Nee, sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan ik je van Noel afpakken denk je?
Sorry ik care nu eenmaal. Altijd die pestkoppen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou nou CK geen kwaad met kwaad vergelden, dat hoeft niet.
Daarom word ik ook begraven in gesloten kring. Dan valt het minder op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik heel blij om. Zou me toch wat opgelaten voelen als ik op je afscheidsfeestje moet komen als enige vriend.
Ik gun je TARDIS. in je leven.quote:
Dacht mijn familie er ook maar zo overquote:
Maar ik rook om te beginnen al nietquote:
koop een flecktarn poncho die je ook als tarp kan gebruiken danquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik loop door de regen in de stad
Ja maar haar echt.quote:
Dat wilde een vriend van mij ook, hij was pyromaan. Dus stak hij zijn huis in de fik en bleef er zelf in zitten. Was meteen in besloten kring gecremeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom word ik ook begraven in gesloten kring. Dan valt het minder op.
wij zijn je familiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht mijn familie er ook maar zo over
Lastig..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan krijgt ze Hoink ook meteen erbij
Ik heb een water en winddichte jasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:15 schreef zeer het volgende:
[..]
koop een flecktarn poncho die je ook als tarp kan gebruiken dan
Functioneren wel beter dan mijn echte familie ja. :Squote:
Lief maar ook een rare snuiter.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Crip het volgende:
ik vind catkiller ook wel lief eiglk ook al is ie een zak
evengoed is zon poncho best gaaf hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een water en winddichte jas
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik loop door de regen in de stad
Ik heb nog een vriendin en een heel bankstel Andrequote:
Pic?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
evengoed is zon poncho best gaaf hoor
wil je er over praten in een gezellig cafeetje met een kop koffie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Functioneren wel beter dan mijn echte familie ja. :S
wil hij nietquote:
awquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt denk ik. Je bent min favoriete limburger
Ze krijgt mijn liefdequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ik gun sof alles behalve m'n eigen liefde
wrom doe je zo jelly laatste paar dagen, wil je ff pratenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij zit echt tot je elleboog in z'n reet he. Maar dat dan alleen je onderarm er nog uitkomt
Enige cafeïne die ik neem is Red Bull, 2 liter per dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je er over praten in een gezellig cafeetje met een kop koffie?
Ja vet gemeen. Kom ik bescherm je.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry ik care nu eenmaal. Altijd die pestkoppen.
Hij heeft niks te willen ik huwelijk hem uit.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft niks te willen ik huwelijk hem uit.
Wowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb nog een vriendin en een heel bankstel Andre
Was het maar zo. Heb die fijne vent al maanden niet gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan krijgt ze Hoink ook meteen erbij
liefjequote:
Ja ben echt gekwetst door die opmerking sorryquote:
Leave zosk alonequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ben echt gekwetst door die opmerking sorry
Sofje is een lekkertjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft niks te willen ik huwelijk hem uit.
Het valt gewoon op meer nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:18 schreef Crip het volgende:
[..]
wrom doe je zo jelly laatste paar dagen, wil je ff praten
Heb een zwak voor zeer net zoals je altijd met je hoofd in cachets holle mergpijp zit. niets mis meequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het valt gewoon op meer niet
Ja vrijdag de 13e, oppassen geblazen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo Niels, blij dat je weer veilig droog binnen zit.
Oei, extra fijn dat je het gehaald hebt dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja vrijdag de 13e, oppassen geblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |