heb je een negerin aan de haak geslagen oid dat je in roffa woont?quote:
Jij mag altijdquote:
huh jij wat toch eerst blauwquote:
nee zelfs dat nietquote:Op zondag 15 januari 2017 02:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
heb je een negerin aan de haak geslagen oid dat je in roffa woont?
jeetje, heb het met je te doen danquote:
Al een hele tijd niet meer.quote:
waar was je heen?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:31 schreef Drug het volgende:
[..]
jawel is ic maar met nachttrein duurt ff ;s
thanks dat verlicht mijn leedquote:Op zondag 15 januari 2017 02:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jeetje, heb het met je te doen dan
Hoezo? Amsterdam Rotterdam is toch zo gepiept. Toch geen vol uur?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:31 schreef Drug het volgende:
[..]
jawel is ic maar met nachttrein duurt ff ;s
oh ja ben al tijdje niet meer geweest hierquote:
met sprinter iets van ruim n uur ofz hoor.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo? Amsterdam Rotterdam is toch zo gepiept. Toch geen vol uur?
in de nacht duurt langer ofzoquote:Op zondag 15 januari 2017 02:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo? Amsterdam Rotterdam is toch zo gepiept. Toch geen vol uur?
Sinds maart.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij al ruim een jaar niet meer?
was je doen dan?quote:
Ja so it seems. Bizar wel. Kut NSquote:Op zondag 15 januari 2017 02:35 schreef Drug het volgende:
[..]
meer stops denk. pak normaal die ic direct maar rijdt niet in de nacht
rtquote:Op zondag 15 januari 2017 02:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja so it seems. Bizar wel. Kut NS
wat houdt je tegen?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zit al de halve dag poker te kijken en nu het bijna klaar is wil ik eigenlijk wel gaan slapen
Dit vraagt om pics.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee wel een nichtje
lekkere tetten zeg ik 't zelf
dat ik ook wel wil zien wie er gaat winnnenquote:
why the sad face meow?quote:
Die past niet op een A4tjequote:Op zondag 15 januari 2017 02:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik versta onder vriendschap dat we elkaar dickpics delen, maar nooit van jou gekregen.
wil je hier een eerlijk antwoord op?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
rimmen lijkt me dus echt niks. wat is daar geil aan?
ok jij eerstquote:Op zondag 15 januari 2017 02:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik versta onder vriendschap dat we elkaar dickpics delen, maar nooit van jou gekregen.
Tossing the saladquote:Op zondag 15 januari 2017 02:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
rimmen lijkt me dus echt niks. wat is daar geil aan?
and scrambled eggsquote:
KOEKOEK. Daarna jij en ik als laatstequote:Op zondag 15 januari 2017 02:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
altijd op alfabetische volgorde, dus jij eerst
ik ben alleen geïnteresseerd in die van drugquote:Op zondag 15 januari 2017 02:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KOEKOEK. Daarna jij en ik als laatste
Je komt nog voor mijquote:Op zondag 15 januari 2017 02:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KOEKOEK. Daarna jij en ik als laatste
ja maar eigenlijk dus gewoon een beejte voorspel ofzo? ik bedoel penetratie van je poepgat is fijn, want prostaatstimulatie. Maar rimmen stelt dus eigenlijk niet zo veel voor.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
als gever niks, als ontvanger is het wel nice.
en goede voorbereiding op het echte werk.
quote:Op zondag 15 januari 2017 02:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben alleen geïnteresseerd in die van drug
Dit spreekt elkaar tegen.quote:
klopt, hoeft ook niet echt alvorens je met het echte werk begint, maar ik vind het ontvangen wel lekker. het geven doet me niet zoveel.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja maar eigenlijk dus gewoon een beejte voorspel ofzo? ik bedoel penetratie van je poepgat is fijn, want prostaatstimulatie. Maar rimmen stelt dus eigenlijk niet zo veel voor.
Dickpic naar Etsu gestuurd.quote:
Held.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dickpic naar Etsu gestuurd.
als er eentje over de dam is, volgt de rest wel
ben verlegenquote:Op zondag 15 januari 2017 02:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
altijd op alfabetische volgorde, dus jij eerst
quote:Op zondag 15 januari 2017 02:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dickpic naar Etsu gestuurd.
als er eentje over de dam is, volgt de rest wel