Ik moet jullie gedachte/ menig hebben over hoe jullie het zien, als de 1 en 2 eurocenten worden weggehaald, ik zou graag alleen de NADELEN willen zien, voordelen hebben we al genoeg.
Bedankt
quote:Alles wordt NOG verder naar boven afgerond...
Op zondag 8 december 2002 13:24 schreef Marijntje het volgende:
Ik heb weer eens een schoolonderzoek en moet een aantal bronnen hebben, nu dacht ik laat ik jullie als bron gebruiken.Ik moet jullie gedachte/ menig hebben over hoe jullie het zien, als de 1 en 2 eurocenten worden weggehaald, ik zou graag alleen de NADELEN willen zien, voordelen hebben we al genoeg.
Bedankt
quote:naar boven, dingen die je los voor 2 eurcent had gaan nu dus 5 kosten, dat soort geintjes, en klanten die raken er pissed om, echt waar...
Op zondag 8 december 2002 13:29 schreef DJKoster het volgende:
*denktDe prijzen worden afgerond
quote:Dat is wel een nadeel, het goedkoopste artikel wordt dan 5 cent (= 11 nederlands centen)
Op zondag 8 december 2002 13:34 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
naar boven, dingen die je los voor 2 eurcent had gaan nu dus 5 kosten, dat soort geintjes, en klanten die raken er pissed om, echt waar...
Op het moment dat je het in alle eurolanden wil afschaffen, krijg je het probleem dat voor sommige landen de stap vrij groot wordt. Bijvoorbeeld: Duitsland van 0,005 eurocent (1 pfenning) naar (0,05 eurocent).
Daarnaast zie ik weinig voordelen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |