Tuurlijk schatjequote:Op zondag 15 januari 2017 21:58 schreef ManoloZZP het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog hoor, kun je niet s'avonds?
Dat zal Zwab bitter smaken nu je zijn garp niet waardeertquote:
Weekendje hunebedden ?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:03 schreef Koen66 het volgende:
En Egypte, dus niet bij de Pyramids maar bij de Rode Zee. Ik heb vriendelijk bedankt, mooie stranden, mooie hotels,lekker goedkoop maar een te instabiel land momenteel
De Mac??quote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Onze ontsnappingsroute leidde langs een restaurant en huis van broer
Bel de reddingstroepen maar af.
Ik denk dan aan John Irvingquote:Op zondag 15 januari 2017 22:10 schreef Voxs het volgende:
Als ik het woord 'garp' zie, dan zie ik altijd een koi karper voor me.
Ja, al zal er heus wel iemand nu denken van wie??quote:
In tegenstelling tot andere familie uitstapjes: nee!quote:
Zit die in het winkelcentrum???quote:Op zondag 15 januari 2017 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere familie uitstapjes: nee!
Het werd de Lundi
Zolang ze het maar opzoeken in het kader van 'onderwijs uzelf' .quote:Op zondag 15 januari 2017 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al zal er heus wel iemand nu denken van wie??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was meer dat we in Klimrijk (escaperoom) zaten en zin hadden in noms en uiteindelijk toch liever niet pizzeria. Lundi ligt dan makkelijk in de buurt en voor ieder wat wils qua voer.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:19 schreef Bos81 het volgende:
O nee, ik zie het nu al via google. Had ik eigenlijk moeten weten gezien de postcode...![]()
![]()
![]()
Vanwege de Coffeeshop in het blokquote:Op zondag 15 januari 2017 22:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was meer dat we in Klimrijk (escaperoom) zaten en zin hadden in noms en uiteindelijk toch liever niet pizzeria. Lundi ligt dan makkelijk in de buurt en voor ieder wat wils qua voer.
En we hadden MPG mee dus die was ook helemaal gelukkig
okquote:
Je mag het wel delenquote:Op zondag 15 januari 2017 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
okeen reactie deed me ff aan iemand denken, vandaar
Kiezen tussen first of business vlucht?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik nog ff niet, first world struggles Hier
Beter dan tweedequote:Op zondag 15 januari 2017 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik nog ff niet, first world struggles Hier
1e of 2e klas NS richting drenthe bedoel je?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kiezen tussen first of business vlucht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |