De ouderenzorg is er onder dit kabinet niet beter op geworden hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk zou Jort Kelder nu Ben Cramer er nog even op moeten wijzen dat de ouderenzorg in Nederland zo slecht nog niet is.
Owja met die grafiekjesquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was het eerste onderwerp Hans
Verkeerde topic?!quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:17 schreef xzaz het volgende:
Mensen die hun advocaat in hun telefoonboek hebben.
Yep, beetje hetzelfde als Balkenende in 2002, dat had ook niemand verwacht.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb zo'n raar gevoel dat het CDA het onverwacht goed gaat doen tijdens de verkiezingen en dat we over een paar maanden over premier Buma spreken....
Wie weet krijgen we wel weer een Bruin II dan.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb zo'n raar gevoel dat het CDA het onverwacht goed gaat doen tijdens de verkiezingen en dat we over een paar maanden over premier Buma spreken....
CDA gaat nooit never meer in zee met de PVV...dan kunnen ze die club gelijk wel opdoeken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we wel weer een Bruin II dan.
Ik geloof daar niet zo stellig in.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
CDA gaat nooit never meer in zee met de PVV...dan kunnen ze die club gelijk wel opdoeken.
Het CDA gaat in geen honderd jaar opnieuw met de PVV samenwerken. De toon die Buma momenteel aanslaat - ook het onderwerp waarover hij nu spreekt - neigt ook meer richting PvdA dan VVD. Maar ja, als de PvdA wordt weggevaagd, zullen CDA, VVD en D66 de basis van het nieuwe kabinet vormen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we wel weer een Bruin II dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |