Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:19 schreef Che_ het volgende:
Noemen jullie al deze shit serieus 'pesten'
wat wil je wetenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
van alle users hier krijg ik van zeer het minst hoogte
maar hey ik care niet
Hoaxquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:38 schreef Chai het volgende:
Whehe. Zat net te kakken toen de bel ging voor een pakketje, dus kon niet open doen.
Zie ik hem weer aan komen lopen, doe ik de deur open, heeft hij hem net afgegeven bij een ander nummer.Allemaal extra tijd en moeite gekost doordat ik ff lekker zat.
Maar ja, verwachtte zelf geen pakketjes en wist verder ook van niks, dus ga ook niet haasten dan.
in joint kan dat niet goed. bong of pijpjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:39 schreef zeer het volgende:
[..]
nee niet puur snap niet hoe je dat doet
meestal haal ik van ah zelfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:40 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kan hoor maar niet allemaal
hun baba ganoush is ook niet vegan
net als bij ongeveer alle Turkse supermarkten
kennen niet eens hun eigen recept
Deze quote ken ik niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:38 schreef Chai het volgende:
Whehe. Zat net te kakken toen de bel ging voor een pakketje, dus kon niet open doen.
Zie ik hem weer aan komen lopen, doe ik de deur open, heeft hij hem net afgegeven bij een ander nummer.Allemaal extra tijd en moeite gekost doordat ik ff lekker zat.
Maar ja, verwachtte zelf geen pakketjes en wist verder ook van niks, dus ga ook niet haasten dan.
hou niet zo van pijpen sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:41 schreef Drug het volgende:
[..]
in joint kan dat niet goed. bong of pijpje
hoink en TARDIS. kunnen je hier veel over vertellenquote:
Klinkt als een laf tuinbouw trekkertjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:42 schreef zeer het volgende:
[..]
mijn favoriete trekker is de fiat agri 180 turbo
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt als een laf tuinbouw trekkertje
ik word paranoia van deze shitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:43 schreef zeer het volgende:
[..]
zit super veel e-nummer shit in thobeter die van sabra dan
Vies meisjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben blij omdat ik mijn kat's poep kan bekijken eindelijk.
Mensen gaan dit vast vreemd vinden.![]()
Oh volgens mij heb ik daar mijn eerste kilometers op gestuurd met van die kleine hooibaaltjes van het land halen.quote:
mooie classic hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:42 schreef zeer het volgende:
[..]
mijn favoriete trekker is de fiat agri 180 turbo
Maar jij hebt geen buitenkatten toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik baal altijd dat ik de katten hun poep kan bekijken
Lafquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:42 schreef RonnieJamesDio het volgende:
TARDIS. is mijn favoriete trekker
wel serieus geschut om hooibaaltjes te rijden eigenlijk, rijden in Nederland ook niet overdreven veel van, eerder tot 80 pk en zonder turboquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh volgens mij heb ik daar mijn eerste kilometers op gestuurd met van die kleine hooibaaltjes van het land halen.
oeh nu ik nu ikquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:48 schreef zeer het volgende:
[..]
vind jou altijd de meest tegenvallende user tbh
lamborghini is echt zo'n pre 1990 flevopolder trekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mooie classic hoor
vind zelf de lamborghini 990 f plus 1995 een topper, heb daar vaak op gereden
Het is goed dat je eerlijk bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:48 schreef zeer het volgende:
[..]
vind jou altijd de meest tegenvallende user tbh
Oh misschien minder pk dan, maar zelfde uiterlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:48 schreef zeer het volgende:
[..]
wel serieus geschut om hooibaaltjes te rijden eigenlijk, rijden in Nederland ook niet overdreven veel van, eerder tot 80 pk en zonder turbo
jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is goed dat je eerlijk bent.
Maar sta wel op nr1 dus?
hehequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:50 schreef Zosk het volgende:
Jammer dat ik het vorige topic heb gemist, had wel zin
Jij?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:51 schreef zeer het volgende:
[..]
hehe
heb jij je eigen cum wel eens geproefd zosk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |