GMquote:
Dat is jouw probleem.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben niet helemaal fris vanmorgen.

even buiten gaan staanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Te veel Vedett gedronken?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Ja het ging erg hard moet ik zeggen. Normaal gesproken niet echt een probleem maar dit keer dus wel.quote:

Hier gaat het ook flink dalen komende dagen.. Und Schneequote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Overmorgen wordt het hier 's nachts weer -10.
Dan moet ik toch wel weg zijn
 ..
..

Het schijnt dat de winter in Nederland toch niet echt door gaat zetten. Na donderdag alweer oplopende temperaturen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Overmorgen wordt het hier 's nachts weer -10.
Dan moet ik toch wel weg zijn

Het valt allemaal wel mee. Die -10 die er eerst in stond is er al uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hier gaat het ook flink dalen komende dagen.. Und Schnee..

0-2quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Kaarten voor Feyenoord - PSV gekocht

Lekker weer je ogen uitkrabben.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Kaarten voor Feyenoord - PSV gekocht

Alsof je in een stadion objectief bentquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker weer je ogen uitkrabben.

Ben je voor een TV dan wel objectief? Daar geloof ik geen moer van. Ach, je weet nooit hoe een Insomnia_ een haas vangt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof je in een stadion objectief bent

Maandagnacht schijnt het hier -10 te gaan worden.. Niet onaangenaam..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee. Die -10 die er eerst in stond is er al uit.

Gaan er geen vluchten van Rotterdam naar Londen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe plausibel is het bij een 14:30 wedstrijd om een vlucht van 19:15 op schiphol te halen?

Ik ben bijzonder objectief als het om Feyenoord gaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je voor een TV dan wel objectief? Daar geloof ik geen moer van. Ach, je weet nooit hoe een Insomnia_ een haas vangt.

Hangt van de werkzaamheden op het spoor af, dat weekendquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe plausibel is het bij een 14:30 wedstrijd om een vlucht van 19:15 op schiphol te halen?
 ..
..

16.30 kun je het stadion uit, reken op max 1,5 uur reistijd. Dan is het 18.00. Vlieg je met alleen handbagage?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:40 schreef Insomnia_ het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |