Ze vallen dus op je geld en niet zozeer op jou zoals je zelf al zegt. Leuk manquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
8,5 ik heb niet te klagen, ik ben niet perfect maar mooier dan de meeste mensen en omdat ik vermogend ben en dit uitstraal ben ik erg in trek.
Een dikke auto werkt wel in je voordeel.quote:Op zondag 15 januari 2017 05:42 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Ze vallen dus op je geld en niet zozeer op jou zoals je zelf al zegt. Leuk man
Natuurlijk. Beter een audi dan een ladaquote:Op zondag 15 januari 2017 07:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een dikke auto werkt wel in je voordeel.
Een Audi is slecht voorbeeld, die wijven weten ook wel dat het opgeleukte VW is.quote:Op zondag 15 januari 2017 07:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Beter een audi dan een lada
Dit dus. Wat maakt nou uit hoe aantrekkelijk je zichzelf vindt. Lelijke mensen (dus een 5) hebben soms betere uitstraling en zijn aantrekkelijker dan iemand die 9 scoort.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:15 schreef Barbusse het volgende:
Ergens heb ik het idee dat uit dit topic blijkt dat vrijwel iedereen een te hoog of te laag zelfbeeld heeft. En dat jezelf een cijfer geven voor je uiterlijk volkomen belachelijk is.
logica ditquote:Op zondag 15 januari 2017 09:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit dus. Wat maakt nou uit hoe aantrekkelijk je zichzelf vindt. Lelijke mensen (dus een 5) hebben soms betere uitstraling en zijn aantrekkelijker dan iemand die 9 scoort.
Als mijn reactie al showboaten was...😉😄 Hoe moet ik jouw eerste reactie in het topic dan noemen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Een positieve instelling is goed, maar dit is gewoon showboaten.
Wat fijn voor je Remcoquote:Op zondag 15 januari 2017 01:40 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
In jouw hardcore gym filmpjes vind ik je wel wat knapper hoor!
Bij dit soort berichten word ik altijd heel erg nieuwsgierig naar een foto. Maar we weten allemaal dat het toch alleen bij woorden blijft.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:07 schreef Stabiel het volgende:
Ik heb mezelf altijd redelijk gemiddeld gevonden (geen valse bescheidenheid), maar daar denken velen anders over. Aantal voorbeelden:
Een meisje die tijdens Leids Ontzet me tegemoet komt lopen, plotseling stopt en met haar handen in haar zij vervolgens keihard 'zoooooooo' roept. Op dezelfde dag meisjes (aardig jong allemaal) die spontaan hoi zeggen, waarbij één in de groep zelfs een 'wow' eruit gooit nadat ik haar opvang (liep bijna tegen me op). Of iemand die spontaan naar me toe loopt in de club en zegt: 'jij weet dat je er goed uitziet hé?' Ze gaf me overigens een 8.5 als cijfer, en meende dat ik knapper ben dan 90% van de aanwezige mannen daar.
Het is dat ik me goed kleed trouwens (wil nog weleens helpen). Ik geef mezelf niet meer dan een 8 (puur natte vinger werk overigens, want hoe je kom je überhaupt tot een dergelijk cijfer?). Hecht persoonlijk ook niet veel waarde aan uiterlijk en beschouw arrogantie als een slechte karaktereigenschap.
nooit te vroeg voor dromen, ajquote:Op zondag 15 januari 2017 10:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ik vind het logisch. Maar misschien is het nog te vroeg
Het is idd geneuzelquote:Op zondag 15 januari 2017 09:15 schreef Barbusse het volgende:
Ergens heb ik het idee dat uit dit topic blijkt dat vrijwel iedereen een te hoog of te laag zelfbeeld heeft. En dat jezelf een cijfer geven voor je uiterlijk volkomen belachelijk is.
Hoe bedoel je "uit de doeken gedaan"?quote:Op zondag 15 januari 2017 04:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]Had je dit niet al een keer eerder uit de doeken gedaan!?
En nee, ik denk dat een normaal persoon er geen kont van begrijpt
Nou, ik zal een beeld voor je schetsen. Maatje 32, cup A, dus geen mooi lichaam. Groot voorhoofd, moedervlek in gezicht, lichtelijk a-symmetrisch. Vanaf de zijkant gezien een rare neus, puntige kin. Wenkbrauwen zitten te dicht bij m'n ogen.quote:
Ik pas me niet echt aan aan één bepaalde groep. Ik neem liever dingen over uit verschillende groepen. Ook heb ik sociale constructen (vriendengroepen etc) lang als gevangenissen gezien, een beetje zoals de gemiddelde puber - net als ik btw - het schoolsysteem zit.quote:Op zondag 15 januari 2017 04:38 schreef Drug het volgende:
[..]
wil je me meer vertellen over je non conformisme? hoe uit zich dat?
Iedereen heeft zo z'n imperfecties, maar klinkt gewoon prima hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 12:07 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Nou, ik zal een beeld voor je schetsen. Maatje 32, cup A, dus geen mooi lichaam. Groot voorhoofd, moedervlek in gezicht, lichtelijk a-symmetrisch. Vanaf de zijkant gezien een rare neus, puntige kin. Wenkbrauwen zitten te dicht bij m'n ogen.
Klinkt geil, niet![]()
Het is ook niet zo dat ik mezelf 'haat' o.i.d. hoor, maar gewoon, een vijfje. Niet zó lelijk dat iedereen direct begint te kotsen, maar ook niet het type waar je je 's nachts op aftrekt denk ikquote:Op zondag 15 januari 2017 12:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo z'n imperfecties, maar klinkt gewoon prima hoor
Ik snap je punt wel. Als je innerlijk maar goed is. Persoonlijk ga ik liever met een "vijfje" met een heel goed innerlijk dan met een "acht" met een meh innerlijk.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:13 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik mezelf 'haat' o.i.d. hoor, maar gewoon, een vijfje. Niet zó lelijk dat iedereen direct begint te kotsen, maar ook niet het type waar je je 's nachts op aftrekt denk ik
Sommige mannen vinden juist een slanke lichaam + kleine borsten mooi. Verder is niemand symmetrisch. Moedervlek kan je weg laten halen als je er zo aan stoort. Grote voorhoofd kan je contouren (zelfde verhaal voor neus en kin) waardoor het minder groot lijkt of een ander kapsel nemen. Wenkbrauwen kan je ook beetje bij epileren, laat dat even doen als je niet weet hoe en wat.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:07 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Nou, ik zal een beeld voor je schetsen. Maatje 32, cup A, dus geen mooi lichaam. Groot voorhoofd, moedervlek in gezicht, lichtelijk a-symmetrisch. Vanaf de zijkant gezien een rare neus, puntige kin. Wenkbrauwen zitten te dicht bij m'n ogen.
Klinkt geil, niet![]()
Eén ding dat ik wel kan zeggen is dat mijn wenkbrauwen de perfecte vorm hebbenquote:Op zondag 15 januari 2017 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sommige mannen vinden juist een slanke lichaam + kleine borsten mooi. Verder is niemand symmetrisch. Moedervlek kan je weg laten halen als je er zo aan stoort. Grote voorhoofd kan je contouren (zelfde verhaal voor neus en kin) waardoor het minder groot lijkt of een ander kapsel nemen. Wenkbrauwen kan je ook beetje bij epileren, laat dat even doen als je niet weet hoe en wat.
Oke dat was het
Alcohol zorgt toch wel voor een flinke standaardafwijking, daarvan is dit een goed voorbeeld.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:07 schreef Stabiel het volgende:
Ik heb mezelf altijd redelijk gemiddeld gevonden (geen valse bescheidenheid), maar daar denken velen anders over. Aantal voorbeelden:
Een meisje die tijdens Leids Ontzet me tegemoet komt lopen, plotseling stopt en met haar handen in haar zij vervolgens keihard 'zoooooooo' roept. Op dezelfde dag meisjes (aardig jong allemaal) die spontaan hoi zeggen, waarbij één in de groep zelfs een 'wow' eruit gooit nadat ik haar opvang (liep bijna tegen me op). Of iemand die spontaan naar me toe loopt in de club en zegt: 'jij weet dat je er goed uitziet hé?' Ze gaf me overigens een 8.5 als cijfer, en meende dat ik knapper ben dan 90% van de aanwezige mannen daar.
Het is dat ik me goed kleed trouwens (wil nog weleens helpen). Ik geef mezelf niet meer dan een 8 (puur natte vinger werk overigens, want hoe je kom je überhaupt tot een dergelijk cijfer?). Hecht persoonlijk ook niet veel waarde aan uiterlijk en beschouw arrogantie als een slechte karaktereigenschap.
Dude, nee.quote:
Ik waardeer je liefde Sonic maar ik ben er sinds die bijna 2 jaar geleden dat je me gezien hebt wel aardig hard op achteruit gegaan hoorquote:
Maar je klinkt nu net als Deluzion. Veel te negatief.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik waardeer je liefde Sonic maar ik ben er sinds die bijna 2 jaar geleden dat je me gezien hebt wel aardig hard op achteruit gegaan hoor
Jij bent overigens een 10 qua uiterlijken qua innerlijk
Jij hebt de cuteness-factor. Dus dan mag er wel een volle punt bovenop.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:
6,5. Niet bijzonder, maar ook niet lelijk. Wellicht een 7 als ik mijn streefgewicht heb behaald en make-up draag.
Er zijn mannen die heel dun erg mooi vinden. En wat betreft dingen als rare neus, puntige kin, wenkbrauwen... kan zijn dat je zelf die details anders ziet dan andere mensen. Kritischer.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:07 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Klinkt geil, niet![]()
Foto's heb je nog wel recent geplaatst toch.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik waardeer je liefde Sonic maar ik ben er sinds die bijna 2 jaar geleden dat je me gezien hebt wel aardig hard op achteruit gegaan hoor
Jij bent overigens een 10 qua uiterlijken qua innerlijk
Geen idee wie dat isquote:Op zondag 15 januari 2017 13:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Maar je klinkt nu net als Deluzion. Veel te negatief.
En dat laatste is aardig, maar natuurlijk niet waar
quote:Op zondag 15 januari 2017 13:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij hebt de cuteness-factor. Dus dan mag er wel een volle punt bovenop.
#smooth
Even geen idee welke je zo dan bedoelt, is minstens een paar maanden geleden denk ikquote:Op zondag 15 januari 2017 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Foto's heb je nog wel recent geplaatst toch.Verre van het cijfer dat je jezelf geeft.
In een paar maanden zal het nooit vele punten gedaald zijn toch?quote:Op zondag 15 januari 2017 13:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Even geen idee welke je zo dan bedoelt, is minstens een paar maanden geleden denk ik
Zelfkritisch in zijn meest negatieve vorm, wat mij betreft. Niet nodigquote:Op zondag 15 januari 2017 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
Mwah. Vind het gewoon zelfkritisch. Zal er zelf wat aan moeten doen om het weer op te hogen
Eens wb kapsel.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zelfkritisch in zijn meest negatieve vorm, wat mij betreft. Niet nodig
En je hebt je FB profielfoto net ge-update. Niks mis mee. Al zou ik persoonlijk een ander kapsel overwegen (veel korter en niet meer die ferme kuif).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |