Klopt, ik kwam hem toevallig tegen haha. Best leuk. Vind het vooral indrukwekkend dat hij iedere keer weer tijd heeft voor de weekend league.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 03:50 schreef Wicky15 het volgende:
David Meyler, van Hull City, speelt ook FUT en heeft een YouTube account.
Hij opende de weekly rewards later want hij was woensdagavond druk met een wedstrijd tegen Manchester United
Ja, verbaas ik me ook wel overquote:Op dinsdag 7 februari 2017 08:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Klopt, ik kwam hem toevallig tegen haha. Best leuk. Vind het vooral indrukwekkend dat hij iedere keer weer tijd heeft voor de weekend league.
Hij traint echt niet de hele dag en alleen (zeker away) wedstrijden zullen op een zaterdag/zondag wat tijd in beslag nemen maar meer ook niet. Genoeg tijd om die 40 wedstrijden te spelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 08:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Klopt, ik kwam hem toevallig tegen haha. Best leuk. Vind het vooral indrukwekkend dat hij iedere keer weer tijd heeft voor de weekend league.
Vond hem zo kut he die salah. Hoe is kouli? Wil hem misschien als cdm.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat investments verkocht en heb nu TOTT Africa spelers opgepikt: Salah, Koulibaly en Balde Diao. Godverdomme wat is Salah snel
Nog niet heel veel met deze spelers gespeeld vanwege tijdgebrek, maar tot nu toe bevallen beide me best goed. Koulibaly stoomt misschien iets teveel naar voren vanwege z'n aggresion stats.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:38 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Vond hem zo kut he die salah. Hoe is kouli? Wil hem misschien als cdm.
Speel je alles met L1 in ?quote:Op maandag 13 februari 2017 09:03 schreef HarveySpecter het volgende:
Hoe hoger ik kom te spelen, hoe lastiger mijn 4-3-3 formatie blijkt te zijn. Krijg veel doelpunten tegen in de omschakeling.
Toch maar eens omschakelen naar 4-5-1 of zo
L1 is de sprintknop? Wel veel ja.quote:
Ik dashboard m vaak als ik zoizo verlies en een rode kaart of blessure heb. Als je dat doet krijg je geen fitness verlies of blessures/kaarten.quote:Op maandag 13 februari 2017 08:55 schreef Dopekoe het volgende:
Zielig om te zien dat er nog steeds RageQuiters zijn.
Sta je na 70 minuten met 0-4 voor quiten ze gewoon...
Waarom ?
Gewoon de wedstrijd uitspelen en je verlies nemen....
En dat met een middelmatig Bundesliga elftal met huurspelers, Auba en Reus
Trouwens, Calhanoglu heeft echt vuur in z'n poten, al zeker 4 goals van 25 meter er in gelegd
Dashboarden ?quote:Op maandag 13 februari 2017 11:43 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ik dashboard m vaak als ik zoizo verlies en een rode kaart of blessure heb. Als je dat doet krijg je geen fitness verlies of blessures/kaarten.
als ik mn otw mane nu verkoop heb ik 160k profitquote:Op maandag 13 februari 2017 14:18 schreef HarveySpecter het volgende:
Valt er nog veel te verdienen door in kaarten te 'handelen'?
Ik heb money nodig
Doe dan!quote:Op maandag 13 februari 2017 14:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
als ik mn otw mane nu verkoop heb ik 160k profit
ik heb een error in de web app en kan vanavond pas op mn consolequote:
Ipv opgeven gewoon je console uitdoen of cd er uit. Of naar je dashboard van je console gaan en game afsluiten. Dan krijg je geen conditie aftrek en/of kaarten.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dashboarden ?
Ik krijg wel een winst toegewezen als iemand quit .... ?
En gaat bij de quiter zijn multiplier niet omlaag ?
Musa, Butland, Shaw, Eriksen, Mane, Depayquote:Op maandag 13 februari 2017 23:25 schreef Platinumgoat het volgende:
Zoek ff een fatsoenlijk maar goedkoop PL team voor aankomende weekend league. Nog tips voor leuke redelijk goedkope spelers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |