Lijkt me niet makkelijk om je eigen honden dood te schieten. :squote:Op zondag 15 januari 2017 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig zelf de honden afgemaakt. Anders waren ze toch meegenomen door de politie en alsnog afgemaakt

Of je man of je hondenquote:Op zondag 15 januari 2017 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me niet makkelijk om je eigen honden dood te schieten. :s

nog even danquote:Op zondag 15 januari 2017 17:23 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor onlogisch
Vandaag tot nu toe: 2860
je mag bijna uitloggen

Is een topic vanquote:Op zondag 15 januari 2017 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Fylax al gereageerd op de recordpoging van Onlogisch?
Zo ja, was hij viesmad?

Jep, zelfs een topic voor aangemaakt in KLBquote:Op zondag 15 januari 2017 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo ja, was hij viesmad?

Hij heeft er een topic over geopendquote:Op zondag 15 januari 2017 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo ja, was hij viesmad?

Ligt eraan of hij je nog vaak genoeg zou neukenquote:Op zondag 15 januari 2017 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je man of je honden
Ik zou het wel weten

quote:Op zondag 15 januari 2017 17:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, zelfs een topic voor aangemaakt in KLB.
Wat een nicht is het ookquote:Op zondag 15 januari 2017 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft er een topic over geopend

Als hij viesrijk was dan zou ik voor de honden kiezen jaquote:Op zondag 15 januari 2017 17:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij je nog vaak genoeg zou neuken

Hij heeft een topic lopenquote:Op zondag 15 januari 2017 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo ja, was hij viesmad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |