genoeg voor jouquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Valt weinig te zien heb ik vernomen
Gvd. wrm jij nu weerquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
voel je niet speciaal, ik ben ook al uitgenodigd.
Srs heb je mooie inrichting of lelijk?:$ eerlijk zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:39 schreef Drug het volgende:
[..]
srs je gaat je fucking chill voelen hier, mijn huis is een klein paradijse
ben special nigguhquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gvd. wrm jij nu weer
[..]
Srs heb je mooie inrichting of lelijk?:$ eerlijk zeggen
Ish internationale studentjequote:Op donderdag 12 januari 2017 23:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
heeft hij het ook echt in het Engels gestuurd?
zn jij en chai niet bij elkaar aan tjillequote:
hoe gaat et met de boysquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ish internationale studentje
Ik zou je iets veel leukers sturenquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Best aannemelijk dat ze geen Nederlands spreekt met dat uiterlijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
heeft hij het ook echt in het Engels gestuurd?
zeg gewoon ja kijk hoe deze man zich gaat gedragen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
khouya labes alik?quote:
Is toch positief :squote:Op donderdag 12 januari 2017 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Vond het best geil en zo tot hij begon over fucking my brains out.
Kreeg echt zo'n enge beeldvorming.
nee ik lig in bed en Chai ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
zn jij en chai niet bij elkaar aan tjille
[..]
hoe gaat et met de boys
je gaat zienquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gvd. wrm jij nu weer
[..]
Srs heb je mooie inrichting of lelijk?:$ eerlijk zeggen
zoalsquote:
Donequote:Op donderdag 12 januari 2017 23:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
zeg gewoon ja kijk hoe deze man zich gaat gedragen.
doe die ander dan ook ffquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb er vaker ban voor gehad gaat me niet weer gebeuren
oppervlakkige slet ben je ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Vond het best geil en zo tot hij begon over fucking my brains out.
Kreeg echt zo'n enge beeldvorming.
Goedquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
zn jij en chai niet bij elkaar aan tjille
[..]
hoe gaat et met de boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |