ja man penis pro hieroquote:Op zondag 15 januari 2017 11:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
want als er iemand kijk op piemels heeft ben jij het wel?
ja drug ziet zijn pik nog. Jij niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
want als er iemand kijk op piemels heeft ben jij het wel?
quote:Op zondag 15 januari 2017 12:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
mooie schoenen
[ afbeelding ]
is goed steek.. stuur maarquote:Op zondag 15 januari 2017 12:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil je die van mij ook keuren?
ja maar dat gaat niet zomaar he, je moet wel opnieuw windows installeren, of disk klonenquote:Op zondag 15 januari 2017 12:01 schreef Amarantha het volgende:
Dus. Ik kreeg het advies van een paar nerds dat ik een SSD in mijn laptop moet gooien als ik wil dat de Sims weer iets beter draait.
Ik zou denken aan betere videokaart. Al gaat dat lastig worden bij een laptopquote:Op zondag 15 januari 2017 12:01 schreef Amarantha het volgende:
Dus. Ik kreeg het advies van een paar nerds dat ik een SSD in mijn laptop moet gooien als ik wil dat de Sims weer iets beter draait.
met een figuurzaag en een hamer kom je een eindquote:Op zondag 15 januari 2017 12:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou denken aan betere videokaart. Al gaat dat lastig worden bij een laptop
Betere videokaart zorgt er denk ik niet voor dat het laadscherm minder lang duurt. Of wel?quote:Op zondag 15 januari 2017 12:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou denken aan betere videokaart. Al gaat dat lastig worden bij een laptop
Klopt, dan kan een SDD wel invloed hebben. Hadden die nerds toch gelijkquote:Op zondag 15 januari 2017 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Betere videokaart zorgt er denk ik niet voor dat het laadscherm minder lang duurt. Of wel?
okquote:Op zondag 15 januari 2017 12:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou jeetje, steek jij nog even met 12 messen erbij
Hans mijn grote liefdequote:Op zondag 15 januari 2017 12:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou jeetje, steek jij nog even met 12 messen erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |