar pas als die 30 euro is ofzo.
Vol betekend niet dat het met zorg is gemaakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:28 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik ben Fallout fan sinds de eerste games. En ik ben niet blij met het verhaal in 4.
Maar het is zeker een geweldige met zorg gemaakte open wereld.
Noem een game van deze gen (buiten de Witcher 3) met een open wereld die uitgebreider/mooier en voller is dan die van F4.
Nog niet uit maar Zelda en dragon Quest.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:28 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik ben Fallout fan sinds de eerste games. En ik ben niet blij met het verhaal in 4.
Noem een game van deze gen (buiten de Witcher 3) met een open wereld die uitgebreider/mooier en voller is dan die van F4.
hoezo niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 15:29 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Crash Bandicoot was mijn eerste game voor de Playstation.Wel leuk, maar ik zou dat spel niet opnieuw spelen. Ook niet in een modern jasje.
Xenoblade Chronicles Xquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:28 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Torment <3quote:Op maandag 16 januari 2017 01:26 schreef studentje7 het volgende:
Begin maart Torment:Tides of Numenera, Horizon Zero Dawn en Nier Automta.
Kijken welke het beste scoort en die halen.
Sins ik de Lego games speel, vind ik veel andere 3D platform games nogal tegenvallen.quote:
lijkt me saaiquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
Nioh... Waarom heeft niemand t over nioh
Omdat ik ws. al doodga in het titelscherm.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
Nou dat is er 1. Oftewel de wereld van F4 is gewoon één van de betere out there. Al had het inderdaad veel beter gekund.quote:
Omdat het er super saai uitziet?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe Team Ninja game saai uhuhquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat het er super saai uitziet?
Dan zul je de rest ook wel niet zo leuk vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:06 schreef Drug het volgende:
welke lego is het beste? heb alleen de eerste batman een stuk gedaan op x360, maar vond dat niet veel.
mwah hoeft niet, dat is 8 jaar geleden dus misschien vind ik het nu wel leuk. ga denk dimensions wel een keer proberen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dan zul je de rest ook wel niet zo leuk vinden.
omdat die pussies hier nog geen minuut overlevenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
eigenlijk gwn dit iddquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
omdat die pussies hier nog geen minuut overleven
En omdat de Dodge & Roll simulators wel erg 2010 zijn ook.quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ahaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Sins ik de Lego games speel, vind ik veel andere 3D platform games nogal tegenvallen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
Is het heel uitdagend?quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Echt een fantastisch spel.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:07 schreef Blue_note het volgende:
W_D2 kopen of niet? ¤43,- bij de MM zie ik.
Echt een ontzettend leuke gamequote:Op woensdag 18 januari 2017 18:07 schreef Blue_note het volgende:
Noice! Heb me helemaal niet gefocused op deze game. Weer een mooie meepakker!quote:
Morgen ff halen. Net ff demo gespeeld. Ben overtuigdquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Echt een ontzettend leuke game
gaan we dan co-opquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:02 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Morgen ff halen. Net ff demo gespeeld. Ben overtuigd
Andere gear dan die van de vorige beta?quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:08 schreef MMaRsu het volgende:
https://store.playstation(...)_00-NIOHDEMO00000001
Laatste kans om de Nioh demo te spelen voor de release, en speel Gear vrij voor de full game
Hij is wel aardig, heb m vorige week voor die prijs gekocht. Vind 30,- een betere prijs.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:07 schreef Blue_note het volgende:
Voor die famepunten voor nieuwe research points toch.quote:
Ja geef link danquote:Op woensdag 18 januari 2017 22:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
er is een demo van rise of the tomb raider
http://store.playstation.com/quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:46 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Voor die famepunten voor nieuwe research points toch.
Easy platinum dit denk dat als ik een uitspeel ik het al heb
[..]
Ja geef link dan
Ik zie niks de demo moet vast al weg zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
http://store.playstation.com/
Als je in de store zoekt naar Rise of the Tomb Raider kun je ook de demo downloaden. Staat er nog steeds.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik zie niks de demo moet vast al weg zijn.
Jammer.
Die ga ik direct bekijken!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt die trailer van Life of Black Tiger nog niet gezien zeker?
Van de recentere games is Lego Marvel Super Heroes 1 van de beste (NIET Lego Marvel Avengers uit vorig jaar, die is minder).quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:06 schreef Drug het volgende:
welke lego is het beste? heb alleen de eerste batman een stuk gedaan op x360, maar vond dat niet veel.
En een nieuw lvlquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Andere gear dan die van de vorige beta?
ait ga ik die eens checkenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Van de recentere games is Lego Marvel Super Heroes 1 van de beste (NIET Lego Marvel Avengers uit vorig jaar, die is minder).
LEGO Marvel Super Heroes is schitterend, LEGO Harry Potter collection ook (de beste Harry Potter game ooit gemaakt). LEGO Avengers is trouwenso ook gewoon goed. LEGO Batman 2 (deel 3 is verschrikkelijk), LEGO the Hobbit.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:06 schreef Drug het volgende:
veel gamesquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
LEGO Marvel Super Heroes is schitterend, LEGO Harry Potter collection ook (de beste Harry Potter game ooit gemaakt). LEGO Avengers is trouwenso ook gewoon goed. LEGO Batman 2 (deel 3 is verschrikkelijk), LEGO the Hobbit.
Check https://psnprofiles.com/VinedX mijn profiel voor alle LEGO games die ik heb geplat
hehe aitquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
LEGO Marvel Super Heroes is schitterend, LEGO Harry Potter collection ook (de beste Harry Potter game ooit gemaakt). LEGO Avengers is trouwenso ook gewoon goed. LEGO Batman 2 (deel 3 is verschrikkelijk), LEGO the Hobbit.
Check https://psnprofiles.com/VinedX mijn profiel voor alle LEGO games die ik heb geplat
Ik heb ze allemaal tot nu toe gespeeld behalve de Indiana Jones games. Bijna allemaal pareltjes. Ben echt een groot LEGOgames fan. Ik speel ook actief LEGO Dimensions waar je fysieke poppetjes voor moet kopen. Dat is een dure hobby kan ik je vertellen.quote:
Woensdag komt Kingdom Hearts 2.8 uitquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goed man. Zijn er nog games die ik moet kopen binnenkort?
Wordt gewoon far cry/watchdogs/AC 2.0quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik vind 't er wel tof uitzien maar het wordt vast weer zo'n typische ubisoft-game
Lego LotR vind ik zelf ook erg goed. En ik ben niet eens fan van LotR.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh, ik vond hem wat tegenvallen. Barstensvol content maar niet heel leuk ofzo...quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:43 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Lego LotR vind ik zelf ook erg goed. En ik ben niet eens fan van LotR.
Ben nu weer begonnen met de Lego Harry Potter games. Ik blijf die fantastisch vinden. De sfeer, de muziek, de humor.![]()
De laatste Lego Star Wars wil ik ook nog hebben. Is die leuk?
Ja Nioh. De demo is dit weekend te spelenquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goed man. Zijn er nog games die ik moet kopen binnenkort?
WD2 mongooltje.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:33 schreef Juuly het volgende:
helleu heumeus
Moet even een leuk spel hebben om te spelen tot dat Horizon: Zero Down uitkomt, mijn oog valt op Watch Dogs 2 of Overwatch. Ik vind beide heel erg vet uitzien maar ik kan maar geen keuze maken.. Welke zou ik halen mi matschko's? Ik kan zelf geen keuzes meer maken omdat ik gestopt ben met masturberen. Ik hoop dat jullie mij helpen met dit dilemma, een andere game aanraden mag ook.
Ik heb ook niks met die copy paste Ubisoft games. Maar Rainbow Six hebben ze dan weer wel heel goed gemaakt. Misschien wordt Ghost Recon met dezelfde zorg gemaakt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik vind 't er wel tof uitzien maar het wordt vast weer zo'n typische ubisoft-game
Rtquote:
haha gwn foto make bij brandweerauto met je duim omhoog in WD2 jatogquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Rt
Maar ook overwatch is gay want voor sukkels lololol gr gr
Iemand met een andere mening dus al het andere is kut ok brandweer
Niohquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja Nioh. De demo is dit weekend te spelen
Dan is het inderdaad een behoorlijke elusive target.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:14 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iemand die elusive target al kunnen killen deze week? Zat gisteren een uur rond te lopen maar vond en nergens
Deze moet ik hebben!!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:59 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist! Die graphics en gameplay
Is deze KH ook aan aan te raden als je op 1 of andere manier nooit KH gespeeld hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Woensdag komt Kingdom Hearts 2.8 uitmaar dat is eigenlijk alleen leuk als je de zes games ervoor ook gespeeld hebt en je er erg van houdt. Dan Gravity Rush 2, dat wordt een pareltje. En eind februari Horizon New Dawn.
Qua gameplay wel, qua verhaal denk ik niet. Ze doen altijd wel een korte recap maar dat is niet voldoende. Op internet zijn wel veel filmpjes te vinden die het verhaal even uitleggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Is deze KH ook aan aan te raden als je op 1 of andere manier nooit KH gespeeld hebt?
Tevens geīnteresseerd in het spel Harry Potter (Lego). Zijn er ook meer realistische Harry Potter spellen voor de PS4 gemaakt? Ik weet namelijk niet of het in lego stijl mij zo trekt.
Ik wel, ik heb er zin in! Hopen dat die eerder uit komt( liefst vandaag). En dan in maart 1.5+2.5 😍quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Qua gameplay wel, qua verhaal denk ik niet. Ze doen altijd wel een korte recap maar dat is niet voldoende. Op internet zijn wel veel filmpjes te vinden die het verhaal even uitleggen.
Maar vrees niet als je het niet begrijpt. Kingdom hearts staat bekend om het goede doch meest ingewikkelde en lastigste verhaal in een franchise ooit. De meeste diehard fans vinden het al ernstig lastig. Ik snap de helft al niet.
Hier een 'korte' samenvatting.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Is deze KH ook aan aan te raden als je op 1 of andere manier nooit KH gespeeld hebt?
Tevens geīnteresseerd in het spel Harry Potter (Lego). Zijn er ook meer realistische Harry Potter spellen voor de PS4 gemaakt? Ik weet namelijk niet of het in lego stijl mij zo trekt.
nog even 2 maandjes wachten tot kh 1.5/2.5 remasterd, dan op naar 3quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hier een 'korte' samenvatting.
Veel dingen worden erin vergeten, maar al met al is het wel grotendeels volledig.
Ook 2.8 halen, anders mis je nog het een en anderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog even 2 maandjes wachten tot kh 1.5/2.5 remasterd, dan op naar 3
Zien liggen? Is dinsdag pas uit nl.quote:
ohja die ook nog.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ook 2.8 halen, anders mis je nog het een en ander
alexander / rotterdam nog niet iigquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Qua gameplay wel, qua verhaal denk ik niet. Ze doen altijd wel een korte recap maar dat is niet voldoende. Op internet zijn wel veel filmpjes te vinden die het verhaal even uitleggen.
Maar vrees niet als je het niet begrijpt. Kingdom hearts staat bekend om het goede doch meest ingewikkelde en lastigste verhaal in een franchise ooit. De meeste diehard fans vinden het al ernstig lastig. Ik snap de helft al niet.
Thanks, ik ga de gok erop wagen! De wereld waarin het afspeelt trekt mij op een of andere manier :pquote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hier een 'korte' samenvatting.
Veel dingen worden erin vergeten, maar al met al is het wel grotendeels volledig.
Zal ik je even trekken johquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[..]
Thanks, ik ga de gok erop wagen! De wereld waarin het afspeelt trekt mij op een of andere manier :p
Het is zeker tof, het verhaal is alleen lastig. Daarom ook instappen bij kingdom hearts 1.5 + 2.5 die in maart uitkomtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:49 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik heb nog nooit Kingdom Hearts gespeeld en ben eigenlijk ook wel aan het twijfelen of ik de remaster moet gaan kopen. Is het echt een PS must-have? Vond het er vroeger altijd wel tof uit zien, maar eigenlijk nooit gekregen/gekocht.
Nah niet voor veteraan spelers zoals ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:49 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme wat is dat Nioh moeilijk
Darksouls was een eitje vergeleken met dit
Gewoon Dodgen en sjitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:49 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme wat is dat Nioh moeilijk
Darksouls was een eitje vergeleken met dit
Zag het op de sociale media langskomen. Mediamarkt Enschede heeft hem al liggen. Intertoys Hoog Catharijnen ook al.quote:
ja leuk, tenzij je elke x zonder stamina zitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:25 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Nah niet voor veteraan spelers zoals ik
Zijn de KH games in maart eerdere remakes dan die volgende volgende week uitkomt?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het is zeker tof, het verhaal is alleen lastig. Daarom ook instappen bij kingdom hearts 1.5 + 2.5 die in maart uitkomt
Daar wacht ik ook opquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het is zeker tof, het verhaal is alleen lastig. Daarom ook instappen bij kingdom hearts 1.5 + 2.5 die in maart uitkomt
ik heb die al 2 jaar in het plastic zitten manquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:51 schreef Jimbo het volgende:
https://store.playstation(...)F77008-FLASHSALE17LP
the order, eindelijk voor een schappelijke prijs
opgepikt voor $ 5 in us storequote:Op donderdag 19 januari 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
LEGO Marvel Super Heroes is schitterend
Droopie en ik..quote:
Ik denk dat ik hem aan ga schaffen, het lijkt me wel een topspel. Maar weet nog niet of ik mn maten ook zover krijg, waarschijnlijk nietquote:
Kan je beter mee wachten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem aan ga schaffen, het lijkt me wel een topspel. Maar weet nog niet of ik mn maten ook zover krijg, waarschijnlijk niet
Je ben toch niet een kloon van Yilong?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:39 schreef Rijst het volgende:
Nice, nieuwe Tales is uit. Heeft iemand m hier al gespeeld? Vond die laatste eigenlijk best tegenvallen. En het blijft jammer dat je de japanse stemmen niet kunt selecteren.
quote:
quote:
welke server, maakt dat uit? Als die trage laggy teringstore meewerkt, heb ik hem zoquote:
Thanks voor je advies! Ik wacht effe tot maart af.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Budgetgamingquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je ben toch niet een kloon van Yilong?![]()
Waar ie ie eigenlijk gebleven?
677. Maar maandag wordt alles gwreset dus boeit nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
[..]
welke server, maakt dat uit? Als die trage laggy teringstore meewerkt, heb ik hem zo
stiekem heb ik m ook niet gekocht... ik heb 2x de lego games gekochtquote:
oeh daar zit ik ookquote:
en..hoe is 'ie?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:17 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Zag m vrijdag wel bij de Bart Smit in Hoogezand, gelijk meegenomen
[ afbeelding ]
Nice, veel plezier.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:17 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Zag m vrijdag wel bij de Bart Smit in Hoogezand, gelijk meegenomen
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem juist zonder VR ga spelen. Volgens mij veel te eng met die bril op, ik vond de kitchen demo al vreselijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:12 schreef Rijst het volgende:
Ik vraag me eigelijk ook af of die leuk is zonder VR...
Hier.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je ben toch niet een kloon van Yilong?![]()
Waar ie ie eigenlijk gebleven?
hutjrsquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:34 schreef timmmmm het volgende:
Iemand moet me morgen even uitleggen hoe dat ARK werkt en hoe ik kan stoppen zodat ik ee volgende keer weer verder kan. De basics heb ik verder nu wel door. Beetje verzamelen enzo, hutjrs bouwen
Kom alleen nooit beestjes tegen, dat is wel jammer
Gewoon uitloggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:34 schreef timmmmm het volgende:
Iemand moet me morgen even uitleggen hoe dat ARK werkt en hoe ik kan stoppen zodat ik ee volgende keer weer verder kan. De basics heb ik verder nu wel door. Beetje verzamelen enzo, hutjrs bouwen
Kom alleen nooit beestjes tegen, dat is wel jammer
Ik gebruik een s7 snellader. Nooit problemen eigenlijk, werkt perfect.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand een idee waarom mijn ps4 controllers niet meer behoorlijk willen opladen? het kabeltje van PS4 is zoek dacht dat die met samsung kabels het kan opladen maar het werkt behoorlijk slecht het lijkt dat hij niet altijd contact maakt.
dacht om zoiets te kopen:
https://www.bol.com/nl/p/(...)186-9200000045593369
[ afbeelding ]
maar het grote nadeel is dat je ze niet kan gebruiken tijdens het opladen. ik dacht dat alle micro-usb kabels hetzelfde waren, maar er is groot verschil blijkbaar...
vreemd, als ik mijn controllers extern wil opladen laden ze nooit op en geeft de PS4 dat mijn controllers leeg zijnquote:Op zondag 22 januari 2017 01:24 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik gebruik een s7 snellader. Nooit problemen eigenlijk, werkt perfect.
[ afbeelding ]
Gebruik je dezelfde lader? Dan is het vreemd idd.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vreemd, als ik mijn controllers extern wil opladen laden ze nooit op en geeft de PS4 dat mijn controllers leeg zijndat zelfs met beide controllers
Ik laad de controllers op via de PS4 met samsung kabeltjes. want de originele kabel van ps4 heb ik niet meer...quote:Op zondag 22 januari 2017 01:47 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Gebruik je dezelfde lader? Dan is het vreemd idd.
Deze gebruik ik ook, werkt perfect! 🎉quote:Op zondag 22 januari 2017 01:24 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik gebruik een s7 snellader. Nooit problemen eigenlijk, werkt perfect.
[ afbeelding ]
bij mij werkt de ene oplader wel en de andere niet. Volgens mij is het geen kabeltjes probleem.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik laad de controllers op via de PS4 met samsung kabeltjes. want de originele kabel van ps4 heb ik niet meer...
Maar als ik mijn controller wil opladen met een standaard samsung lader. lukt het niet. hij laad nauwelijks op..
Ja, dat heb ik al zeker twee keer meegemaakt! Ik dacht aan storing met andere apparatuur, maar kan eigenlijk niet, want voor de pro ook nooit last van gehad.quote:Op maandag 23 januari 2017 03:40 schreef Jiang153 het volgende:
Mijn controller die bij m'n pro zat verliest sporadisch soms de verbinding en dan moet ik weer op die PS knop drukken om een te verbinden.
Rete vervelend tijdens multiplayer. Iemand die dit ook heeft?
Controller van m'n oude PS4 had dat nooit.
Het kan aan mij liggen, maar het is best lastige game vind ik....quote:Op maandag 23 januari 2017 09:37 schreef kreuk050 het volgende:
Heb watch dogs 2 gekocht op marktplaats en ik vind het wel een toffe game, mooi gemaakt!
gewoon dat karretje en die drone pimpen en daarmee de complete game uitspelenquote:Op maandag 23 januari 2017 10:21 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar het is best lastige game vind ik....
Stealth modus lukt mij niet
Neuh ik ga gewoon schietend naar binnen, het is wel vermakelijk, ook leuke toeristische herkenbare puntenquote:Op maandag 23 januari 2017 10:21 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar het is best lastige game vind ik....
Stealth modus lukt mij niet
saai zal t wel kunnen zijn, maar lelijk is het sowieso niet.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:45 schreef Drug het volgende:
vond dat wel een saai lelijk spel eigenlijk. wel snel mee gestopt. flower was wel vet, op ps3 gespeeld. zal journey nog wel een keer meepikken voor 2 euro ofzo
misschien door die kutpop, had liever 1st personquote:Op maandag 23 januari 2017 12:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
saai zal t wel kunnen zijn, maar lelijk is het sowieso niet.
Ik zag je ninja-edit wel hoor.quote:
Ik vind het een beetje leeg aanvoelen en het verhaal en de personages zijn ronduit oninteressant. De gameplay is wel ok, al is het soms wel heel erg onduidelijk wat je moet doen.quote:
Speel je met of zonder VR?quote:Op maandag 23 januari 2017 12:53 schreef 2dope het volgende:
Resident Evil 7 is gruwelijk trouwens. Een van de betere horrorgames sinds lange tijd wat mij betreft.
Zonder helaas, lijkt me wel heul vet met VR. De horror is namelijk écht goed, en ik ben niet zo snel onder de indruk bij dat genre.quote:
Oeh, gaaf! Ik wil graag met gaan doen, maar ben wel een beetje bang dat het té eng is. Ik vond de Kitchen-demo al doodeng.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zonder helaas, lijkt me wel heul vet met VR. De horror is namelijk écht goed, en ik ben niet zo snel onder de indruk bij dat genre.
De kitchen-demo was een goede voorbode voor wat je te wachten staat in de volledige gamequote:Op maandag 23 januari 2017 13:09 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Oeh, gaaf! Ik wil graag met gaan doen, maar ben wel een beetje bang dat het té eng is. Ik vond de Kitchen-demo al doodeng.Ga hem binnenkort even halen, denk ik.
Dus geen fix?quote:Op maandag 23 januari 2017 06:25 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al zeker twee keer meegemaakt! Ik dacht aan storing met andere apparatuur, maar kan eigenlijk niet, want voor de pro ook nooit last van gehad.
Dan ben je er nog lang niet hoor. Er zijn 27 delenquote:Op maandag 23 januari 2017 14:09 schreef satecl het volgende:
Ik zou het leuk vinden als ze een hele Resident Evil collectie box gaan uitbrengen.
Resident Evil 1
Resident Evil 2
Resident Evil 3 Nemesis
Resident Evil Zero
Resident Evil: Code Veronica
Resident Evil 4
Resident Evil 5
Resident Evil 6
Resident Evil 7
Ik heb dus hetzelfde probleemquote:Op maandag 23 januari 2017 14:33 schreef Jimbo het volgende:
overal verkopen ze RE VII al...behalve bij de winkels bij mij in de buurt die bang zijn voor een boete.
homo's
Klopt, maar dit zijn toch wel de delen die het belangrijkst zijn. Resident Evil: Survivor of Resident Evil: Outbreak boeit niemand iets. Denk ik:)quote:Op maandag 23 januari 2017 14:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dan ben je er nog lang niet hoor. Er zijn 27 delen
quote:Tekken 7 will be released on PC, PS4 and Xbox One on June 2, 2017.
The Tekken 7 Collector’s Edition (available for PlayStation 4 & Xbox One); collectors and hardcore Tekken fans will be pleased to learn that there will be a Tekken 7 Collector’s Edition containing a spectacular statue measuring approximately 12” tall by 18” wide that features a dynamic pose with Kazuya fly kicking Heihachi in mid-air, a special Steel Book, and the official Tekken 7 soundtrack.
A Tekken 7 Season Pass (available for PlayStation 4, Xbox One, Steam) will grant players access to three content packs aimed to extend the Tekken 7 experience and will include new playable characters, new stages, a new game mode, costume packs, and a bonus 35-piece Metallic Costume Pack. *Each DLC pack contained within the Tekken 7 Season Pass may also be purchased separately.
Tekken 7 Pre-order Bonus (available today for PlayStation 4, Xbox One, and Steam) will feature DLC access to Eliza, the famed vampire character that made her Tekken debut in Tekken Revolution.Xbox One players will be treated to an added bonus of receiving a free copy of Tekken 6 that takes advantage of the backwards compatible capabilities of the Xbox One platform.
A special Digital Xbox One Pre-order Pack (available on the Xbox Store beginning on January 31, 2017) will include DLC access to Eliza and a free copy of Tekken 6 that takes advantage of the backwards compatible capabilities of the Xbox One platform.
The Tekken 7 Digital Deluxe Edition (available for PlayStation 4, Xbox One, Steam) will include Tekken 7 and the Season Pass.
Lastly, the PlayStation 4 version of Tekken 7 will contain exclusive content: legacy costumes from Tekken 4 and Tekken 2 for King, Xiaoyu and Jin as well as a Jukebox Mode where fans can listen to classic Tekken music tracks and even create playlists of Tekken music to listen to while they play.
Ja doe maar niet he. De cheapste karakters van de hele serie.quote:Op maandag 23 januari 2017 15:33 schreef DKUp het volgende:
Ik ben benieuwd of er voor de release nog een aantal personages wordt aangekondigd.
Eddy/Christie, Zafina, Julia en Lei
Voor simpele buttonmashers wel jaquote:Op maandag 23 januari 2017 15:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja doe maar niet he. De cheapste karakters van de hele serie.
Klinkt als DLCquote:Op maandag 23 januari 2017 15:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja doe maar niet he. De cheapste karakters van de hele serie.
net kunnen halen bij bart smitquote:
waar/wanneer?quote:
eddiequote:Op maandag 23 januari 2017 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
Eddie Gordon.. bahbah. Echt een cheat character waar zelfs het simpelste kind nog mee kan winnen.
of je haalt die ene op, gaat nu gamen.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Games betellen bij drie verschillende bedrijven is niet slim. Nu is er 1 onderweg, eentje kan ik ophalen morgen, en bij de ander ligt die al klaar.. diegene die onderweg is ( bol.com) goedkoopst. Die al klaar ligt het duurst... scheelt 'maar'15 euro.
Maar ik heb ook veel schoolwerk te doen. Dus als ik dat vanavond wegwerk kan ik morgenavond lekker gamen ☺
#liefdagboek
tekken 3quote:Op maandag 23 januari 2017 16:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik weet nog wel dat ik in Tekken 3 alle combo\s van King uit mn hoofd kennen. Dat waren al die MMA throws die je kon linken. Zieke baas
Kingquote:Op maandag 23 januari 2017 16:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik weet nog wel dat ik in Tekken 3 alle combo\s van King uit mn hoofd kennen. Dat waren al die MMA throws die je kon linken. Zieke baas
Ik vond Hwoarang juist meer voor button smashers dan Eddie.quote:Op maandag 23 januari 2017 17:33 schreef MMaRsu het volgende:
Hwoarang is wel dope daar heb je nog enigszins skills voor nodig
Eddie XOXOXOX knipperen en altijd winnenquote:Op maandag 23 januari 2017 17:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik vond Hwoarang juist meer voor button smashers dan Eddie.
Hwoaring gebruikte ik ook altijd voor Force Mode. gewoon XXO rammen steeds.
Kan je nog mensen afschieten of watquote:Op maandag 23 januari 2017 18:57 schreef Jimbo het volgende:
man wat is RE VII weer een heerlijk spelletje
Wel ff wennen aan de gameplay, maar door die klote voetstappen de hele tijd en het gekraak ben je constant in spanning / verwachting dat er iets aan zit te komen
[ afbeelding ]
ikrquote:Op maandag 23 januari 2017 18:57 schreef Jimbo het volgende:
man wat is RE VII weer een heerlijk spelletje
Wel ff wennen aan de gameplay, maar door die klote voetstappen de hele tijd en het gekraak ben je constant in spanning / verwachting dat er iets aan zit te komen
ja, zorg alleen wel dat je genoeg kogels spaartquote:Op maandag 23 januari 2017 19:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan je nog mensen afschieten of wat
beter dan keihard je kop moeten draaien met helm opquote:Op maandag 23 januari 2017 19:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
ikr
Vergeet quick-turn niet btw. Ik wist 't toevallig nog uit de demo en volgens mij komt 't langs als load screen tip, maar kut als je't niet weet want is nogal een belangrijke move in deze game. D-pad down + rondje
Jaquote:Op maandag 23 januari 2017 19:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, zorg alleen wel dat je genoeg kogels spaart
ga je nioh nog halen ?
gaan we co-op dan ?quote:
Ja tuurlijk maar jij bent degene die nooit die dingen haalt -> Dark Souls 3quote:
nioh haal ik welquote:Op maandag 23 januari 2017 19:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar jij bent degene die nooit die dingen haalt -> Dark Souls 3
Je hebt DS3 nog steeds niet toch?quote:Op maandag 23 januari 2017 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nioh haal ik wel
DS3 had je al uit toen ik eindelijk tijd had om te spelen
nope, wel op de pc gespeeld overigensquote:Op maandag 23 januari 2017 19:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je hebt DS3 nog steeds niet toch?
Maar Nioh haal ik ook dus top
Watch Dogs had je toch?quote:Op maandag 23 januari 2017 20:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nope, wel op de pc gespeeld overigens
yes die heb ik welquote:
Ja gewoon uitspelen ca.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yes die heb ik wel
die is vrij simpel voor de plat geloof ik
tering dat RE_VII man
zit helemaal in dat spel, constante spanning en schrik me elke x de pestpleuris om niks
fml
Mja die play haal ik nog wel een keer. geloof dat ie nu bij mn zwagert ligt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja gewoon uitspelen ca.
Overcooked lijkt me ook tof
yakuza 0quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:50 schreef Blue_note het volgende:
Pff ik wil een nieuwe game maar heb echt geen idee welke. Heb overal wel wat op aan te merken. Afgelopen tijd gespeeld:
- Uncharted (1 t/m 4 nog maar eens)
- Tomb Raider
- GTA V
- Fifa 17
- F1 2016
- Steep
Ik ben geen fan van shooters. Watch Dogs 2 kan me ook niet echt bekoren. Ook fantasy achtige games zoals destiny niet. Ik heb echt 0 inspiratie.
Hitman en Sniper Elite 4 lijken me opzich wel tof maar dat duurt nog even.
Hmmm wellicht een optie. Wat is de fighting/exploring ratio ongeveer?quote:
yesquote:Op dinsdag 24 januari 2017 06:50 schreef HansvanOchten het volgende:
RE 7 ziet er wel supertof uit.
Kun je het eigenlijk helemaal in VR spelen?
Goede aankoop, erg vermakelijk spel!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vandaag dagaanbieding bij Bol. Watch Dogs 2 voor ¤29
yepquote:Op dinsdag 24 januari 2017 06:50 schreef HansvanOchten het volgende:
RE 7 ziet er wel supertof uit.
Kun je het eigenlijk helemaal in VR spelen?
Thanks! Had hem vorige week willen kopen maar de demo vond ik niet 100% overtuigend. Nu voor ¤30,- maar gekochtquote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in RE7, or did I just fuck up?Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:33 schreef Koffieplanter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in RE7, or did I just fuck up?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
The Last of Us: Remasteredquote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:50 schreef Blue_note het volgende:
Pff ik wil een nieuwe game maar heb echt geen idee welke. Heb overal wel wat op aan te merken. Afgelopen tijd gespeeld:
- Tomb Raider
- GTA V
- Fifa 17
- F1 2016
- Steep
Ik ben geen fan van shooters. Watch Dogs 2 kan me ook niet echt bekoren. Ook fantasy achtige games zoals destiny niet. Ik heb echt 0 inspiratie.
Fallout, the Witcher, skyrim of far cry.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:50 schreef Blue_note het volgende:
- Tomb Raider
- GTA V
- Fifa 17
- F1 2016
- Steep
Thanks. Vind ik te onrealistisch zeg maar. Heb toch maar WD2 gekocht.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Fallout, the Witcher, skyrim of far cry.
Idd prina, maar al gespeeldquote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:36 schreef satecl het volgende:
[..]
The Last of Us: Remastered
https://www.bol.com/nl/p/(...)844-9200000031355439
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:33 schreef Koffieplanter het volgende:
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in RE7, or did I just fuck up?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
gekocht bij de release voor 35 bij INGquote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Far cry ook?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:55 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Thanks. Vind ik te onrealistisch zeg maar. Heb toch maar WD2 gekocht.
Het is niet zoals Cod hoor, eerder een moderne AC, maar dan in first person.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:39 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nja tis een shooter, niet zo mijn genre.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:33 schreef Jimbo het volgende:
ehrmagherd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]Whut? Wat is dit voor Resident Evil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
stiekem een best leukequote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whut? Wat is dit voor Resident Evil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |