SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ik heb tegenwoordig zo'n fitbit, dan zie je hoe weinig je eigenlijk loopt per dag
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ik sta af en toe al op en op mn werk kan ik staand werken achter mn buro..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hoor zojuist dat zitten 'het nieuwe roken' is en dat moet dus aangepakt worden, strak plan.![]()
Ik word niet goed van al die bemoeienis.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sta af en toe al op en op mn werk kan ik staand werken achter mn buro..
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ja jij kunt beter rustig blijven zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik word niet goed van al die bemoeienis.![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij kunt beter rustig blijven zitten"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
'Val niet in slaap, dan moet je het rondje doenquote:
stupidity has become as common as common sense was before![]()
why all the showbizz newsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou toch verwachten dat ie een waakhond had.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
![]()
bonsoir
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Ja, dat zit er ook bijquote:
Wat voor bier heb jij? En wat voor snacks?
Hier een Erdinger Weissbier en Alpeballen.stupidity has become as common as common sense was before![]()
vaarwelquote:
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
ben je naar bed gegaan dan ?quote:en met wie ?
Dat gaat billen knijpen worden voor jullie de komende seizoenshelft ben ik bangquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat billen knijpen worden voor jullie de komende seizoenshelft ben ik bang
Zonder wrijving geen glans![]()
Guinness, nachosalade en van die Mora hapjesdingenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat zit er ook bij
Wat voor bier heb jij? En wat voor snacks?
Hier een Erdinger Weissbier en Alpeballen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Je zou mijn kelder nog komen bekijken bedenk ik mij! ik lust ook wel Guinness, neem maar mee!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Guinness, nachosalade en van die Mora hapjesdingen![]()
Prima, wanneer schikt het?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:54 schreef ManoloZZP het volgende:
[..]
Je zou mijn kelder nog komen bekijken bedenk ik mij! ik lust ook wel Guinness, neem maar mee!
Goed als ik een paar KSC-ers meeneem dan?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Vanavond gaat helaas niet. Mijn moeder moet hier nog stofzuigen en mijn was doen. Je neemt er zo veel mee als je wilt. The more the merrier!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Prima, wanneer schikt het?
Goed als ik een paar KSC-ers meeneem dan?![]()
Lekker, iets met taartjes en suiker enzo....quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:53 schreef ManoloZZP het volgende:
Ik heb vanavond alleen zin in zoetigheid! en alcohol natuurlijk. Nooit de alcohol vergeten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Suikertaartjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:06 schreef NickkciN het volgende:
[..]
Lekker, iets met taartjes en suiker enzo....![]()
![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Wie wil er over mijn bovenrug/nek lopen? Liefst niet te zwaar en naaldhakken oid.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Vooruit.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil er over mijn bovenrug/nek lopen? Liefst niet te zwaar en naaldhakken oid.
Zoveel pijn?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nee, het is zit vooral vast. En als het niet los gaat wordt het wel pijn.quote:stupidity has become as common as common sense was before
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |