abonnement Unibet Coolblue
pi_169902362
Ik snap echt niks van die squid building challenges :@

Als ik het open, zie ik ook alleen maar slotjes en kan ik geen spelers toevoegen. Why is that?
pi_169946843
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:20 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik snap echt niks van die squid building challenges :@

Als ik het open, zie ik ook alleen maar slotjes en kan ik geen spelers toevoegen. Why is that?
Bij allemaal? Sommige hebben er geen 11 nodig.
  dinsdag 4 april 2017 @ 15:16:44 #253
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_169995765
Mahrez, Mane (82) of Mkhitaryan ?

Ik kan niet kiezen tussen die 3 in een 4-3-2-1 formatie met in de spits Diego Costa en op LF heb ik Martial....

En dan nog kiezen uit Buffon of Handanovic......

[ Bericht 16% gewijzigd door Dopekoe op 04-04-2017 15:31:19 ]
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 4 april 2017 @ 15:37:24 #254
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_169996127
Heb flink wat coins gemaakt tijdens de fut birthday, lang getwijfeld; van basten, bergkamp? Uiteindelijk met wat SBC spelers en een untradeable IF de El Shaarawy SBC gedaan (koste ongeveer 250k) na alleen maar lovende reviews.

Pas 1 wedstrijd gespeeld, maar ik denk dat dit wel eens de perfecte CAM in fifa 17 kan zijn _O_ doet alles goed eigenlijk. Hoop echt dat dit geen fluke was en op dit niveau blijft presteren :Y
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 5 april 2017 @ 10:18:06 #255
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170014198
Ik krijg echt maar niet genoeg coins om uberhaubt een SBC player te kunnen krijgen...
Van de serie A sbc heb ik er 13 kunnen doen...
De rest (Crotone bijv.) is puur coins weggooien en dat zijn toch coins die ik niet kan missen....

Ik blijf niet snappen hoe mensen zo verschrikkelijk veel coins kunnen hebben....

Sta namelijk regelmatig tegenover teams met cards die gemakkelijk de 3 ton aanraken en dan hebben ze ook nog een SBC David Luiz bijvoorbeeld die 1 mln kost om uberhaubt te completeren....

Zal dat te maken hebben met het aanschaffen van de deluxe versie van FIFA en dat je dus al die gratis packs krijgt in het begin en dus een gigantische winst kan maken ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170014248
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:18 schreef Dopekoe het volgende:
Ik krijg echt maar niet genoeg coins om uberhaubt een SBC player te kunnen krijgen...
Van de serie A sbc heb ik er 13 kunnen doen...
De rest (Crotone bijv.) is puur coins weggooien en dat zijn toch coins die ik niet kan missen....

Ik blijf niet snappen hoe mensen zo verschrikkelijk veel coins kunnen hebben....

Sta namelijk regelmatig tegenover teams met cards die gemakkelijk de 3 ton aanraken en dan hebben ze ook nog een SBC David Luiz bijvoorbeeld die 1 mln kost om uberhaubt te completeren....

Zal dat te maken hebben met het aanschaffen van de deluxe versie van FIFA en dat je dus al die gratis packs krijgt in het begin en dus een gigantische winst kan maken ?
Nee, over het algemeen is een SBC weggegooid geld. De enige manier waarop jij leuk een SBC kan doen is door weekend league's te knallen en uit die packs al je spelers te bewaren. Meestal kost een SBC meer dan dat die waard is.

Het maken van coins in fifa kan op 2 manieren

- Veel spelen en weekend league's knallen
- Handelen en zorgen dat je hier goed in word
  woensdag 5 april 2017 @ 10:43:03 #257
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170014597
quote:
99s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:20 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Nee, over het algemeen is een SBC weggegooid geld. De enige manier waarop jij leuk een SBC kan doen is door weekend league's te knallen en uit die packs al je spelers te bewaren. Meestal kost een SBC meer dan dat die waard is.

Het maken van coins in fifa kan op 2 manieren

- Veel spelen en weekend league's knallen
- Handelen en zorgen dat je hier goed in word
Goed worden in handelen lukt me sinds de allereerste FUT die ik speelde al niet dus dat heb ik al helemaal opgegeven :)

Hoewel ik wel in totaal een mln aan transfer winst heb behaald, volgens mijn ranking :)
Winst uit handel : 1.119.280
Wedstrijd inkomen : 206.075
En daar heb ik nu 3 gecombineerde teams van met een totaal waarde van zo'n 250k....

Het meeste van die coins heb ik ontvangen door Boateng uit een pakje te halen...

En voor de WL lukt het me maar niet om te kwalificeren omdat:

• Mijn spelers niet meer mee lopen zowel verdedigend als aanvallend.
• Geen enkele bal spontaan meer aankomt als ik tegen een team speel met minder dan 95 chem
• mijn spelers niet meer op de juiste manier geselecteerd worden met de R1 knop (En zelfs handmatig pakt ie niet de juiste)
• Ik opeens geen goals meer kan scoren (getuige 10 open kansen met Dybala gisteren (5x lat of paal, 4 x Butland en 1 x naast)
• Mijn Martial opeens niet snel genoeg is om Mertesacker eruit te lopen (Zelfde wedstrijd gisteren)
• Een middelmatig team opeens speelt als een toty team en mijn team opeens speelt als Tuvalu
• Obstructie tegenwoordig schijnbaar geen overtreding meer is (Aanvallend en verdedigend)
• hetzelfde ook geldt voor tackels van achteren op de bal.
• de scheidsrechters uberhaubt niet werken hoe de voordeelregels werken of hoe ene overtreding eruit ziet....
• ik nergens een goede uitleg kan vinden over wat de ingame stats precies doen en hoe custom tactics exact werken in welke situatie.

Dat en meer brengt me toch serieus aan het twijfelen om in September Destiny 2 te halen ipv Fifa 18 :)

Maar Journey is wel gaaf om te doen :)

En de eerder genoemde wedstrijd won ik uiteindelijk wel met 1-0 door penalty in de 5e minuut ofzo

[ Bericht 6% gewijzigd door Dopekoe op 05-04-2017 10:48:54 ]
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170014626
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:43 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Goed worden in handelen lukt me sinds de allereerste FUT die ik speelde al niet dus dat heb ik al helemaal opgegeven :)

Hoewel ik wel in totaal een mln aan transfer winst heb behaald, volgens mijn ranking :)
Winst uit handel : 1.119.280
Wedstrijd inkomen : 206.075
En daar heb ik nu 3 gecombineerde teams van met een totaal waarde van zo'n 250k....

Het meeste van die coins heb ik ontvangen door Boateng uit een pakje te halen...

En voor de WL lukt het me maar niet om te kwalificeren omdat:

• Mijn spelers niet meer mee lopen zowel verdedigend als aanvallend.
• Geen enkele bal spontaan meer aankomt als ik tegen een team speel met minder dan 95 chem
• mijn spelers niet meer op de juiste manier geselecteerd worden met de R1 knop (En zelfs handmatig pakt ie niet de juiste)
• Ik opeens geen goals meer kan scoren (getuige 10 open kansen met Dybala gisteren (5x lat of paal, 4 x Butland en 1 x naast)
• Mijn Martial opeens niet snel genoeg is om Mertesacker eruit te lopen (Zelfde wedstrijd gisteren)
• Een middelmatig team opeens speelt als een toty team en mijn team opeens speelt als Tuvalu
• ik nergens een goede uitleg kan vinden over wat de ingame stats precies doen en hoe custom tactics exact werken in welke situatie.

Dat en meer brengt me toch serieus aan het twijfelen om in September Destiny 2 te halen ipv Fifa 18 :)

Maar Journey is wel gaaf om te doen :)
  woensdag 5 april 2017 @ 10:50:19 #259
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170014705
quote:
Ik zoek eigenlijk geschreven text :)
Maar het is een begin, nu nog de ingame stats van spelers uitgelegd krijgen :)
Dingen zoals agression, vision en Finishing
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170014723
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:50 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik zoek eigenlijk geschreven text :)
Maar het is een begin, nu nog de ingame stats van spelers uitgelegd krijgen :)
Dingen zoals agression, vision en Finishing
Staat daar allemaal in, en zo moeilijk is het allemaal niet. Wat is je team ?
  woensdag 5 april 2017 @ 10:58:08 #261
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170014842
quote:
99s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:51 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Staat daar allemaal in, en zo moeilijk is het allemaal niet. Wat is je team ?
Ik heb er 3, in volgorde van meest mee gespeeld.
Het 3e team is een probeersel om eens te kijken of ik ook met zo'n team kan spelen, maar tot nu toe nog niet :)



The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170014987
Waarom verkoop je er niet 1 vd 3 en maak je je andere 2 teams beter ?
  woensdag 5 april 2017 @ 11:23:15 #263
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170015460
quote:
99s.gif Op woensdag 5 april 2017 11:05 schreef Roypsv het volgende:
Waarom verkoop je er niet 1 vd 3 en maak je je andere 2 teams beter ?
Dat was ik eigenlijk vandaag van plan, maar de webapp verteld me dat ik niet synchroom loop dus kan dat nu niet doen.

Het 3e team (BPL) heb ik trouwens gisteren gemaakt en ik zie niet echt in hoe ik die andere teams beter kan maken nog :)

Ik ga Buffon inruilen voor Handanovic en op Buffon kan ik iig een flinke profit pakken van een kleine 10k :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170015646
Op iedere positie is wel een betere speler te verzinnen..
  woensdag 5 april 2017 @ 11:32:25 #265
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170015710
quote:
99s.gif Op woensdag 5 april 2017 11:30 schreef Roypsv het volgende:
Op iedere positie is wel een betere speler te verzinnen..
Ik ben benieuwd welke je bedoelt, aangezien ik Marchisio, Pjanic en Hamsik heb gehad (niet in combi met Dybala) en ik niet heel veel budget heb ook om bijvoorbeeld en chielini te halen of IF spelers die het verschil kunnen maken :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170015759
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 11:32 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd welke je bedoelt, aangezien ik Marchisio, Pjanic en Hamsik heb gehad (niet in combi met Dybala) en ik niet heel veel budget heb ook om bijvoorbeeld en chielini te halen of IF spelers die het verschil kunnen maken :)
Die 3 die je noemt zijn sowieso al een verbetering.
  woensdag 5 april 2017 @ 11:57:44 #267
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170016209
quote:
99s.gif Op woensdag 5 april 2017 11:34 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Die 3 die je noemt zijn sowieso al een verbetering.
Als ik de coins zou hebben dan zou ik ze zeker weer nemen :)
Hoewel ik niet echt heel erg te spreken was over Hamsik en Pjanic....

Ik heb ze verkocht omdat ik Dybala wilde hebben, ik had een 88 Icardi maar die schoot niet eens tussen de palen voor 7 wedstrijden :)

Oh en Bonaventure is untradeble, maar dat zal voor de coins niets uit maken :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 5 april 2017 @ 12:35:12 #268
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170016837
Dus je raadt aan om er zoiets van te maken ?



Of zou je een heel andere formatie kiezen ?
Het is betaalbaar als ik alle andere spelers, dan die hierboven die ik al heb, verkoop, maar dan heb ik niet echt wissels die iets kunnen betekenen...

En skillmoves kan ik niet, als ik skil moves gebruik dan is het meestal per ongeluk of met geluk :')
Weet niet eens hoe je een bal achter je standbeen in de sprint weg kan tikken zodat je in 1 x zo'n 90 graden draait :')
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170017156
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 12:35 schreef Dopekoe het volgende:
Dus je raadt aan om er zoiets van te maken ?

[ afbeelding ]

Of zou je een heel andere formatie kiezen ?
Het is betaalbaar als ik alle andere spelers, dan die hierboven die ik al heb, verkoop, maar dan heb ik niet echt wissels die iets kunnen betekenen...

En skillmoves kan ik niet, als ik skil moves gebruik dan is het meestal per ongeluk of met geluk :')
Weet niet eens hoe je een bal achter je standbeen in de sprint weg kan tikken zodat je in 1 x zo'n 90 graden draait :')
Kijk dit is een mooi team om WL mee te spelen. Als je deze zou kunnen maken zou ik dat doen en dan een 2e (minder) team maken om de fitness op 99 te houden.

Dus WL spelen met dit team en dan eventueel met het andere team afwisselen of seizoenen spelen met het andere team.

skillmoves zijn makkelijk te leren als je ze oefent. Als je bijvoorbeeld van links naar rechts rent en dan rechter stick naar > en naar /\ doet doe je die 90 graden trick.
  woensdag 5 april 2017 @ 12:59:15 #270
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170017268
quote:
99s.gif Op woensdag 5 april 2017 12:52 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Kijk dit is een mooi team om WL mee te spelen. Als je deze zou kunnen maken zou ik dat doen en dan een 2e (minder) team maken om de fitness op 99 te houden.

Dus WL spelen met dit team en dan eventueel met het andere team afwisselen of seizoenen spelen met het andere team.

skillmoves zijn makkelijk te leren als je ze oefent. Als je bijvoorbeeld van links naar rechts rent en dan rechter stick naar > en naar /\ doet doe je die 90 graden trick.
Wat voor wedstrijden speel je met je fitness team ? Offline seasons ?
Want je zal toch met je fitness team moeten spelen wil je de fitness van je alpha squad hoog houden :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170017667
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 12:59 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Wat voor wedstrijden speel je met je fitness team ? Offline seasons ?
Want je zal toch met je fitness team moeten spelen wil je de fitness van je alpha squad hoog houden :)
Gewoon online seasons.

Dit zijn mijn 2 squads

  woensdag 5 april 2017 @ 14:06:10 #272
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170018604
quote:
99s.gif Op woensdag 5 april 2017 13:19 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Gewoon online seasons.

Dit zijn mijn 2 squads

[ afbeelding ]
Wat zijn jouw player instructions en customs tactics op de 433(4)?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170019018
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 14:06 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Wat zijn jouw player instructions en customs tactics op de 433(4)?
Ik speel niet met custom tactics. Met mijn zilveren team qualificeer ik eigenlijk altijd wel en anders met die frot gouden ook wel.
  woensdag 5 april 2017 @ 14:31:22 #274
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170019111
quote:
99s.gif Op woensdag 5 april 2017 14:26 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ik speel niet met custom tactics. Met mijn zilveren team qualificeer ik eigenlijk altijd wel en anders met die frot gouden ook wel.
Gebruik je ook geen player instructions of een andere tactiek ?
En het zijn zilveren spelers, wat is er zo speciaal aan die silvers ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170019723
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 14:31 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Gebruik je ook geen player instructions of een andere tactiek ?
En het zijn zilveren spelers, wat is er zo speciaal aan die silvers ?
Nee geen speciale instructies. Ik vond het niet meer leuk om met gouden te spelen dus heb ik al mn coins in zilveren IF's gestoken. Dol hier menig gouden team mee. En ik merk dat ik met silvers beter gefocussed ben
  donderdag 6 april 2017 @ 09:08:41 #276
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170035391
Dit is nu m'n Alpha Team geworden met daaronder een fitness team, dat ondanks de chem toch nog verrassend goed speelt, gisteren daarmee tot de halve finale gereikt op het Daily tournament :')




Ik zal het fitness team wel wat upgraden, die was het best wat ik kon doen in korte tijd gisteren :)
Bonaventura en Berardi zijn beesten hier en Handanovic is ook geniaal, er zijn er zeker 2 teams die gisteren gedacht hebben "easy walkover" maar nee :D ze vergaten dat er dus ook 2 goede gouden spelers rondlopen tussen deze middelmatige silvers :D
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 6 april 2017 @ 10:40:41 #277
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_170036839
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 09:08 schreef Dopekoe het volgende:
Dit is nu m'n Alpha Team geworden met daaronder een fitness team, dat ondanks de chem toch nog verrassend goed speelt, gisteren daarmee tot de halve finale gereikt op het Daily tournament :')
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zal het fitness team wel wat upgraden, die was het best wat ik kon doen in korte tijd gisteren :)
Bonaventura en Berardi zijn beesten hier en Handanovic is ook geniaal, er zijn er zeker 2 teams die gisteren gedacht hebben "easy walkover" maar nee :D ze vergaten dat er dus ook 2 goede gouden spelers rondlopen tussen deze middelmatige silvers :D
Je kan in de Serie A je team vrij goedkoop upgraden naar best prima spelers. En dan vooral voor het upgraden van je fitnessteam. Kijk eens naar Radu, Basta, Allan en Immobile bijvoorbeeld. Allemaal onder de 1k en prima genoeg voor je fitnessteam.
Half bezopen is weggegooid geld.
  donderdag 6 april 2017 @ 12:57:09 #278
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170039626
Zo dan :)
Verbazingwekkend waar je allemaal coins vandaan kunt halen :')

The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 6 april 2017 @ 13:28:11 #279
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_170040326
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 12:57 schreef Dopekoe het volgende:
Zo dan :)
Verbazingwekkend waar je allemaal coins vandaan kunt halen :')

[ afbeelding ]
Als je wat coins hebt, kijk naar die spelers die ik postte. Vooral Radu doet het bij mij in m'n fitnessteam veel beter dan verwacht :) Andere suggesties: Tonelli, Murillo, Brozovic, Zielinski, Sosa, 81 LW Gomez en Salah :) Allemaal niet al te duur, na een paar wedstrijdjes al te halen :)
Half bezopen is weggegooid geld.
  donderdag 6 april 2017 @ 13:39:38 #280
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170040537
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:28 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Als je wat coins hebt, kijk naar die spelers die ik postte. Vooral Radu doet het bij mij in m'n fitnessteam veel beter dan verwacht :) Andere suggesties: Tonelli, Murillo, Brozovic, Zielinski, Sosa, 81 LW Gomez en Salah :) Allemaal niet al te duur, na een paar wedstrijdjes al te halen :)
Mijn coins zijn nu echt op dus al het eerst met deze doen, Silvers spelen soms ook wel erg soepel heb ik gisteren gemerkt :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 6 april 2017 @ 13:46:09 #281
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_170040669
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:39 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Mijn coins zijn nu echt op dus al het eerst met deze doen, Silvers spelen soms ook wel erg soepel heb ik gisteren gemerkt :)
Paar wedstrijdjes, seizoen afmaken en weer upgraden :) Maar als het prima loopt, lekker bij je silvers blijven. Het is maar je fitnessteam :P Mooi dat er ook andere mensen zijn die Serie A spelen, je komt het weinig tegen. Vaak prima kaarten voor weinig geld, en het is eens wat anders dan die eeuwige BPL.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_170040916
die kwalificatie voor WL is wel dikke EAIDS zeg :D
  donderdag 6 april 2017 @ 14:23:30 #283
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170041370
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:46 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Paar wedstrijdjes, seizoen afmaken en weer upgraden :) Maar als het prima loopt, lekker bij je silvers blijven. Het is maar je fitnessteam :P Mooi dat er ook andere mensen zijn die Serie A spelen, je komt het weinig tegen. Vaak prima kaarten voor weinig geld, en het is eens wat anders dan die eeuwige BPL.
Ik ben FUT 17 begonnen met een gecombineerd NL - Bundesliga team, toen overgestapt naar een Bundeliga team. Toen Serie A en een klein uitstapje naar BPL gehad toen ik de Bruyne in actie wilde zien samen met Toure en Kante. Daarna weer teruggegaan naar Serie A met Icardi (88) en uiteindelijk nu al toch een flink aantal wedstrijden met Dybala als spil in mijn team bij de Serie A.

Ik wil dit FUT seizoen toch ook een uitstapje naar LaLiga maken met onderstaand team :)

The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170043394
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:23 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik ben FUT 17 begonnen met een gecombineerd NL - Bundesliga team, toen overgestapt naar een Bundeliga team. Toen Serie A en een klein uitstapje naar BPL gehad toen ik de Bruyne in actie wilde zien samen met Toure en Kante. Daarna weer teruggegaan naar Serie A met Icardi (88) en uiteindelijk nu al toch een flink aantal wedstrijden met Dybala als spil in mijn team bij de Serie A.

Ik wil dit FUT seizoen toch ook een uitstapje naar LaLiga maken met onderstaand team :)

[ afbeelding ]
42 pace cdm lijkt me kut
  woensdag 19 april 2017 @ 12:55:51 #285
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170328493
De drukte is hier overweldigend :)

Ik ben nu al zo'n 2 weken bezig met onderstaande teams :)
Heb me nog niet weten te kwalificeren voor de WL, maar dat gaat vast wel een keer lukken met 1 van deze teams :)

Heb maar 15k verbeter ruimte helaas....



Fitness :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 19 april 2017 @ 13:03:36 #286
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_170328620
Speel het spel al een hele tijd niet meer, ook door tijdgebrek. Heb wel alles verkocht en daaraan 2 miljoen coins overgehouden, wacht nu tot TOTS.
  zaterdag 22 april 2017 @ 16:17:20 #287
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_170405377
Heeft iemand nog tips/suggesties voor mijn huidige team?

Schommel steeds tussen Divisie 2 en 3. Heb 110.000 coins voor eventuele transfers.

  zaterdag 22 april 2017 @ 23:52:01 #288
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_170417192
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 16:17 schreef Oliver23 het volgende:
Heeft iemand nog tips/suggesties voor mijn huidige team?

Schommel steeds tussen Divisie 2 en 3. Heb 110.000 coins voor eventuele transfers.

[ afbeelding ]
Een RM met chem bijvoorbeeld? :')
pi_170419376
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Een RM met chem bijvoorbeeld? :')
En een cm die kan verdedigen is ook wel fijn. Ozil en Silva samen :') ...dat werkt echt niet.
  zondag 23 april 2017 @ 07:42:06 #290
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_170419476
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 16:17 schreef Oliver23 het volgende:
Heeft iemand nog tips/suggesties voor mijn huidige team?

Schommel steeds tussen Divisie 2 en 3. Heb 110.000 coins voor eventuele transfers.

[ afbeelding ]
Smalling en IF Reid/Bailly ipv Otamendi/Alderweireld, Kante ipv David Silva, Willian ipv Robben.

Dan moet je nog Ozil zien te vervangen voor een andere OP BPL middenvelder. Vast niet al te moeilijk aangezien de PL vol zit met dat soort gasten.

Best knap dat je tussen div 2 en 3 schommelt met dit team. Niet echt gebalanceerd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_170447678
Dacht dus even zo'n 35k pakket te kopen. Wat een bagger zooi zeg!
Axel Witsel was de speler die mij daaruit het meeste gaat opleveren.
Kortom, 35k kwijt en ik krijg er hoogstens 10 uit terug.
pi_170449245
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 08:22 schreef HarveySpecter het volgende:
Dacht dus even zo'n 35k pakket te kopen. Wat een bagger zooi zeg!
Axel Witsel was de speler die mij daaruit het meeste gaat opleveren.
Kortom, 35k kwijt en ik krijg er hoogstens 10 uit terug.
Dat heb je met tickets voor een loterij.
pi_170449288
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 10:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat heb je met tickets voor een loterij.
Zeker waar. Gewoon dom om zo'n duur pakket te kopen :P
  maandag 24 april 2017 @ 13:56:40 #294
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170453451
Aubameyang is echt een ramp
12 duels 3 goals,
en 30 k verlies op het kaartje

grootste mispeer van dit jaar voor mij
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:46:32 #295
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170474594
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:56 schreef JaafkeEHV het volgende:
Aubameyang is echt een ramp
12 duels 3 goals,
en 30 k verlies op het kaartje

grootste mispeer van dit jaar voor mij
Auba vervangen voor Embolo (IF, ST)
2 wedstrijden online (div 5.) 7 goals

ben weer helemal blij.
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:50:30 #296
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170474663
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:46 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Auba vervangen voor Embolo (IF, ST)
2 wedstrijden online (div 5.) 7 goals

ben weer helemal blij.
Wat zijn zn stats
wooblabalurg
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:15:07 #297
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170484254
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 16:17 schreef Oliver23 het volgende:
Heeft iemand nog tips/suggesties voor mijn huidige team?

Schommel steeds tussen Divisie 2 en 3. Heb 110.000 coins voor eventuele transfers.

[ afbeelding ]
Martial-----Vardy------Mane
Hererra--Kante--Rooney
Bellerin--Smalling--Baily--Walker
----------Butland

Fixed
  woensdag 26 april 2017 @ 10:39:35 #299
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170494429
Rooney heb ik nu ook maar heb er een spits van gemaakt.
Hij loopt 1 op 1 en met assists 1 op 2 :)

Team ziet er nu uit als dit:

Rooney - Sanchez
Eriksen
Toure - Coutinho
Kante
Shaw - Smalling - Bailly - Walker
Butland

Wanneer ik wissel naar gewoon 4-1-2-1-2 vervang ik Toure en Coutinho voor Martial en Mkhitaryan.

Ik ben nog niet helemaal overtuigd van Sanchez en staat op de nominatie om vervangen te worden voor een andere spits (Wellicht Aguero als ik coins kan vinden) en ik wil op den duur Bailly vervangen door IF Reid.

Heb eindleijk door hoe ik wedstrijden kan winnen naast custom tactics and instructies....

Ben er namelijk eens op gaan letten niet met m'n CB's te gaan lopen en instappen.
Dat scheelt echt zoveel :)

Gisteren mee begonnen in een wedstrijd online seasons en niet meer verloren sinds :)

Ik begon er mee met een 4-0 achterstand in een wedstrijd en maakt er nog 5-5 van :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170535322
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:56 schreef JaafkeEHV het volgende:
Aubameyang is echt een ramp
12 duels 3 goals,
en 30 k verlies op het kaartje

grootste mispeer van dit jaar voor mij
Geen enkele fifa goed hij, fucking stiff IG
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')