1e. Klaar.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:39 schreef ManoloZZP het volgende:
[..]
1e of 2e klas NS richting drenthe bedoel je?
binnen Europaquote:Op zondag 15 januari 2017 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kiezen tussen first of business vlucht?
voor die 2 uur maximaal dat je in de trein zit in Nederland? Of is het pauper gehalte in de 2e klas zo erg tegenwoordig?quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 15 januari 2017 22:53 schreef ManoloZZP het volgende:
[..]
voor die 2 uur maximaal dat je in de trein zit in Nederland?
Als het druk is en ik een lang stuk te gaan had wilde ik nog wel eens een upgradekaartje halen want uren staan is ook niets.quote:Of is het pauper gehalte in de 2e klas zo erg tegenwoordig?
Wat is jouw record?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
[..]
Als het druk is en ik een lang stuk te gaan had wilde ik nog wel eens een upgradekaartje halen want uren staan is ook niets.
Grofwegquote:
Mag je niet zitten in de eerste klas als de 2e klas vol zit? IK begeef mij niet meer in de trein.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
Als het druk is en ik een lang stuk te gaan had wilde ik nog wel eens een upgradekaartje halen want uren staan is ook niets.
Als ik bij mijn zusje op bezoek ga doe ik er bijna vier uur over. En dat is niet eens de langste rit die je kan maken hier.quote:
Nee. Tenzij het door de conducteur omgeroepen wordt. Ik hoor mensen dat vaker zeggen alsof het een regel is maar daar is niets van waar.quote:[..]
Mag je niet zitten in de eerste klas als de 2e klas vol zit? IK begeef mij niet meer in de trein.
ja maar zonder.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pfoe. Door vertragingen en zo, iets meer dan zes uur geloof ik. Hou het niet zo bij.
Ik herinner mij mijn eerste condoom nog als de dag van gisteren. zucht.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:09 schreef isax het volgende:
was internet vriendinnetje, geen idee meer hoe ze hete.
gezellig naar der eerste condoom kijken enzo.
zij had hem liggen in de vitrine.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:12 schreef ManoloZZP het volgende:
[..]
Ik herinner mij mijn eerste condoom nog als de dag van gisteren. zucht.
Bijna zes uur binnen Nederland denk ik. Dat was toen ik terugkwam uit Keulen, met een paar mensen meereisde tot aan Breda, en toen via Rotterdam -> Schiphol ->De Westereen.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar zonder.
mijn record was 3 uur en 3 kwartier naar sneek
Er is echt weinig te doen in Friesland.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:09 schreef isax het volgende:
was internet vriendinnetje, geen idee meer hoe ze hete.
gezellig naar der eerste condoom kijken enzo.
Oh ik bedoelde eigenlijk mijn eigen grap, maar zie nu dat die niet heel goed gelukt wasquote:Op zondag 15 januari 2017 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal Zwab bitter smaken nu je zijn garp niet waardeert
ik wil ooohoookquote:Op zondag 15 januari 2017 23:17 schreef Fogel het volgende:
Zo, ben weer thuis. Moest eerst even ca 25cm sneeuw wegscheppen om een pad te krijgen naar de deur
Dus het kattenverblijf buiten is nu ongeveer niet meer zichtbaar?quote:Op zondag 15 januari 2017 23:17 schreef Fogel het volgende:
Zo, ben weer thuis. Moest eerst even ca 25cm sneeuw wegscheppen om een pad te krijgen naar de deur
Dat is een kort paadje!quote:Op zondag 15 januari 2017 23:17 schreef Fogel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |