Hij is ouder dan ik dacht.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, die zender begon pas toen Noppert al vier jaar was.
Mu heb je het vermeukt voor mijquote:Op zondag 15 januari 2017 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze caller is niet zo goed. Die heeft het over minety-two en minety-five
Dan zou ik eens naar de tussenstand in het voorspeltopic kijkenquote:Op zondag 15 januari 2017 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik zulke krachten bezat.
Wat is dit voor act?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:51 schreef clavier het volgende:
Dit is een historische dag voor GLEN DURRANT, THE LEGEND.
[ afbeelding ]
Ga jij je eens heel gauw inzetten voor DRT ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:57 schreef heywoodu het volgende:
Titel nagenoeg binnen voor Durrant dus? Jammer, maar goed, gezien de laatste jaren niet onterecht toch
In 2015 en 2016 met voorsprong de beste op het circuit, maar voor die titel moet je het hier doen natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:57 schreef heywoodu het volgende:
Titel nagenoeg binnen voor Durrant dus? Jammer, maar goed, gezien de laatste jaren niet onterecht toch
Tja. Noppert heeft genoeg kansen gehad. Als je t niet afmaakt..quote:
Ik gun het ze allebei wel. Het zou wel mooi zijn als Noppert het op zijn minst nog wat spannender kon makenquote:
Het is niet dat hij de kansen niet heeft gehad inderdaadquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |