Bedoel dat Niels zijn moeder dat kan.quote:
Mij moet je delenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zei je moeder ook na de echo
Zie geen reden waarom nu WCH weg is.quote:
Zaterdag gaat iedereen uit, maar gelukkig heb jij vrije stapdagen nuquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
haal weg
[..]
Ja want anders moet ik er di/wo/do mee aan de slag. Vrije stapdagen in zicht
Hey je bent er weerquote:
Als je op milfs valt moet je haar nemenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:38 schreef HPLC het volgende:
Vond die fobo van Jojo wel zwaar tegenvallen. Meer dan de helft van de afbeeldingen was kapoet.
OPSO BBYquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
HEY ETSOE GEILE KONTENBONKER VAN ME
Doe eens niet zo mainstream, in Grunna gaat men 24/7 uitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zaterdag gaat iedereen uit, maar gelukkig heb jij vrije stapdagen nu
Ohquote:
Gelukkig heeft ze ons nogquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zaterdag gaat iedereen uit, maar gelukkig heb jij vrije stapdagen nu
Er is maar 1 milf en dat is yvonnequote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je op milfs valt moet je haar nemen
Allemaal van die werkloze linkse korpsballen zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo mainstream, in Grunna gaat men 24/7 uit![]()
![]()
laat je weer krabben totdat het geamputeerd moet wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
MIJN HAND IS ER ZO SLECHT AAN TOE HE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |