klopt, ik plaats m onderaan de ranglijst vanwege het gebrek aan games.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar om hem simpelweg onderaan de ranglijst te plaatsen vanwege achterliggende specs is kortzichtig.
ja dat is waar, dat was bij de wii en de wii u ook het geval.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten we eerst nou maar eens zien wat de komende maanden gaan brengen. Ik had liever ook meer launch games gezien. Maar dat zegt niet dat die er niet gaan komen.
Dat is een hele andere discussie en dan moet je niet inhaken op mijn punt over performance. Want dat er meer games mogen zijn ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
klopt, ik plaats m onderaan de ranglijst vanwege het gebrek aan games.
knap dat jij weet welke games er zo al gaan komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
klopt, ik plaats m onderaan de ranglijst vanwege het gebrek aan games.
gezien nintendo's recente verleden is het toch niet raar om daar enigszins pessimistisch over te zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:40 schreef isax het volgende:
[..]
knap dat jij weet welke games er zo al gaan komen.
ik heb 300+ uur in splatoon zitten, mij hoor je niet klagen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
gezien nintendo's recente verleden is het toch niet raar om daar enigszins pessimistisch over te zijn?
ga je nou doen alsof TLOU vol met bugs zit?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:45 schreef isax het volgende:
ik heb liever dat men hun tijd neemt met games maken dan dat er een overvloed is aan games en er om de haverklap bug in zit.
ik hou van mijn playstation maar vind het vaak frustrerend als er na jaren nog fouten in zitten. zoals zwevende doden in last of us
vol is een groot woord, maar er zitten fouten in die bij zo'n game helemaal niet mogen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ga je nou doen alsof TLOU vol met bugs zit?
niet klagen omdat er 1 spel is dat je veel speelt. Apart. Maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:45 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb 300+ uur in splatoon zitten, mij hoor je niet klagen.
zeker in dit geval maken de graphics heel veel goed ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:48 schreef isax het volgende:
[..]
vol is een groot woord, maar er zitten fouten in die bij zo'n game helemaal niet mogen.
maar goed, je hebt je specs he?
kwaliteit boven kwantiteit, vriend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
niet klagen omdat er 1 spel is dat je veel speelt. Apart. Maar ieder zijn ding.
heb je trouwens een wii u?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
als de andere consoles nauwelijks kwaliteit bieden dan had je een punt.
nee, veel over getwijfeld maar nooit gekocht vanwege het gebrek aan games. En ik heb wel een wii en die is kut.quote:
De wapperdildo controls van de Wii heb ik me nooit in kunnen vinden. Maar ik was erg blij met de games en controller voor de Wii U. Het waren niet de meeste games, maar hnnnnnnng, Xenoblade, Splatoon, schitterend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
nee, veel over getwijfeld maar nooit gekocht vanwege het gebrek aan games. En ik heb wel een wii en die is kut.
wat loop je dan te oordelen johquote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
nee, veel over getwijfeld maar nooit gekocht vanwege het gebrek aan games. En ik heb wel een wii en die is kut.
Voor de X1 gebruik ik gewoon batterijen dat is net zo makkelijk eigenlijk die dingen kosten ook niks.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het idee is denk ik dat je met de tablet in je hand kan spelen terwijl ze opladen oid.
Maar matig ja. Dat had beter gekund. Aan de andere kant moet je bij de XBone controller ook geloof ik los een play & charge kit kopen? Eigenlijk alleen de PS4 heeft standaard een usb-oplaadbare lithium accu toch, of vergis ik me?
super mario 3d worldquote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De wapperdildo controls van de Wii heb ik me nooit in kunnen vinden. Maar ik was erg blij met de games en controller voor de Wii U. Het waren niet de meeste games, maar hnnnnnnng, Xenoblade, Splatoon, schitterend.
Geen zorgen, er komt nog wel een 2D mario voor de switch, dat is een apart team geloof ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 02:05 schreef isax het volgende:
[..]
super mario 3d world
oeh zal de komende mario online met matties kunnen worden gespeeld?
vast niet.
jij bent jij maar de meeste mensen kopen 1 consolequote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:01 schreef isax het volgende:
[..]
prima toch?
ik heb een ps4 waarvoor ik ps4 wil, nintendo meuk voor nintendo meuk.
specs zijn overrated. irritanter is als spellen half af worden gelaunched of vol bugs zitten.
Zo bizar is het niet, het is sinds de gamecube en zeker vanaf de wii al zo een beetje gaande dat hetzelfde rijtje geklaag afgegaan wordt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat mensen dit ding afrekenen op al dan niet tegenvallende prestaties vergeleken met PS4 / XBone. Het is een tablet. Het is een compleet ander apparaat. Het is als het afkraken van een vliegtuig omdat het met die vleugels zo lastig rijdt in de binnenstad.
Ja. Maar het slaat dit keer al helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 03:44 schreef burned het volgende:
[..]
Zo bizar is het niet, het is sinds de gamecube en zeker vanaf de wii al zo een beetje gaande dat hetzelfde rijtje geklaag afgegaan wordt.
Grafix zijn niet on par
Te kiddy
Te kleine line up
Te weinig 3rd party support
Gimmicky
En natuurlijk de voorspelling dat dit nu weer het einde voor nintendo gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |