Hoe was dat WTC-museum? Indrukwekkend? Ik ben alleen naar Ground Zero geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Poeh.
- Empire state building
- Madame Taussands
- Rockefeller Center
- 2 dagen met de tourbus, 1 dag boven en 1 dag beneden manhatten
- WTC museum
- een museum vlakbij central park om naar de wc te kunnen
- Vrijheidsbeeld (trip met de boot zit erbij in)
vast nog wel iets.
een zo'n ding kost al 20 dollar of meer om binnen te komen.
Ja, vind het heel erg indrukwekkend. Binnen kan je ook zien waar de gebouwen hebben gestaan, een brandweerauto die tijdens die dag kapot is gegaan, de mensen die zijn overleden die dag met hun achtergrondinformatie (kan je kiezen wie je wilt zien), etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was dat WTC-museum? Indrukwekkend? Ik ben alleen naar Ground Zero geweest
Nog wel iets voor de volgende keer dus. Hopelijk snel weer terugquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, vind het heel erg indrukwekkend. Binnen kan je ook zien waar de gebouwen hebben gestaan, een brandweerauto die tijdens die dag kapot is gegaan, de mensen die zijn overleden die dag met hun achtergrondinformatie (kan je kiezen wie je wilt zien), etc.
Ik stond bij Ground Zero toen ik over de aanslag in Berlijn hoorde, toen kreeg ik kippenvel en realiseerde ik me dat we in een zieke wereld leven.
Wel leuke stad idd. Wel belachelijk overpricedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog wel iets voor de volgende keer dus. Hopelijk snel weer terug
Ligt er maar net aan waar je eet denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel leuke stad idd. Wel belachelijk overpriced
We waren voor 3 burgers 85 dollar kwijtgvd zeg.
We waren in Manhattan en hadden ook een hotel daar, erg centraal. Tja, dan heb je ook weer wat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je eet denk ik.
In Chinatown bijv heb je echt meer dan prima eten voor goeie prijs.
Uiteraard. Als je goedkope landen gewend bent om te reizenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
We waren in Manhattan en hadden ook een hotel daar, erg centraal. Tja, dan heb je ook weer wat.
Maar blijft een dure stad.
Gelukkig ben ik Londense prijzen gewend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:41 schreef Fok-it het volgende:
Uiteraard. Als je goedkope landen gewend bent om te reizen
Daar is het niet veel goedkoper neequote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik Londense prijzen gewend.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je goedkope landen gewend bent om te reizenDesondanks wel echt mijn favoriete stad.
Ben je ook Grand Central Station geweest? Dat is ook echt mooi
Ik zou er ook niet willen wonen. Een paar dagen is genoeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
NYC zal nooit mijn favo stad worden.
Simpelweg omdat er iets te veel Amerikanen wonen.
Alleen als je geld hebt is het goed, als arme sloeber zou je wel gek zijn daar te wonenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
NYC zal nooit mijn favo stad worden.
Simpelweg omdat er iets te veel Amerikanen wonen.
Zelfs met geld zou ik zo tig andere plekken wetenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen als je geld hebt is het goed, als arme sloeber zou je wel gek zijn daar te wonen
leuk zegquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wijk met 1-na-grootste poolse community in VS
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Was toen in grootste in chicago.
Dat was echt bizar.
Gewoon hele blokken die echt PRECIES polen waren.
Mensen die 80 jaar in VS woonde en alleen Pools spraken.
Lekker geïntegreerd welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |