ah, ok. Dus we moeten het vergelijken met een ipad?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat mensen dit ding afrekenen op al dan niet tegenvallende prestaties vergeleken met PS4 / XBone. Het is een tablet. Het is een compleet ander apparaat. Het is als het afkraken van een vliegtuig omdat het met die vleugels zo lastig rijdt in de binnenstad.
Nee. De vleugels geven een vliegtuig een functie met meerwaarde, maar als je een vliegtuig gebruikt als auto is het niet gek dat je beter een auto had kunnen kopen. Dan heb je niets aan de vleugels. Alleen niet gek staan te kijken als mensen die willen vliegen zo'n ding met vleugels kopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:05 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik vind de games die ze tot nu toe hebben laten zien nauwelijks indrukwekkend, op 2 na. Wil er sowieso wel een voor de lokale multiplayer maar met zulke games blijven ze achterlopen op sony en microsoft.
[..]
ah, ok. Dus we moeten het vergelijken met een ipad?
En in dit geval is het eerder een auto afkraken omdat ie niet kan vliegen.
xbone ja?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat mensen dit ding afrekenen op al dan niet tegenvallende prestaties vergeleken met PS4 / XBone. Het is een tablet. Het is een compleet ander apparaat. Het is als het afkraken van een vliegtuig omdat het met die vleugels zo lastig rijdt in de binnenstad.
Ja dit snap ik dus niet helemaal. Nintendo doet weleens rare dingen maar dit is het toppunt. Je kunt dus niet op de tv spelen terwijl je bijvoorbeeld bekabeld speelt om de joycons op te laden. Daar moet je 30 euro voor neerleggen...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:23 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Is alleen een standaard(zit bij de console).
[ afbeelding ]
Kost $30,- en kan je de Joy-Cons mee opladen.
Wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja dit snap ik dus niet helemaal. Nintendo doet weleens rare dingen maar dit is het toppunt. Je kunt dus niet op de tv spelen terwijl je bijvoorbeeld bekabeld speelt om de joycons op te laden. Daar moet je 30 euro voor neerleggen...
Oh for fuck's sake Nintendo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:23 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Is alleen een standaard(zit bij de console).
[ afbeelding ]
Kost $30,- en kan je de Joy-Cons mee opladen.
Come again ?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja dit snap ik dus niet helemaal. Nintendo doet weleens rare dingen maar dit is het toppunt. Je kunt dus niet op de tv spelen terwijl je bijvoorbeeld bekabeld speelt om de joycons op te laden. Daar moet je 30 euro voor neerleggen...
Door ze in de tablet te schuiven gok ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Come again ?
Die houder die in de doos zit is dus een leeg plastic stuk ?
hoe laad ik die controllers nou op dan
dat ie mindere specs heeft was te verwachten en wist iedereen al wel, maar met zulke games kom je niet ver. Om dan de switch met een vliegtuig te vergelijken en de ps4 en x1 met een auto slaat nergens op. De switch is dan eerder een kleine hatchback die ook zijwaarts kan rijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. De vleugels geven een vliegtuig een functie met meerwaarde, maar als je een vliegtuig gebruikt als auto is het niet gek dat je beter een auto had kunnen kopen. Dan heb je niets aan de vleugels. Alleen niet gek staan te kijken als mensen die willen vliegen zo'n ding met vleugels kopen.
De compromissen die gemaakt zijn om een veelzijdiger apparaat te kunnen maken, zijn het wat mij betreft waard en ja je levert wat performance in. Maar boeie. Daar heb ik een PC voor.
prima toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat ie mindere specs heeft was te verwachten en wist iedereen al wel, maar met zulke games kom je niet ver. Om dan de switch met een vliegtuig te vergelijken en de ps4 en x1 met een auto slaat nergens op. De switch is dan eerder een kleine hatchback die ook zijwaarts kan rijden.
Jezus Christus. Ik zou zeggen ga vooral aan de metafoor sleutelen in plaats van letten op het punt wat ik probeer te maken. Daar komen we verder mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat ie mindere specs heeft was te verwachten en wist iedereen al wel, maar met zulke games kom je niet ver. Om dan de switch met een vliegtuig te vergelijken en de ps4 en x1 met een auto slaat nergens op. De switch is dan eerder een kleine hatchback die ook zijwaarts kan rijden.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Door ze in de tablet te schuiven gok ik.
Het idee is denk ik dat je met de tablet in je hand kan spelen terwijl ze opladen oid.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:15 schreef DJ_ het volgende:
[..], ok dus boven de 329 die ik betaal voor de console komt nog 65 euro voor een pro controller en nog 30 euro voor het kunnen opladen van je joycon voor je een volledig functionerende console hebt.
Nintendo wat doe je toch allemaal![]()
(ok de pro controller is niet echt nodig, maar zo heel fijn lijkt die joycon me niet in de hand liggen)
ja, niks mis mee. Maar wat ze hebben laten zien is niet bepaald spectaculair.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:01 schreef isax het volgende:
[..]
prima toch?
ik heb een ps4 waarvoor ik ps4 wil, nintendo meuk voor nintendo meuk.
specs zijn overrated. irritanter is als spellen half af worden gelaunched of vol bugs zitten.
kom dan ook met een goede metafoor. Ieder mens zou een vliegtuig boven een auto verkiezen. En je punt slaat nergens op, natuurlijk wordt het met de ps4 en x1 vergeleken. Het is en blijft een game console.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jezus Christus. Ik zou zeggen ga vooral aan de metafoor sleutelen in plaats van letten op het punt wat ik probeer te maken. Daar komen we verder mee.
Tja. Hoe spectaculairder dan je concurrentie kan je eigenlijk nog zijn. Bedoel, tis niet alsof MS en Sony individueel superveel innovatie in hun machines hebben gestopt. Die hebben onderdelen besteld bij AMD. Nintendo bij Nvidia. Tenzij Nintendo een geheim lab heeft waarin ze stiekem een superkrachtige en zuinige processor ontwerpen in eigen beheer die voor niemand anders beschikbaar is, kan je je denk ik alleen onderscheiden op functionaliteit. De een probeert dat met Kinect, de ander met VR, en de ander met veelzijdigheid en nieuwe controls.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ja, niks mis mee. Maar wat ze hebben laten zien is niet bepaald spectaculair.
functionaliteit EN games. Dat eerste is er, het tweede absoluut niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja. Hoe spectaculairder dan je concurrentie kan je eigenlijk nog zijn. Bedoel, tis niet alsof MS en Sony individueel superveel innovatie in hun machines hebben gestopt. Die hebben onderdelen besteld bij AMD. Nintendo bij Nvidia. Tenzij Nintendo een geheim lab heeft waarin ze stiekem een superkrachtige en zuinige processor ontwerpen in eigen beheer die voor niemand anders beschikbaar is, kan je je denk ik alleen onderscheiden op functionaliteit. De een probeert dat met Kinect, de ander met VR, en de ander met veelzijdigheid en nieuwe controls.
Ik denk dat je blijft hangen op dat voor jou een vliegtuig veel toffer lijkt dan een auto. Maar dat was het punt compleet niet. Ik bedoel, really? Zou jij naar de binnenstad gaan in een vliegtuig? Het punt was puur dat voor iemand die op een normale weg rijdt vleugels ondingen zijn. En dat daarom een auto vergelijken met een vliegtuig onzin is als je ze beiden alleen op de weg laat rijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
kom dan ook met een goede metafoor. Ieder mens zou een vliegtuig boven een auto verkiezen. En je punt slaat nergens op, natuurlijk wordt het met de ps4 en x1 vergeleken. Het is en blijft een game console.
Laten we eerst nou maar eens zien wat de komende maanden gaan brengen. Ik had liever ook meer launch games gezien. Maar dat zegt niet dat die er niet gaan komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:34 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
functionaliteit EN games. Dat eerste is er, het tweede absoluut niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |