inso in die categorie plaatsen geeft wel aan hoe afschuwelijk jouw smaak isquote:Op zondag 15 januari 2017 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar zou jij jezelf geschaald hebben?
Woest aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar zou jij jezelf geschaald hebben?
ik ga niet meer naar thrillers in de bioscoopquote:
Ik ben heel stoer dus je hoeft niet bang te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga niet meer naar thrillers in de bioscoop
die mensen posten toen allemaal in de scquote:Op zondag 15 januari 2017 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
inso in die categorie plaatsen geeft wel aan hoe afschuwelijk jouw smaak is
denk niet dat je zin hebt dat ik huilend van angst de bioscoopzaal uit loop ;squote:Op zondag 15 januari 2017 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben heel stoer dus je hoeft niet bang te zijn.
inso is heetquote:Op zondag 15 januari 2017 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die mensen posten toen allemaal in de sc
jij niet waarschijnlijk
Hm... ik kijk even wat er nog meer komt.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
denk niet dat je zin hebt dat ik huilend van angst de bioscoopzaal uit loop ;s
inso hoort thuis in woest aantrekkelijkquote:Op zondag 15 januari 2017 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heet was geen categorie in de lijst
pringlesquote:
staat hij daar? nee.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
inso hoort thuis in woest aantrekkelijk
pringles is geen chipsquote:
ja <3quote:Op zondag 15 januari 2017 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
OH DIE ENE DIE IK OOK HAD?
vertel dat maar aan paxconquote:
afschuwelijke smaak heb jijquote:Op zondag 15 januari 2017 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
staat hij daar? nee.
is mijn lijst dus so be it
hoe gaat het met je vriendinquote:Op zondag 15 januari 2017 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maak me niet zo druk om wat jij vindt verder
Ik ook, stond toen bovenaan.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb vroeger ook eens een kaste voor de klb sc gemaakt maar kan niet meer vinden
waar zou je mij plaatsenquote:Op zondag 15 januari 2017 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb vroeger ook eens een kaste voor de klb sc gemaakt maar kan niet meer vinden
je hebt niet eens een foto van me gezienquote:
Ik heb je alleen gezien bij Bonniequote:Op zondag 15 januari 2017 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
je hebt niet eens een foto van me gezien
is helemaal niet relevant voor mijn lijstquote:Op zondag 15 januari 2017 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
je hebt niet eens een foto van me gezien
Hoe ben je tot mijn notering gekomen?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is helemaal niet relevant voor mijn lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |