Alsof de deur uitgaan gelijk staat aan een vriendin krijgenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat je wat vaker de deur uit gaat nu
nee dat niet, maar met kansloos 24/7 op FOK! zitten sowieso nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof de deur uitgaan gelijk staat aan een vriendin krijgen
Ach boeiend, op dit moment heb ik zo'n meisje ook niks te bieden behalve mijn lulquote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee dat niet, maar met kansloos 24/7 op FOK! zitten sowieso niet
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach boeiend, op dit moment heb ik zo'n meisje ook niks te bieden behalve mijn lul
dat je zo'n meisje een beetje een leuk leven kan geven en dat ze blij wordt van de relatie en niet alleen maar ongelukkigquote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
vanaf wanneer heb je wat te bieden eigenlijk
ik bedoel. wat houdt dat in. bieden.
als het ook een fulltime FOK!ster is, heb je haar toch wat te biedenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat je zo'n meisje een beetje een leuk leven kan geven en dat ze blij wordt van de relatie en niet alleen maar ongelukkig
lekker samen FOK!kenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
als het ook een fulltime FOK!ster is, heb je haar toch wat te bieden
ik zou eens hier rondkijken als ik jou was, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lekker samen FOK!ken
relationship goals
al gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou eens hier rondkijken als ik jou was, je weet maar nooit
blijkbaar heb je het niet in je vingers zitten, jammer zegquote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
al gedaan
menig hosselpoging is al mislukt
ja daar ben ik dus nog nooit aan toegekomen, dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijkbaar heb je het niet in je vingers zitten, jammer zeg
gelukkig heb je nog even voordat je de pijp uit gaatquote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja daar ben ik dus nog nooit aan toegekomen, dus dat weet ik niet
Chillquote:
En meteen achter FOK! gaan zitten zie ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chill
Ja in het algemeen ook heel goedtoevallig nu ff ieeeetsje minder; werd heel erg misselijk in een café en ben toen uurtje gaan wandelen door de kou en nu net thuis
Jawel, maar fok nog even aangooien in bed is toch wel een chille gewoonte.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
En meteen achter FOK! gaan zitten zie ik.Moet je niet slapen?
Ik wilde eigenlijk helemaal niet op FOK! komen, maar ik verveel me de pleuris.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel, maar fok nog even aangooien in bed is toch wel een chille gewoonte.
Het is nu middag/avond bij jou? Nog plannetjes?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk helemaal niet op FOK! komen, maar ik verveel me de pleuris.
20:55.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is nu middag/avond bij jou? Nog plannetjes?
Oh, dat klinkt eerlijk gezegd wel weinig spannend ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
20:55.
Nee, ik kan niet veel hier. Zit een beetje middle of nowhere op een eiland van de Bahama's. 5 kilometer verderop is er een klein stadje met een paar houten huisjes en een supermarktje, verder is alles te ver weg en ik heb geen vervoer.
Zondag weer naar Nassau en maandag weer naar de VS, dan zit mijn een maand vakantie erop.
Trusten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt eerlijk gezegd wel weinig spannend ja.Hoewel, dat eiland zal overdag wel heel chill zijn. Hopelijk kan je nog een beetje van het weer genieten of zo. Ik ga slapen. Truste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |