Lucas zit al zo'n driekwart jaar niet meer in een babystoel maar gewoon op een normale stoel. Zelfs de stoelverhoger wilde hij pertinent niet. Dus hij zit idd op zijn knieën. Heb een stoelhoes gekocht en die eroverheen gefrot. Past niet helemaal, maar goed genoeg. Weet niet wat het bijzondere is aan een peuterstoel, maar wees erop bedacht dat die geweigerd gaat worden omdat hij gewoon graag net zo wil zitten als papa en mamaquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Pfff Razzschrikken hè. Het is hier ook wel eens gebeurd
![]()
Wat een volharding Franny, een eigenschap die later natuurlijk wel heel goed van pas komt![]()
F wil de laatste dagen zelf z'n kleren uitkiezen, gooit de opties van ons weg en duikt zelf in de commode... nou ja, zo lang het enigszins bij elkaar past vind ik het wel oke. Hij wil ook niet meer in de kinderstoel en zit nu op z'n knieën op een gewone stoel (bij voorkeur op 'mijn' plek)
Misschien is zo'n peuterstoel een idee. Heeft iemand hier dat?
Nu 5 maar ze wisselt al een jaar. Ik vind het vroeg van mij had het langer mogen duren.quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe oud is ean, Ferrari? 5 toch? Dat lijkt me niet uitzonderlijk vroeg, ik wisselde ook de eerste tanden op die leeftijd en hier in de straat loopt ook een vijfjarige met 6 tanden er uit
Roomsnoes, ik kan het me helemaal voorstellen. Toen ik mauw dr buggy over de kop hadden geduwd heb ik ook dagen slecht geslapen. Knuffel voor jou
Wij! Dees van ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30253538/quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Pfff Razzschrikken hè. Het is hier ook wel eens gebeurd
![]()
Wat een volharding Franny, een eigenschap die later natuurlijk wel heel goed van pas komt![]()
F wil de laatste dagen zelf z'n kleren uitkiezen, gooit de opties van ons weg en duikt zelf in de commode... nou ja, zo lang het enigszins bij elkaar past vind ik het wel oke. Hij wil ook niet meer in de kinderstoel en zit nu op z'n knieën op een gewone stoel (bij voorkeur op 'mijn' plek)
Misschien is zo'n peuterstoel een idee. Heeft iemand hier dat?
Het went hoor, al was het pré kind wel wat makkelijkquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:14 schreef JufMariska het volgende:
PeuterdansEn fazz zo lang zonder vent, ik moet er niet aan denken
![]()
Oef, dan was KDV dus toch niet zo'n goeie zet misschien? Mogen jullie uberhaupt brengen als ze een zetpil gehad hebben? Bij ons zijn ze daar echt streng op (en terecht)...quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:54 schreef exode het volgende:
Amsel, hier heeft B vooral een sterke wil wat hij niet aan wil. En dat is veel![]()
Net een hoopje peuter opgehaald op KDV, 39,7 en alleen maar hangen na zijn slaapje. Kacheltje is nu maar even tv aan het kijken zodat ik wat werk kan verzetten.Hij is nu wel echt strontverkouden echt alles zit vast zo te horen. Rustig weekend gepland gelukkig, kan ie even bijtrekken.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Poeh, Fazz, pittig! Ik zou nu alvast vanuit de trein de snackbar bellen zodat je bestelling klaar staat als je er bent..
Baard moet in de voorjaarsvakantie een weekje naar het buitenland (ma-vrij) en ik heb direct de gastouder geappt of I dan toch kan komen, ook al ben ik vrij.. En dan ben ik nog niet eens zwanger.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:06 schreef kwakz0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:17 schreef Franny_G het volgende:
[..]nee, ik denk dat we het wel redden (met veel te veel tv en weinig strijd over regels en etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). alleen ben ik nog steeds half ziekgemeld vanwege bijna burn-out, dus ik heb de vakantieweken echt nodig om op school te overleven... en mijn moeder die me af en toe zou kunnen ontlasten in zo'n week (door entertainment van peuter te zijn) zit eind april al voor zes weken in zuid-frankrijk...
dus het is meer een "je mag een weekje vakantie, je bent nog nooit in Wenen geweest, het kost alleen 1 vliegticket want de rest betaalt de uni en dit is dus een handige combinatie" dan dat ik het echt niet KAN.Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |