Nee, sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan ik je van Noel afpakken denk je?
Sorry ik care nu eenmaal. Altijd die pestkoppen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou nou CK geen kwaad met kwaad vergelden, dat hoeft niet.
Daarom word ik ook begraven in gesloten kring. Dan valt het minder op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik heel blij om. Zou me toch wat opgelaten voelen als ik op je afscheidsfeestje moet komen als enige vriend.
Ik gun je TARDIS. in je leven.quote:
Dacht mijn familie er ook maar zo overquote:
Maar ik rook om te beginnen al nietquote:
koop een flecktarn poncho die je ook als tarp kan gebruiken danquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik loop door de regen in de stad
Ja maar haar echt.quote:
Dat wilde een vriend van mij ook, hij was pyromaan. Dus stak hij zijn huis in de fik en bleef er zelf in zitten. Was meteen in besloten kring gecremeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom word ik ook begraven in gesloten kring. Dan valt het minder op.
wij zijn je familiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht mijn familie er ook maar zo over
Lastig..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan krijgt ze Hoink ook meteen erbij
Ik heb een water en winddichte jasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:15 schreef zeer het volgende:
[..]
koop een flecktarn poncho die je ook als tarp kan gebruiken dan
Functioneren wel beter dan mijn echte familie ja. :Squote:
Lief maar ook een rare snuiter.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Crip het volgende:
ik vind catkiller ook wel lief eiglk ook al is ie een zak
evengoed is zon poncho best gaaf hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een water en winddichte jas
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik loop door de regen in de stad
Ik heb nog een vriendin en een heel bankstel Andrequote:
Pic?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
evengoed is zon poncho best gaaf hoor
wil je er over praten in een gezellig cafeetje met een kop koffie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Functioneren wel beter dan mijn echte familie ja. :S
wil hij nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |