abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7207183
Ik plaats deze topic maar hier, bij gebrek aan alternatieven, omdat hij min of meer een man van de literatuur was... Ik laat het over aan de discretie der moderators om deze topic evt. te verplaatsen...

Gelezen in Volkskrant: volgens een broer van hem: de umlaut op de "u" was zijn eigen vinding (wist ik al), hij heeft absoluut nooit een zoontje gehad, hij had een uitstekende relatie met zijn moeder, die niet Italiaans van afkomst was... Zijn vader was niet Pools-Joods, laat staan dat hij zelfmoord gepleegd had...

I´m back.
pi_7207242
na is ook bekekend dat Buch niet omging met zn broers (1 uitzondering) en al jaren ruzie hadden, nu kan het dus zo zijn dat hij dus maar wat zegt uit wraak ofzo.....
en aan bakboord zwemmen haaien......
pi_7207289
Dat hij alleen nog met Menno contact had, was allang bekend.

Broer Patrick zegt nu dat Menno een pathologisch leugenaar was. Als je hem confronteerde met dingen die hij had gezegd, verbrak hij gewoon het contact met die persoon.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7207295
om eelijk te zijn maakt het me echt niet uit wat ie wel of niet was in zijn persoonlijke leven. Ik heb Bouwdewijn altijd een leuke presentator gevonden en intressante schrijver. Hij wist altijd zijn enthousiasme over te brengen op mij en vele anderen. Ik kan niets anders zeggen dat ik hem inmens bewonderde en dat er een waardevol persoon verloren is gegaan. Ik en vele anderen zullen hem erg missen.
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_7207530
Jaja.. geen zoon?
En die vriendin van 'm dan, die vertelde in B&vD dat hij vaak aan zijn zoon dacht en graag met haar kind omging omdat het dezelfde leeftijd had als 'Mickey'
Mon 'en!
pi_7207570
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:09 schreef bloempjuh het volgende:
Jaja.. geen zoon?
En die vriendin van 'm dan, die vertelde in B&vD dat hij vaak aan zijn zoon dacht en graag met haar kind omging omdat het dezelfde leeftijd had als 'Mickey'
Die heeft het kind zelf nooit gezien.
Oi!
pi_7207632
't Klinkt me een beetje als schizofrenie in de oren allemaal. Ik weet zelf heel weinig van de man, maar schizofrenen kunnen hun niet echt gebeurde ervaringen heel overtuigend aan anderen uitleggen. Omdat ze zelf ook heel overtuigd zijn natuurlijk.
  zondag 8 december 2002 @ 14:20:12 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_7207656
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:13 schreef MUUS het volgende:

[..]

Die heeft het kind zelf nooit gezien.

Logisch, want dat was toen al 20 jaar dood. Als er een kind geweest was.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_7207665
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:09 schreef bloempjuh het volgende:
Jaja.. geen zoon?
Hij loog ook haar voor...
I´m back.
pi_7207681
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:17 schreef beeer het volgende:
't Klinkt me een beetje als schizofrenie in de oren allemaal. Ik weet zelf heel weinig van de man, maar schizofrenen kunnen hun niet echt gebeurde ervaringen heel overtuigend aan anderen uitleggen. Omdat ze zelf ook heel overtuigd zijn natuurlijk.
Veel van dat soort "creatieve" types liegen de boel aan mekaar heb ik wel eens gehoord... Verdichting heet het dan...
I´m back.
  zondag 8 december 2002 @ 14:23:34 #11
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_7207699
Hey dat maakt Buch nog wel wat interessanter.
pi_7207711
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:23 schreef MeneerTim het volgende:
Hey dat maakt Buch nog wel wat interessanter.
Tuurlijk...
I´m back.
pi_7207729
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:17 schreef beeer het volgende:
Dat kwam ook al in mij op.

Het rare is, dat hij zichzelf tegensprak.
In het geval van het kind bijvoorbeeld : de ene keer zei hij dat het wel had bestaan; de andere keer zei hij van niet.

Misschien onder het mom "Laat ik het mysterie Buch eens hooghouden".

Oi!
pi_7207760
Ja Verdichting, . Dat was echt iets voor Boudewijn.

Volgens mij heeft Menno Büch bevestigd dat de verhalen over de vader wel kloppen.

Ach, hoe het ook zij, hij had blijkbaar voldoende redenen om zich terug te trekken in eenzaamheid. En het is trouwens ongelooflijk triest dat een broer na de dood van Boudewijn het blijkbaar nodig vindt om dit naar buiten te brengen, als het al waar is.

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_7207768
Büch was volgens mij niet schizofreen hoor... Hij wilde de waarheid gewoon wat opkleuren...
I´m back.
pi_7207786
quote:
Op zondag 8 december 2002 13:53 schreef troma78 het volgende:
om eelijk te zijn maakt het me echt niet uit wat ie wel of niet was in zijn persoonlijke leven. Ik heb Bouwdewijn altijd een leuke presentator gevonden en intressante schrijver. Hij wist altijd zijn enthousiasme over te brengen op mij en vele anderen. Ik kan niets anders zeggen dat ik hem inmens bewonderde en dat er een waardevol persoon verloren is gegaan. Ik en vele anderen zullen hem erg missen.
Precies en daar verandert een rancuneuze broer niets aan, ook al zou het waar zijn.
Bovendien: hoor en wederhoor en zo, maar wederhoor is overleden
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_7207815
pi_7207829
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:28 schreef Ryan3 het volgende:
Büch was volgens mij niet schizofreen hoor... Hij wilde de waarheid gewoon wat opkleuren...
Ik twijfelde al over de man toen hij nog leefde en dat er nu een broer na zijn dood ineens komt opdraven met wat verhaaltjes, waarschijnlijk in de hoop er wat centjes voor te krijgen, verandert voor mij niets.

Schizofreen, leugenaar...wat zou het? Het werkt!

Buch heeft me altijd geintrigeerd, zijn boeken zijn een genot om te lezen en zijn enthousiasme die altijd bovenkwam als hij het over zijn reizen had, werkte aanstekelijk.

Oi!
pi_7207831
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:27 schreef RaisinGirl het volgende:
Ja Verdichting, . Dat was echt iets voor Boudewijn.
En vele andere auteurs. Denk bijv. aan Reve....
quote:
Volgens mij heeft Menno Büch bevestigd dat de verhalen over de vader wel kloppen.
Ik betwijfel het. Menno, Patrick en Boudewijn zijn ook veel te alledaagse voornamen om afkomstig te zijn van een Pools(Joods)-Italiaans paar... Voor kindermisbruik van de vader van Büch: ik geloof het niet...
quote:
Ach, hoe het ook zij, hij had blijkbaar voldoende redenen om zich terug te trekken in eenzaamheid. En het is trouwens ongelooflijk triest dat een broer na de dood van Boudewijn het blijkbaar nodig vindt om dit naar buiten te brengen, als het al waar is.
Aan de andere kant werd er door Boudewijn ook redelijk vervelend gesproken over zijn familie... Misschien opdat men nooit de waarheid zou achterhalen??? En Menno was wel in voor een geintje???
I´m back.
pi_7207847
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:30 schreef milagro het volgende:

[..]

Precies en daar verandert een rancuneuze broer niets aan, ook al zou het waar zijn.
Bovendien: hoor en wederhoor en zo, maar wederhoor is overleden

Mundus vult decipi-decipiatur...
I´m back.
pi_7207851
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:32 schreef fatima het volgende:
.gif][afbeelding]
Als amateur frenoloog-hobbyist zie ik daar toch wel een beetje psychische oneffenheden in die kunnen lijden tot een verwarring in de geest om daardoor niet in staat te zijn volkomen normaal over te komen.

Ach ja, oooit een normaal mens gezien?

pi_7207873
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:35 schreef beeer het volgende:

[..]

Als amateur frenoloog-hobbyist zie ik daar toch wel een beetje psychische oneffenheden in die kunnen lijden tot een verwarring in de geest om daardoor niet in staat te zijn volkomen normaal over te komen.

Ach ja, oooit een normaal mens gezien?

Laten wij zingen....
pi_7207921
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mundus vult decipi-decipiatur...

De wereld wilt bedrogen worden, dus wordt hij bedrogen...
Ik snap niet wat je hier mee wilt... de twijfel over de kleine blonde is er altijd al geweest.. zo ook over de al dan niet traumatisch verlopen jeugd..
Blijkbaar was het in zijn beleving traumatisch...
pi_7207927
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:37 schreef fatima het volgende:

[..]

Laten wij zingen....

Jij bent toch wel een normaal mens, Faat...?
I´m back.
pi_7207936
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bent toch wel een normaal mens, Faat...?

Definieer normaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')