Lans is niet jouw vriend maar de mijnequote:Op zondag 15 januari 2017 03:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een walgelijke insinuatie. dit zal lange_lans niet leuk vinden.

dat zullen we morgen nog wel zien.quote:Op zondag 15 januari 2017 03:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lans is niet jouw vriend maar de mijne

dat is verleden tijd, nu zijn we bffl's hebben we tegen elkaar gezegdquote:Op zondag 15 januari 2017 03:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Komt goed ouwe reusIk meen gelezen te hebben dat jullie een VBL fittie hadden

een chick die de man niet in de vrijheid laat is geen leuke chick, vergeet dat nietquote:Op zondag 15 januari 2017 03:17 schreef Drug het volgende:
[..]
weet niet of de chick naast me dat waardeert ;s

jy was tog homoquote:Op zondag 15 januari 2017 03:20 schreef Etsu het volgende:
ik was vandaag 100 dollar kwijt voor de taxi
duurste taxirit in mn leven

mn nieuwe lijfspreukquote:Op zondag 15 januari 2017 03:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
een chick die de man niet in de vrijheid laat is geen leuke chick, vergeet dat niet

lopen 3 kwartier ;s no wayquote:Op zondag 15 januari 2017 03:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou overigens ook voor de taxi gaan.

dat zal bestquote:Op zondag 15 januari 2017 03:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dan was dat die andere in GC jullie hadden 2 gelijke namen

dus ditquote:Op zondag 15 januari 2017 03:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als je bezopen ben merk je niet dat je loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |