Hmmm hoe bedoel je "officieel" te koop? Vanaf dat linkje kun je die telefoon in ieder geval via twee leveranciers krijgen:quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt maar hij is uberhaupt amper nog te koop officieel in NL
Ah dan is hij nu wel beter verkrijgbaar zie ik. Morgen in huis bij Bol.comquote:Op woensdag 15 februari 2017 03:28 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hmmm hoe bedoel je "officieel" te koop? Vanaf dat linkje kun je die telefoon in ieder geval via twee leveranciers krijgen:
https://www.androidplanet.nl/google/pixel/prijs-los-toestel/
Het is wel een zeer prijzig toestel natuurlijk.
Goed dat ik hier van weet. Ik heb 1,5 jaar de pixel 8 en al zeker een jaar een grote zwarte stip rechts bovenin (erg hinderlijk).quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:02 schreef dimmak het volgende:
Ervaringsdeskundige hier. Pixel 2, 3, 4XL, 5, 6 en 7 in bezit gehad en nu trotse bezitter van een Pixel 8.
Inmiddels heb ik ook al 2x gebruik gemaakt van de Google RMA service gebruik gemaakt en niet veel mensen weten van deze service.
De eerste keer was met mijn Pixel 7. Helemaal naar de tering, voorkant en achterkant kapot door eigen toedoen. Telefoon opgestuurd, en een paar dagen later kreeg ik een voorstel dat ik voor 180 euro een refurb Pixel kon krijgen. Uiteraard geaccepteerd en een paar dagen later had ik een zo goed als nieuwe Pixel 7.
Een paar weken geleden verscheen er een roze streep in mijn beeldscherm, bekend probleem bij de Pixel 8. Aangemeld bij de RMA service en binnen een week was mijn telefoon gemaakt en weer in gebruik.
Hoe werkt het?
- Meld je telefoon aan bij Google
- Je krijgt een verpakking opgestuurd
- Verpak je telefoon daarin + labels en RMA bon die je op de mail krijgt
- Binnen een paar dagen hoor je of de schade onder garantie valt of dat je bij moet betalen
- Accepteer het voorstel
- Binnen een paar dagen heb je weer een werkende telefoon
De laatste keer ben ik begonnen met stap 1 op 25 juli en vandaag is mijn telefoon aangekomen. Best snel vind ik zelf.
Ik doe er na 1,5 jaar nog met gemak een volle dag mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:53 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb sinds december een pixel 8 pro, kom van iPhone 13 mini. De camera is stukken beter naar mijn mening. Toestel gaat wel redelijk snel leeg en ik de overstap van iOS naar Android is ook wel even zoeken in het begin. Het enige echte nadeel is dat ze geen pro hebben in een normaal formaat. iPhone is ook gestopt met de minis dus blijkbaar is de bedoeling dat je met een soort tablet rondzeult de hele dag.
Ik was van mijn eerste iphone 13 rap weer terug gegaan naar een Pixel 7 en met name de standby is op de pixel veel minder energiezuinig. Het gebruik ook trouwens.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik doe er na 1,5 jaar nog met gemak een volle dag mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |