SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Zo'n TT is eigenlijk best schunnig t.o.v. Cruyff (pbuh).Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Met deze TT verwacht ik binnen afzienbare tijd een bepaalde user in dit topic.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
SUNRIJSTquote:Op zondag 15 januari 2017 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Met deze TT verwacht ik binnen afzienbare tijd een bepaalde user in dit topic.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die Viergever was weer eens ouderwets slecht hè. Zo een blunder kost je tegen een betere tegenstander gewoon punten.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik vond hem eigenlijk weer prima spelen op dat foutje bij die goal na dan, maar toen had ik het idee dat heel Ajax aan het slapen was. Vond Sánchez vandaag matiger dan Viergever verder.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:53 schreef Shreyas het volgende:
Die Viergever was weer eens ouderwets slecht hè. Zo een blunder kost je tegen een betere tegenstander gewoon punten.Oh.![]()
Dit soort momenten heeft Ajax al vaker punten gekost, het maakt niet uit of je verder redelijk speelt, hier word je als verdediger op afgerekendquote:Op zondag 15 januari 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk weer prima spelen op dat foutje bij die goal na danOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
'Foutje'
Dat was een enorme blunder.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Sowieso was Sanchez minstens net zo schuldig aan de tegengoal als Viergever. Laat Brock-Madsen compleet lopenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk weer prima spelen op dat foutje bij die goal na dan, maar toen had ik het idee dat heel Ajax aan het slapen was. Vond Sánchez vandaag matiger dan Viergever verder.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Muah dat foutje had opzich nog gewoon opgelost kunnen worden.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit soort momenten heeft Ajax al vaker punten gekost, het maakt niet uit of je verder redelijk speelt, hier word je als verdediger op afgerekendOh.![]()
En was nog een paar keer zijn man kwijt, geeft niet verder. Maar laat wel zien dat hij zich nog gewoon moet ontwikkelen bij Ajax en niet nu al naar een grote club moet, en dat weet hij zelf ook wel denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso was Sanchez minstens net zo schuldig aan de tegengoal als Viergever. Laat Brock-Madsen compleet lopenOh.![]()
Oh allemaal geen ramp inderdaad, het is niet dat hij keihard door het ijs zakte ofzo. En wat mij betreft blijft hij nog wel even jaquote:Op zondag 15 januari 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En was nog een paar keer zijn man kwijt, geeft niet verder. Maar laat wel zien dat hij zich nog gewoon moet ontwikkelen bij Ajax en niet nu al naar een grote club moet, en dat weet hij zelf ook wel denk ik.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sowieso moet hij nog een centrum vormen met De Ligt volgend seizoenquote:Op zondag 15 januari 2017 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh allemaal geen ramp inderdaad, het is niet dat hij keihard door het ijs zakte ofzo. En wat mij betreft blijft hij nog wel even ja![]()
Onana
Veltman-Sanchez-De Ligt-Sinkgraven
van de Beek-Schöne-Ziyech
Neres-Dolberg-Lozano
Volgend seizoen, dromen mag
Oh.![]()
Lijkt mij ook ja, of Ajax in elk geval nog verder bezig is met onderhandelen.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:43 schreef skysherrif het volgende:
ga er vanuit dat er over een uur of 2 wel van tweets van mike komen voor de krant van morgen?Oh.![]()
Daarom moeten er nu ook echt twee goede buitenspelers bij komen wil je echt stappen maken. Sinkgraven op linksback is wel gewoon goed, en nog een betere rechtsback halen misschien. Die aanvallend sterk is danquote:Op zondag 15 januari 2017 22:45 schreef Baconbus het volgende:
Onana
X - Sanchez - De Ligt - X
Van de Beek - Schöne - Ziyech
X - Dolberg - X
De as staat.Oh.![]()
Ben je sarcastisch?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Zit met smacht te wachten op een paar tweets van Netto,s reetkruiperOh.![]()
Nee gewoon wat vgm jij zei, lozano en die braziliaan voor bij elkaar 30 miljoen en el ghazi verkocht voor 12. Contractverlenging rond met Schone.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja, of Ajax in elk geval nog verder bezig is met onderhandelen.
En dan lekker slapen![]()
Ik denk dat ik dan toch in slaap ben gedommeldquote:Op zondag 15 januari 2017 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee gewoon wat vgm jij zei, lozano en die braziliaan voor bij elkaar 30 miljoen en el ghazi verkocht voor 12. Contractverlenging rond met Schone.
En dan lekker slapen
Oh.![]()
![]()
Justin viel goed in en heeft een paar mooie passes kunnen geven. Echter is goed invallen tegen PEC toch wel iets anders dan hoe zijn vader debuteerde. Gelijk een assist en doelpunt leveren tegen Feyenoord in de supercup. Bij zijn eredivisiedebuut nogmaals scoren en zelfs in zijn eerste jaar in de CL-finale scoren.![]()
Ik neem er genoegen mee als Justin dit seizoen in de EL-finale de winnende maakt.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:52 schreef luxerobots het volgende:
Justin viel goed in en heeft een paar mooie passes kunnen geven. Echter is goed invallen tegen PEC toch wel iets anders dan hoe zijn vader debuteerde. Gelijk een assist en doelpunt leveren tegen Feyenoord in de supercup. Bij zijn eredivisiedebuut nogmaals scoren en zelfs in zijn eerste jaar in de CL-finale scoren.Oh.![]()
Een assist en doelpunt leveren tegen Feyenoord zou ook al mooi zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem er genoegen mee als Justin dit seizoen in de EL-finale de winnende maakt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: