Oorzaak is dat ie nog steeds dicht zit aa de CV-zijde.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:23 schreef Punishirt het volgende:
Alleen ik krijg er geen beweging in, vorig jaar heb ik hem nog bijgevuld.
Sorry, ben niet duidelijk geweest in mijn OP. Het gaat juist om dat boutje bovenop de vulkraan, ik krijg er geen beweging in. Had 2 van die vlindersleuteltjes en bij een is 't achtereinde ervan afgebroken (teveel kracht gezet...) Terwijl ik hem toch gewoon tegen de wijzers van de klok in draai, net als voorgaande jaren.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je het boutje boven op die vul kraan al los gedraaid ? Dat kan waarschijnlijk met het ontluchtings sleuteltje van je cv ketel
Je weet zeker dat je de goede kant op draait ?quote:Op zondag 15 januari 2017 12:08 schreef Punishirt het volgende:
[..]
Sorry, ben niet duidelijk geweest in mijn OP. Het gaat juist om dat boutje bovenop de vulkraan, ik krijg er geen beweging in. Had 2 van die vlindersleuteltjes en bij een is 't achtereinde ervan afgebroken (teveel kracht gezet...) Terwijl ik hem toch gewoon tegen de wijzers van de klok in draai, net als voorgaande jaren.
Kan het zijn dat ie is vastgeroest?
Yeah... kan er bij, maar vooralsnog geen beweging in te krijgen. Ik bel de monteur wel. Thanks voor 't meedenken iig!quote:Op zondag 15 januari 2017 12:20 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je de goede kant op draait ?
Kun je er met een waterpomptang of punt tang niet bij om hem los te draaien ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |