quote:
Iets over m'n kat die in de wasbak zeikt. Oh, en een stukje huiswerk. Beetje jammer alleen dat mijn knutseltafel er altijd beter uitziet dan wat ik uiteindelijk oplever.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is ditheb nog niet alles teruggelezen
beter lezen!quote:Op zondag 15 januari 2017 00:18 schreef Zosk het volgende:
Oh ik las het verkeerd, ik dacht dat er stond wtf zijn hier mensen ;s
Gelukkigquote:Op zondag 15 januari 2017 00:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, boeit mij echt geen reet wie hier komt.
Duivelse beesten zijn het, maar so angelicquote:Op zondag 15 januari 2017 00:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Iets over m'n kat die in de wasbak zeikt. Oh, en een stukje huiswerk. Beetje jammer alleen dat mijn knutseltafel er altijd beter uitziet dan wat ik uiteindelijk oplever.
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:19 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
In dat geval wil ik wel je klant worden.
Ja, houten vloer is iets anders dan versnipperd en weer samengeperst houtkarton iets. Hier bolt het na een nichtje wel op, plus ik loop er met mijn sokken doorheen, moet ik weer nieuwe aantrekken.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit!
Had overigens vroeger waterbakje en voer gewoon op houten vloer met mn kat, beetje water op vloer kan geen kwaad. badkamer kwam ie nooit
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:19 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
In dat geval wil ik wel je klant worden.
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, houten vloer is iets anders dan versnipperd en weer samengeperst houtkarton iets. Hier bolt het na een nichtje wel op, plus ik loop er met mijn sokken doorheen, moet ik weer nieuwe aantrekken.
en na den neefje?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, houten vloer is iets anders dan versnipperd en weer samengeperst houtkarton iets. Hier bolt het na een nichtje wel op, plus ik loop er met mijn sokken doorheen, moet ik weer nieuwe aantrekken.
Vind het altijd fijn als jij er bentquote:Op zondag 15 januari 2017 00:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Iets over m'n kat die in de wasbak zeikt. Oh, en een stukje huiswerk. Beetje jammer alleen dat mijn knutseltafel er altijd beter uitziet dan wat ik uiteindelijk oplever.
Dat is echt ranzig.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Iets over m'n kat die in de wasbak zeikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |