Ik vind het juist wel prettig, maarja, Schiphol is flink groter met ook meer faciliteiten. Ik vind Schiphol een uitstekende internationle luchthaven. Zürich ook goed, Copenhagen ook, Schiphol beter. Parijs, Charles de Gaulle vind ik niks, Zaventem Bruxelles zwaar naadje. Echt pauper.quote:
Jezus.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
13.00
[ afbeelding ] Top 100 van 15-01-2017
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (11801)
01 1833 onlogisch 15.53%
Ja.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel prettig, maarja, Schiphol is flink groter met ook meer faciliteiten. Ik vind Schiphol een uitstekende internationle luchthaven. Zürich ook goed, Copenhagen ook, Schiphol beter. Parijs, Charles de Gaulle vind ik niks, Zaventem Bruxelles zwaar naadje. Echt pauper.
Als je hier wilt schuilen mag dat ook hoor. Ik woon zo ver weg van de beschaving dat niemand je kan vinden.quote:
De zon schijnt altijd godtering, domme drolquote:Op zondag 15 januari 2017 13:10 schreef Chloroform het volgende:
De zon schijnt, echt prachtig weer om een lekkere zondagswandeling te maken
quote:Op zondag 15 januari 2017 13:10 schreef Chloroform het volgende:
Lol grapje gwn op de bank liggen fokken
weet niet hoor wordt liever door wat kleine mocros met kleine piemels geneukt dat door Hans met een Hans piemel.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je hier wilt schuilen mag dat ook hoor. Ik woon zo ver weg van de beschaving dat niemand je kan vinden.
De zon schijnt, echt prachtig weer om een lekkere zondagswandeling te maken
Lol grapje gwn op de bank liggen fokken
Zuchtquote:Op zondag 15 januari 2017 13:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De zon schijnt altijd godtering, domme drol
chicks gespot?quote:Op zondag 15 januari 2017 13:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]![]()
Heb net wel een uur gelopen met de honden.
Helaas niet in dit gat. :squote:Op zondag 15 januari 2017 13:12 schreef Drug het volgende:
[..]
chicks gespot?
die doggies lijken me wel magnet
Je meubilair is je dankbaarquote:Op zondag 15 januari 2017 13:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]![]()
Heb net wel een uur gelopen met de honden.
Nee, meer een kermende zuchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |