abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2017 @ 08:41:22 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_168261748
Wat een volharding Franny. Die komt er wel :D :')
disclaimer
pi_168261926
Go vriend van Franny!
Jeetje Razz daar zou ik ook slecht van slapen.

B is gisteren voor het eerst van de trap gevallen, gelukkig van een tree of 6 hoog. Hij viel draaiend en kwam gelukkig op zijn handen terecht. Dus echt niets aan het handje. Hij wilde de rest van de dag niet meer zelf de trap op of af.

En net mijnheer met koorts naar KDV gebracht :@ Hij was super vrolijk, at veel en dronk goed. We hebben hem een zetpil gegeven. Ik heb zo 2 belangrijke meetings en mijn vrouw staat voor de klas dus ik voel me een beetje een ego faalmoeder. Ik kan zijn vroegst om 13:00 weg van mijn werk dus afgesproken dat ze me bellen als dat nodig is en anders haal ik hem tegen 16:00 al, is het een wat kortere dag voor hem.
pi_168261975
Ach Razz ik lees het nu. Wat erg, voor hem en voor jou. En dan zo'n assistente }:|

Haha Franny, slimme meid. O doorziet dit soort trucjes ook altijd :D Hoe gaat het met haar vriendinnetje nu?
pi_168262127
Pfff Razz :* schrikken hè. Het is hier ook wel eens gebeurd :{

Wat een volharding Franny, een eigenschap die later natuurlijk wel heel goed van pas komt :+

F wil de laatste dagen zelf z'n kleren uitkiezen, gooit de opties van ons weg en duikt zelf in de commode... nou ja, zo lang het enigszins bij elkaar past vind ik het wel oke. Hij wil ook niet meer in de kinderstoel en zit nu op z'n knieën op een gewone stoel (bij voorkeur op 'mijn' plek }:| )
Misschien is zo'n peuterstoel een idee. Heeft iemand hier dat?
pi_168262334
Wij hebben een tripp trapp voor beide meiden.

Razz, wat moet je enorm zijn geschrokken :o Gelukkig gaat het goed.

Franny, wat lekker dat ze zo haar eigen keuzes kan maken! Prima opgelost toch?
  donderdag 19 januari 2017 @ 09:28:26 #131
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168262383
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:12 schreef Fazzoletti het volgende:

Wat een volharding Franny, een eigenschap die later natuurlijk wel heel goed van pas komt :+

F wil de laatste dagen zelf z'n kleren uitkiezen, gooit de opties van ons weg en duikt zelf in de commode... nou ja, zo lang het enigszins bij elkaar past vind ik het wel oke. Hij wil ook niet meer in de kinderstoel en zit nu op z'n knieën op een gewone stoel (bij voorkeur op 'mijn' plek }:| )
Lucas zit al zo'n driekwart jaar niet meer in een babystoel maar gewoon op een normale stoel. Zelfs de stoelverhoger wilde hij pertinent niet. Dus hij zit idd op zijn knieën. Heb een stoelhoes gekocht en die eroverheen gefrot. Past niet helemaal, maar goed genoeg. Weet niet wat het bijzondere is aan een peuterstoel, maar wees erop bedacht dat die geweigerd gaat worden omdat hij gewoon graag net zo wil zitten als papa en mama O+ Die stoelhoes is hier zelfs ook nog een gevecht en moet er soms af van Lucas :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168262441
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe oud is ean, Ferrari? 5 toch? Dat lijkt me niet uitzonderlijk vroeg, ik wisselde ook de eerste tanden op die leeftijd en hier in de straat loopt ook een vijfjarige met 6 tanden er uit :D

Roomsnoes, ik kan het me helemaal voorstellen. Toen ik mauw dr buggy over de kop hadden geduwd heb ik ook dagen slecht geslapen. Knuffel voor jou :*
Nu 5 maar ze wisselt al een jaar. Ik vind het vroeg van mij had het langer mogen duren.

I weet wel wat ze wil.
pi_168262461
Oei razz wat een schrik. Gelukkig alles goed gekomen
B. Ook al Stef stuntpiloot
pi_168262724
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:12 schreef Fazzoletti het volgende:

Wij! Dees van ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30253538/
Zij kreeg deze toen S de tripptrapp met newbornseat kreeg. Ze vindt em erg tof :D Fijn dat ze op goede hoogte zit op haar billen.
pi_168262863
Wij hebben ook die van de Ikea. 1x hout en 1x plastic.
Bij ons zitten ze er al een poos op. Bevalt prima maar ook hier wel iets uitstekende poten.
pi_168262886
Leuk is die stoel, room. Dat wil ik ook gaan doen, als we de tripptrapp voor de tweede gaan gebruiken, of ik ga even kijken of ik tweedehands nog een tripptrapp kan krijgen. I vindt de tripptrapp stoel heel fijn. Ze kan er ook samen met haar vriendinnetje op zitten. *; . :D .

Room, het is weer helemaal koek en ei. Ik moest wel een beetje lachen. I was eerst vooral verdrietig over de afwijzing. Maar maandagavond ging ze ineens het vriendinnetje na doen, toen ik alleen met haar was. "S mag niet meer mijn vriendinnetje zijn, ik vind haar stom!' En dan ging ze ook zo nepboos weglopen, en puh erbij zeggen. :D . Het was echt een soort inzicht bij haar ineens, 'oh, maar wat zij kan, kan ik dus ook!' Maar in de praktijk vlogen ze elkaar op het kdv gewoon weer in de armen en toen ik dinsdag vroeg: is S nog je beste vriendinnetje? zei ze achteloos 'Natuurlijk mama'. :) . Het niet slaan gaat ook heel goed.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168265133
Ik vind die verhalen over I altijd zo mooi, zo'n lief koppig kind ;)

Hier ook een sterk eigen willetje, mevrouw wil opeens zelf aankleden. Ik kies nog steeds uit wat ze draagt, maar ze wil per se zelf alles aantrekken en het lukt haar nog ook :o
pi_168268147
Dat is vroeg zeg, f_r!

Amsel, wat knap dat ze dat al voor elkaar krijgt! Ik kreeg het aankleden vanochtend (toen moest het wel echt op tijd ivm kdv/werk) voor elkaar door I erop te wijzen dat er ROZE knoopjes op haar vestje zitten, zij staakte haar NEEEEE NIET AANKLEDEN-schreeuw om even goed te kunnen kijken en in die drie seconden wist ik haar aan te kleden. Zo ongeveer. Goed genoeg in elk geval. _O- .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168268437
Wow, temperamentvolle peuters. :D. Totaal niet herkenbaar, hier. I ging gisteren wel op de grond in de supermarkt liggen, maar vooral om even in alle rust de wereld in zich op te kunnen nemen, geloof ik. :'). Hij wilde vanochtend wel per se zijn shirt met een wolf erop aan, maar toen ik zei dat die met de auto mooier bij zijn broek stond, was dat eigenlijk ook wel prima.

Morgen gaat hij voor het eerst naar peuterdans. Ik ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden! Het kost maar ¤20 voor 8 lessen (we hebben alleen de eerste les gemist, ik stond op de wachtlijst en er bleek afgelopen keer iemand niet meer te komen) en het is op vijf minuten fietsen. ^O^ .

Edit: oh, de juf is ziek. Gaat niet door.

[ Bericht 2% gewijzigd door DevilsAndDust op 19-01-2017 15:07:27 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168269647
Amsel, hier heeft B vooral een sterke wil wat hij niet aan wil. En dat is veel _O-

Net een hoopje peuter opgehaald op KDV, 39,7 en alleen maar hangen na zijn slaapje. Kacheltje is nu maar even tv aan het kijken zodat ik wat werk kan verzetten. :@ Hij is nu wel echt strontverkouden echt alles zit vast zo te horen. Rustig weekend gepland gelukkig, kan ie even bijtrekken.
pi_168271665
Goede tip Room! Heb meteen een bod gedaan op Mp voor een stoel hier in de buurt :s)

Alles zelf aantrekken lukt hier ook aardig, al willen die sokken vaak niet zo :)

Wat grappig hoe dat dan gaat met I en haar vriendinnetje Franny :D Fijn ook dat het zo goed gaat met het niet slaan.

Ik ben weer even 10 dagen manloos, gelukkig laatste keer voordat de baby komt. Over een half uur ben ik pas bij de opvang, ik denk dat ik even kijk naar hoe het met F gaat (wel of niet geslapen) en dan besluit of koken nog een optie is of dat we maar iets moeten afhalen oO<

SQ, over een paar uur verlof *O* w/
pi_168271709
Oh en leuk peuter dans DAD! Jammer dat het dan morgen niet doorgaat :')
Wij dansen thuis ook veel dus ik ging vol goede moed een keer kijken met hem bij dansen. Hij was niet van m'n benen los te krijgen dus we houden het maar bij dansen in de woonkamer :+
pi_168272146
Poeh, Fazz, pittig! Ik zou nu alvast vanuit de trein de snackbar bellen zodat je bestelling klaar staat als je er bent. :Y) .
Baard moet in de voorjaarsvakantie een weekje naar het buitenland (ma-vrij) en ik heb direct de gastouder geappt of I dan toch kan komen, ook al ben ik vrij. :@. En dan ben ik nog niet eens zwanger. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168275677
Peuterdans O+ En fazz zo lang zonder vent, ik moet er niet aan denken :X

Er wordt nog uitgebreid gekwebbeld boven, ik hoor net door de babyfoon 'Hoenie (= Gonnie het gansje, de knuffel) huije! Peentje?' *; En ook 'mama, vief!' Gelukkig maar :+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_168277013
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 20:14 schreef JufMariska het volgende:
Peuterdans O+ En fazz zo lang zonder vent, ik moet er niet aan denken :X

Het went hoor, al was het pré kind wel wat makkelijk :+ Nu is het vaak een dag of 10-14 maar afgelopen jaar ook wel eens 4 weken :X

DaD, thanks voor de tip ;) Hij was goed gemutst dus we hebben samen gekookt, hij champignons snijden en ik de rest. Prima teamwork :s)

Oh, en m'n bod op de peuterstoel is geaccepteerd! Kan er morgen 1 ophalen voor E15 :D
pi_168279619
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:54 schreef exode het volgende:
Amsel, hier heeft B vooral een sterke wil wat hij niet aan wil. En dat is veel _O-

Net een hoopje peuter opgehaald op KDV, 39,7 en alleen maar hangen na zijn slaapje. Kacheltje is nu maar even tv aan het kijken zodat ik wat werk kan verzetten. :@ Hij is nu wel echt strontverkouden echt alles zit vast zo te horen. Rustig weekend gepland gelukkig, kan ie even bijtrekken.
Oef, dan was KDV dus toch niet zo'n goeie zet misschien? Mogen jullie uberhaupt brengen als ze een zetpil gehad hebben? Bij ons zijn ze daar echt streng op (en terecht)...
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Poeh, Fazz, pittig! Ik zou nu alvast vanuit de trein de snackbar bellen zodat je bestelling klaar staat als je er bent. :Y) .
Baard moet in de voorjaarsvakantie een weekje naar het buitenland (ma-vrij) en ik heb direct de gastouder geappt of I dan toch kan komen, ook al ben ik vrij. :@. En dan ben ik nog niet eens zwanger. :+.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_168279625
Fazz, ik vond dat preggers ook zwaar hoor, zo alleen. Rspct! Hier mocht vriend niet meer weg na week 34 van mij. In de praktijk was het week 30 want in de tussenliggende kwam er niks op zijn pad. Fijn dat hij hierna gewoon blijft dan!

Mijn vriend komt ook morgenochtend thuis van een paar dagen werkreis, boh, maar goed ook. W's slaap is nog steeds stuk, en inmiddels is hij eigenlijk constant oververmoeid. Geen gezellige dagen zo in mijn eentje :( ;( vanmiddag brak er bij mij iets. Na 40 min krijsen over wel/niet willen eten heb ik heb zonder omwegen of verhaaltjes in bed gekiept en sindsdien niks meer gehoord. Ik neem het roer terug. :7
pi_168279955
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 22:06 schreef kwakz0r het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_168280042
Pfff Crumpette, echte peuterperikelen dus. Deze week gaat het ook weer goed bij de psz?
pi_168280339
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 22:17 schreef Franny_G het volgende:

[..]

SPOILER
nee, ik denk dat we het wel redden (met veel te veel tv en weinig strijd over regels en eten :@ ). alleen ben ik nog steeds half ziekgemeld vanwege bijna burn-out, dus ik heb de vakantieweken echt nodig om op school te overleven... en mijn moeder die me af en toe zou kunnen ontlasten in zo'n week (door entertainment van peuter te zijn) zit eind april al voor zes weken in zuid-frankrijk...

dus het is meer een "je mag een weekje vakantie, je bent nog nooit in Wenen geweest, het kost alleen 1 vliegticket want de rest betaalt de uni en dit is dus een handige combinatie" dan dat ik het echt niet KAN.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')