SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella![]()
Zie je nou, zo moeilijk is het helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Maastricht en dan houdt het op
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
![]()
bonsoir
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
ik heb een gluhweintje genomenquote:
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Doe je best, mij naai je niet op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:40 schreef -Miauw- het volgende:
Nu nog een plaatje om iedere Limbo hier off te pissen
oh deze van onze Amsterdamse vriendenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:40 schreef -Miauw- het volgende:
Nu nog een plaatje om iedere Limbo hier off te pissen![]()
![]()
Had ik ook niet verwacht van jouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe je best, mij naai je niet op.
De zinnen zijn altijd omhoog krullend, vragend....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vreselijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh deze van onze Amsterdamse vrienden![]()
Zoals ik al zei, als ik mijn provinciegenoten af en toe op TV hoor ben ik zelden trots.quote:![]()
Is geluktquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:40 schreef -Miauw- het volgende:
*rolluiken dicht doet*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Oss ligt niet in Limburg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:46 schreef Karzai het volgende:
kon het succes van toppertje niet overtreffen was de laatste stuiptrekking"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ja! Verwarrendquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:44 schreef Voxs het volgende:
De zinnen zijn altijd omhoog krullend, vragend.
Ja, multivlaai.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is gelukt
*rolluiken dicht doet*
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als ik mijn provinciegenoten af en toe op TV hoor ben ik zelden trots.![]()
![]()
Arnold.With the stars as her umbrella![]()
En is ie mooi en voldoet ie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:44 schreef Voxs het volgende:
De zinnen zijn altijd omhoog krullend, vragend."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Claustrofobieeeeeeequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is gelukt
*rolluiken dicht doet*
Yeps, dat is maar 143 km hier vandaan.quote:
Arnold juist wel, die is lief en cool.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:40 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Met mute jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Arnold juist wel, die is lief en cool.
Nee hoor, Miauw had de achilleshiel te pakkenquote:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Vind je hem echt niet leuk, ik dacht juist dat ie het goed deed bij de vrouwen.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ze weten niet beter.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee hoor, Miauw had de achilleshiel te pakken"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Wel echt weird om te zien, al die gerolluikte huizenquote:![]()
Wij hebben de gordijnen hier juist open, laat staat rolluiken.With the stars as her umbrella![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee hoor, Miauw had de achilleshiel te pakken
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind je hem echt niet leuk, ik dacht juist dat ie het goed deed bij de vrouwen.
gewoon huizen bouwen zonder ramen scheelt een hoop geldquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel echt weird om te zien, al die gerolluikte huizen![]()
Wij hebben de gordijnen hier juist open, laat staat rolluiken.![]()
![]()
En het is ineens weer wit hier
Ik heb geen rolluiken nodig, heb hier totaal geen inkijk, ik zit nu ook gewoon naakt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon huizen bouwen zonder ramen scheelt een hoop geld
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb geen rolluiken nodig, heb hier totaal geen inkijk, ik zit nu ook gewoon naakt.
hier zitten ook veel mensen met de rolluiken dicht, naar de tuin hebben wij ze openquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel echt weird om te zien, al die gerolluikte huizen![]()
Wij hebben de gordijnen hier juist open, laat staat rolluiken.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik kan niet langs de straat wonen, ik moet gewoon de hoogte in, vind ik mooi, al die lichtjes en de mooie lucht."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
plak je cam dan ook afquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn desktop, waar ik nu zit, heeft er geen.quote:
Bizar vind ik datquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:55 schreef crv het volgende:
[..]
hier zitten ook veel mensen met de rolluiken dicht, naar de tuin hebben wij ze open
dat denk je maarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn desktop, waar ik nu zit, heeft er geen.
ik vindt het ook niksquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik snak naar een tuinquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan niet langs de straat wonen, ik moet gewoon de hoogte in, vind ik mooi, al die lichtjes en de mooie lucht.
Jij bent niet op je privacy gesteld?quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ik zou niet zonder kunnenquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Die moet je ook onderhouden, dat is veel werk.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
met vitrage komt er nog licht door en heb je geen inkijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent niet op je privacy gesteld?![]()
jij zit graag opgesloten?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent niet op je privacy gesteld?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
dat doe ik met plezierquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die moet je ook onderhouden, dat is veel werk.![]()
![]()
Nou ja dat kun je met minder dan een rolluik, vind ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent niet op je privacy gesteld?
Krijg eerder het idee dat mensen serieuze dingen te verbergen hebben dan
Ik heb 20 jaar lang 160 m2 tuin gehad......teveel van het goede.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Hangt er vanaf wat je erin hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die moet je ook onderhouden, dat is veel werk.
En ik vind tuinieren leuk.With the stars as her umbrella![]()
Ja, wie weet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja dat kun je met minder dan een rolluik, vind ik.
Krijg eerder het idee dat mensen serieuze dingen te verbergen hebben dan
Dat is het nadeel van in Amsterdam wonen.quote:
Gelukkig hebben we parken
je kan het zo moeilijk maken als wiltquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 20 jaar lang 160 m2 tuin gehad......teveel van het goede.![]()
postzegeltjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 20 jaar lang 160 m2 tuin gehad......teveel van het goede.
Dat bedoel ik, hier in de buurt, om de hoek en voor de deur is groen genoeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van in Amsterdam wonen.
Gelukkig hebben we parken
Meer dan in jullie regio."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ja maar dan moet je alles meeslepen, of kopen. Maar is ook wel gezelligquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van in Amsterdam wonen.
Gelukkig hebben we parken![]()
Vergeleken bij jou wel ja, maar vergeleken met A'dam.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
iddquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeleken bij jou wel ja, maar vergeleken met A'dam.
Het gaat niet om de hoeveelheid hèquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hier in de buurt, om de hoek en voor de deur is groen genoeg.
Meer dan in jullie regio.
tjonge ik zie net een stel op rtl nieuws die precies bijhouden welke dvd's ze gekocht hebben voor het geval ze gaan scheiden![]()
![]()
Klopt en waar!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja maar dan moet je alles meeslepen, of kopen. Maar is ook wel gezelligWith the stars as her umbrella![]()
Treurigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:07 schreef Karzai het volgende:
tjonge ik zie net een stel op rtl nieuws die precies bijhouden welke dvd's ze gekocht hebben voor het geval ze gaan scheiden![]()
Cd van jou, cd van mijjjj, cd van ons allebeiiiii....With the stars as her umbrella![]()
Het is hier ook mooi hoor, op loopafstand kan ik zowel de stad (centrum) in, maar de andere kant op is natuurgebied, beide op een steenworp.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gaat niet om de hoeveelheid hè"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ach ja, scheiden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Treurig![]()
Cd van jou, cd van mijjjj, cd van ons allebeiiiii....
die mag jij hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Treurig![]()
Cd van jou, cd van mijjjj, cd van ons allebeiiiii....![]()
![]()
in de saunaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed nadenken, waar heb je diegene voor het laatst gebruikt?![]()
Je doen niet aan voice boodschappenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
gelukkig valt er hier niks te horen![]()
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:58 schreef Karzai het volgende:
ik ga m'n pizzaatje maar eten hier valt ook niks meer te beleven...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mij lukt nooit. Ik houd het altijd enkel bij mascara.quote:
Nooit geoefend
Ga je uit?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik kan het meestal wel, het was ook goed, maar ik heb overdreven en nu ziet één oog er niet uitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mij lukt nooit. Ik houd het altijd enkel bij mascara.
Nooit geoefend
Ga je uit?![]()
Ik heb een feestje ja
Gewoon de ander ook overdrijvenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan het meestal wel, het was ook goed, maar ik heb overdreven en nu ziet één oog er niet uit![]()
Ik heb een feestje jaOf niks aan doen verder.
Leuk!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik probeer te wennen aan mijn pen en tablet.
Wisselen tussen typen en op 'invoeren' klikken gaat nog wat langzaam....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dragqueen. Het is een verkleedfeestje, helaas kan ik mn kattenoren niet vinden en heb ik geen gekleurd vilt meer in huis. Even iets verzinnenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gewoon de ander ook overdrijvenOf niks aan doen verder.
Leuk!
Waarom de pen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:33 schreef Voxs het volgende:
Ik probeer te wennen aan mijn pen en tablet.
Wisselen tussen typen en op 'invoeren' klikken gaat nog wat langzaam.With the stars as her umbrella![]()
Ik dacht dat het over een lap vlees ging.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mij lukt nooit. Ik houd het altijd enkel bij mascara.
Nooit geoefend
Ga je uit?
ijzerdraadje, panty?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dragqueen. Het is een verkleedfeestje, helaas kan ik mn kattenoren niet vinden en heb ik geen gekleurd vilt meer in huis. Even iets verzinnenIk kan het als touchpad gebruiken, maar ook met pen. Om snel te leren met pen te werken en gevoel er voor te krijgen, met pen oefenen. Kan ik mee scrollen, right klikken etc.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Het gevoel dat aanwijzer steeds teveel naar links zit
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Rib eye, smokey eyequote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over een lap vlees ging.
Ik snap je.Aha!quote:With the stars as her umbrella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |