o maar ik ben wel de dominante duszie hier wel wat wrijvingquote:Op zondag 15 januari 2017 02:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee jij wilt toch leren, dus kom jij maar
ja uh wat heb je in huis.quote:
Kunstacademie is ook kut, maar zwaar?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb een aantal jaar in een internaat gewoond. Kunstacademie vond ik destijds kut en te zwaar en meer hoef ik er niet over uit te leggen.
Vind deze opleiding prima.
Wel op het moment dat school maar bijzaak is.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Kunstacademie is ook kut, maar zwaar?![]()
als dat al zwaar is....
ah, tja dan moet je ook doorzetten inderdaad. Maar das dus een vrouw met tollie of een man met kwarktassen?quote:
dan heb je ook niet veel keus..quote:Op zondag 15 januari 2017 02:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo veel. Ik ga even kijken
was te dronken om precies te ontdekkenquote:Op zondag 15 januari 2017 02:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, tja dan moet je ook doorzetten inderdaad. Maar das dus een vrouw met tollie of een man met kwarktassen?
Dit klopt. Volgens mij enkel wat chips en een blokje kaas of zoquote:Op zondag 15 januari 2017 02:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dan heb je ook niet veel keus..
heb wel eens slechter gegetenquote:Op zondag 15 januari 2017 02:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit klopt. Volgens mij enkel wat chips en een blokje kaas of zo
ah nou, geslacht maakt jou dus ook niet veel uit begrijp ik:?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:13 schreef Drug het volgende:
[..]
was te dronken om precies te ontdekken
jawel ben na vannacht nog overtuigder heteroquote:Op zondag 15 januari 2017 02:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah nou, geslacht maakt jou dus ook niet veel uit begrijp ik:?
ik doe altijd mn bestquote:Op zondag 15 januari 2017 02:16 schreef Drug het volgende:
[..]
jawel ben na vannacht nog overtuigder hetero
tenzij etsu btje zn best doet
jij?
pff die heeft toch niemand standaard in huis? Das net zoiets als zeggen dat iemand kreeft moet eten om 2 uur 's nachts.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:15 schreef Etsu het volgende:
als je chilisaus en creme fraiche hebt; mengen en dan dippen met chips
overwegend hetero geloof ik...quote:Op zondag 15 januari 2017 02:16 schreef Drug het volgende:
[..]
jawel ben na vannacht nog overtuigder hetero
tenzij etsu btje zn best doet
jij?
het niet standaard in huis hebbenquote:Op zondag 15 januari 2017 02:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pff die heeft toch niemand standaard in huis? Das net zoiets als zeggen dat iemand kreeft moet eten om 2 uur 's nachts.
* Drug wacht dickpics afquote:Op zondag 15 januari 2017 02:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doe altijd mn best
kan niet helpen dat jij t niet voldoende vindt
schijnt ook best normaal te zijn dat mannen niet 100% hetero zijn. las ik laatststquote:
eierbal.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:18 schreef Myrr het volgende:
Kunnen jullie het even niet over eten hebben?
Kaaasouflees met chilisaus ohmegod
Alsof het normaal is om altijd crème fraivhd in huis te hebbenquote:Op zondag 15 januari 2017 02:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
het niet standaard in huis hebbendoe je iets niet goed
o dan hoef ik me nog niet aan te melden voor pray away the gayquote:Op zondag 15 januari 2017 02:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
schijnt ook best normaal te zijn dat mannen niet 100% hetero zijn. las ik laatstst
heb je pechquote:Op zondag 15 januari 2017 02:19 schreef Zosk het volgende:
Ik ben ondertussen ook wel een beetje klaar met al dat praten over eten :s
quote:Op zondag 15 januari 2017 02:19 schreef Drug het volgende:
[..]
o dan hoef ik me nog niet aan te melden voor pray away the gay
quote:Op zondag 15 januari 2017 02:19 schreef Drug het volgende:
[..]
o dan hoef ik me nog niet aan te melden voor pray away the gay
quote:Op zondag 15 januari 2017 02:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alsof het normaal is om altijd crème fraivhd in huis te hebben
Dagquote:Op zondag 15 januari 2017 02:20 schreef Myrr het volgende:
Jooooaaaaa ging bijna frituren maar ik ga proberen te slapen. Daag.
toedelsquote:Op zondag 15 januari 2017 02:20 schreef Myrr het volgende:
niet roken in t bijzijn van je kind hequote:Op zondag 15 januari 2017 02:20 schreef Myrr het volgende:
quote:
Gezelligheid alomquote:
Ze zeggen hetquote:Op zondag 15 januari 2017 02:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
joden lopen altijd weg of niet Zosk
ja ik heb haar om de een of andere reden nog niet kunnen hosselen..quote:
dag schatquote:Op zondag 15 januari 2017 02:20 schreef Myrr het volgende:
Barely legal.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
martin garrix is wel lekker
ik volg hem op instagram
eigenlijk vwo maar ging na 4 vwo naar herman brood academiequote:Op zondag 15 januari 2017 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik volg hem op instagram
pff dr is toch wel 10x beter dan hem. Of geil jij op geld ofzoquote:Op zondag 15 januari 2017 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik volg hem op instagram
Halloquote:
ik studeer en leef in de VS en reis van continent tot continent, geld heb ik zelf welquote:Op zondag 15 januari 2017 02:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pff dr is toch wel 10x beter dan hem. Of geil jij op geld ofzo
oke tnx voor je infoquote:Op zondag 15 januari 2017 02:22 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
eigenlijk vwo maar ging na 4 vwo naar herman brood academie
herkenbaar ditquote:Op zondag 15 januari 2017 02:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja ik heb haar om de een of andere reden nog niet kunnen hosselen..
ah nou was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 15 januari 2017 02:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik studeer en leef in de VS en reis van continent tot continent, geld heb ik zelf wel
hij is gewoon lekker om naar te kijken
ze speelt ook wel beetje hard 2 get geloof ikquote:
ruim een uurquote:Op zondag 15 januari 2017 02:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Matig. Hoe lang moet je in de trein zitten?
beetje blazen, filmpje checken wn wat fokquote:
Sterktequote:
wtf moet je daar in godsnaamquote:
ik heb geen verstand van vliegtuigen dat ik zodanig er voor kan zorgen dat zn vliegtuig niet meer werktquote:Op zondag 15 januari 2017 02:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zorg dat zijn vliegtuig niet kan vliegen en dwing hem op zijn knieën
Trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |