quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon opzouten met dat neppe. Duidelijk?

Moet ik dan ook mijn siliconen er weer uit halen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]

Het doet mij verdriet dat je twijfelt aan mijn oprechtheid en de authenticiteit van mijn opvattingen. Het is je goed recht hier een mening over te hebben maar dat je doelbewust scheuren in mijn positiviteit aanbrengt krenkt mij. Helaas.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]

cool he, in februari deel 2quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Vannacht john wick gekeken. Gvd vette film

Dat was inderdaad een verdrietig keerpunt in het verhaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh wow dan al? Nice![]()
Vond dat hondje zo lief en werd moeilijk boos toen spoiler

Moest je toen huilen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een verdrietig keerpunt in het verhaal.

Heel goed dat u uw emoties toont, opkroppen is immers slecht voor de gezondheid en we wensen u niets dan goeds.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neen maar ik zag de triestheid van de situatie in.

Hou gewoon een keertje toch je bek man, waarom moet je altijd zo geforceerd popiejopie op forum doen, latente nicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het doet mij verdriet dat je twijfelt aan mijn oprechtheid en de authenticiteit van mijn opvattingen. Het is je goed recht hier een mening over te hebben maar dat je doelbewust scheuren in mijn positiviteit aanbrengt krenkt mij. Helaas.
Wellicht kunnen we ooit op positiviteit voet verder.

quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hou gewoon een keertje toch je bek man, waarom moet je altijd zo geforceerd popiejopie op forum doen, latente nicht.

Dat is jouw mening en die respecteer ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hou gewoon een keertje toch je bek man, waarom moet je altijd zo geforceerd popiejopie op forum doen, latente nicht.

Ik bewonder je persoonlijkheid. Beste dag toegewenst.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die respecteer ik.

Hallo Montelly, welkom in de SC. Nog beautyvlogs gekeken vandaag?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:51 schreef Montelly het volgende:
[..]

Romantisch samen de scheids uitmaken voor hoerenneuker.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga vanavond met cachet naar psv. Enig he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |