Flikkers stemmen PVV of VVD dacht ikquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou Paul de Leeuw nog PvdA stemmen?
Z'n kinderen komen uit Amerika.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Letterlijk en dan in Gambia kindjes importeren.
Zijn thugs komen uit Compton-west dacht ikquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Letterlijk en dan in Gambia kindjes importeren.
Allemaal?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Flikkers stemmen PVV of VVD dacht ik
Grove Street genot.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zijn thugs komen uit Compton-west dacht ik
Hoezo zou een stem op D66 zonde zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet zo zonde als een stem op de PvdA of D66.
Ik heb bij de afgelopen Europese Verkiezingen ook op een kansloze partij gestemd (LibDem), puur uit onvrede met de rest van het aanbod.
die grannyquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:29 schreef Stabiel het volgende:
Meisje achter Paul in het wit is niet verkeerd moet ik zeggen.
Maar ik ben aardig geil dus mijn standaard kan wat laag liggen.
D'66 is zo inwisselbaar als de pest, waait met alle winden mee, puur kabinetsopvulling.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoezo zou een stem op D66 zonde zijn?
Bedankt Hansquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
D'66 is zo inwisselbaar als de pest, waait met alle winden mee, puur kabinetsopvulling.
Ja, je zou het ook pragmatisch kunnen noemen als je eufemistisch bent.
Zolang je maar beseft dat het omgekeerde - Kunst is altijd slecht, subsidies afschaffen - minstens net zo dom klinkt.quote:
Het is wel zo. In alle kabinetten waarin ze deelnamen waren ze niet echt relevant voor de koers van het beleid, noch qua significante eigen inbreng (kroonjuwelen enzo).quote:
Waarheid, D66 leg je op de taart zeg maar, het hoort niet bij de taart je stopt het er gewoon bij.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
D'66 is zo inwisselbaar als de pest, waait met alle winden mee, puur kabinetsopvulling.
Ja, je zou het ook pragmatisch kunnen noemen als je eufemistisch bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |