Die moet dan toch weer in de goal staan de komende periode, terwijl ze redelijk klaar met hem warenquote:Op zondag 29 januari 2017 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gestuntel van Areola zeg, godsamme.
Je gaat toch niet naar die aids kijkenquote:Op zondag 29 januari 2017 22:56 schreef hhh38 het volgende:
VBL / [Studio Voetbal #458] Bij het hockey
Prachtige timing
Mansjester ging een extreem sneue post plaatsen.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:58 schreef Mansjester het volgende:
El Tigre ging PSG slopen
Aldus Koffieplanter
Die deflectie had ik in de herhaling zelfs niet kunnen zien, stonden wel een hoop spelers in de weg natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2017 22:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoezo slecht gekeept van Areola? Hij is op weg naar de andere hoek, bal krijgt een deflectie en hij is gezien. Daar valt als keeper niets tegen te doen.
http://www.dailymotion.co(...)aco-29-01-2017_sportquote:Op zondag 29 januari 2017 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die deflectie had ik in de herhaling zelfs niet kunnen zien, stonden wel een hoop spelers in de weg natuurlijk
Lekker achteraf scoren.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:58 schreef Mansjester het volgende:
El Tigre ging PSG slopen
Aldus Koffieplanter
Mansjester verwachtte dat Koffieplanter zou happen.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mansjester ging een extreem sneue post plaatsen.
Aldus Koffieplanter.
Had Koffieplanter toch nog gelijk.
Ik hoop van harte dat je een slapeloze nacht hebt.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mansjester verwachtte dat Koffieplanter zou happen.
Koffieplanter hapt.
Heeft Mansjester toch weer gelijk.
Maar slaap lekker, ik ga over El Tigre dromen
Yes.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan verlengen, lijkt het op althans. Nog meer gratis voetbal.
Payet loopt warm, ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan verlengen, lijkt het op althans. Nog meer gratis voetbal.
twitter:mohammedali_93 twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 22:48:14And it wasn't a penalty ?? https://t.co/rxRiCdH5Nv reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |