Je bent cute Opso.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben sinds 7 december gelukkig met tardis. hoor.

Ik ben geen analytisch instrument als je dat soms denkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bepaal jij maar iemand anders, Opso ofzo.

Te laat, ik heb nu al iemand anders op het oog.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou daten met HPLC in een uitsnijkamer, volgens mij durft hij niet meer

wauw een persoon op het internet geeft niet om mij, echt recht in de feels.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat Noel net zoveel om jou geeft als jouw mening. Niets dus.

is het de koran van Opso mss?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:30 schreef Crip het volgende:
[..]
wauw een persoon op het internet geeft niet om mij, echt recht in de feels.

oeiquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Te laat, ik heb nu al iemand anders op het oog.

Jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee, ken haar niet

Plaag Crip niet zo anders gaat ze weer over dick zuigen beginnen.quote:

Dat denk ik ook altijd als jij weer eens een mening over iemand hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:30 schreef Crip het volgende:
[..]
wauw een persoon op het internet ... echt recht in de feels.

vraag gewoon om duidelijkheidquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Plaag Crip niet zo anders gaat ze weer over dick zuigen beginnen.

ik heb geen mening als moslimaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als jij weer eens een mening over iemand hebt

Het is beter voor haar denk ik, als ze zou weten hoe leuk en aardig ik ben irl zou ze de rest van haar leven verdriet hebben dat ik reeds ben bezet.quote:

Uh okequote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is beter voor haar denk ik, als ze zou weten hoe leuk en aardig ik ben irl zou ze de rest van haar leven verdriet hebben dat ik reeds ben bezet.

Lief weerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je vast ook over Panzer gezegd, snap CY wel hoor, je bent gewoon geen relatiematerial.

Maar ze wil iemand met haarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is beter voor haar denk ik, als ze zou weten hoe leuk en aardig ik ben irl zou ze de rest van haar leven verdriet hebben dat ik reeds ben bezet.

ONNOZEL????!?!?!?!?!?!???!!?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom word ik bij jullie onnozele haantjesgedrag betrokken go away ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |