Die dm'de me net dat hij een tweede Teun vanavond ging maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef Toto69 het volgende:
Ik probeer die kale kut van een WCH te lokken
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die dm'de me net dat hij een tweede Teun vanavond ging maken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef Toto69 het volgende:
We deden het anders heel bedekt. Dat jij dat niet snapt mag je zelf weten. Mijn criminaliteit (gewoon eerlijke drughandel) is iets anders dan beroving en inbreken bijvoorbeeld.
graag reagerenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef JanCees het volgende:
Net als vorig jaar:
Wat vonden jullie HET lied van 2016?
Ik ben best wel verbaasd. Hoe de fuck was jij een serieuze drugsdealer?quote:
Post gewoon even die link van de Legofan website. Kunnen mensen zelf kijken, hoef je me ook niet te quoten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee Niels! Fijn dat je er weer bent
Pardon? Dat was ik niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Post gewoon even die link van de Legofan website. Kunnen mensen zelf kijken, hoef je me ook niet te quoten.
En dat ga ik ook niet uitleggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben best wel verbaasd. Hoe de fuck was jij een serieuze drugsdealer?
Dat zag ik totaal niet in je
De buuv van Marc Dutroux heeft ook een aantal eigenschappen van hem over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben best wel verbaasd. Hoe de fuck was jij een serieuze drugsdealer?
Dat zag ik totaal niet in je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |