Meisjesharenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
achter haar gaan zitten en beetje met haar haren spelen
Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon zodat je laat merken dat je haar leuk vindt toch.quote:
Stukje afknippen voor je verzamelingquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was het lekker?quote:
wat voor een was hetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel
maar had eigenlijk niet zo zin
lekkerquote:
ooh dat is zo lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
had vanochtend worteltaartje gegeten
zoals je weet is mijn zusje DOL op worteltaart
chocoladequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
welke smaak
of is het gewoon alleen kwark
jammer dat mijn zusje niet in de buurt woont om bij jou dat te eten hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh dat is zo lekker
moet ik weer een keertje maken
ik zou wel weekendje naar polen willen komen om samen met je zusje worteltaart te etenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat mijn zusje niet in de buurt woont om bij jou dat te eten he
had vandaag opgepast op haar en mn broertje he hele dag.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou wel weekendje naar polen willen komen om samen met je zusje worteltaart te eten
Respect voor ouders.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had vandaag opgepast op haar en mn broertje he hele dag.
nu ben ik gebroken
snap niet hoe dat mogelijk is elke dag
straks moet je zelfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had vandaag opgepast op haar en mn broertje he hele dag.
nu ben ik gebroken
snap niet hoe dat mogelijk is elke dag
graag reagerenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef JanCees het volgende:
Net als vorig jaar:
Wat vonden jullie HET lied van 2016?
jij toch ookquote:
zou ik wel op stemmen als ik in nederland zou stemmenquote:
Incapabele lijsttreksterquote:
Dan is SGP ook weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
onzin die mini partijen. Allemaal weg
Waarom sgp en geen cu?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou ik wel op stemmen als ik in nederland zou stemmen
Ik ben nog mooi bruin van Thailandquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zet gezichtsbruiner halverwege altijd lager bij zonnebank maar was nu in slaap gevallen. Beetje verbrand hoofd
Christenunie hebben echt een lachwekkend economisch beleid.quote:
sow hallo zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
je vader is smakeloos dat ie met je moeder gaat
Hoor je mij ook niet over
lekker hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nog mooi bruin van Thailand
even dimmen vriendquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
je vader is smakeloos dat ie met je moeder gaat
Hoor je mij ook niet over
Die partij zie je sowieso niet echt oppositie voeren, is die Rouwvoet daar nog steeds?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Christenunie hebben echt een lachwekkend economisch beleid.
SGP heeft met afstand de meest capabele mensen van de hele Nederlandse politiek.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die partij zie je sowieso niet echt oppositie voeren, is die Rouwvoet daar nog steeds?
Sgp doet dat met van der Staaij wat dat betreft wel beter
rouvoet is toch z'n zakken aan het vullen bij een Onderwijsbond ofzo. Moest heel lang denken wie nu fractievoorzitter is. Zegt genoegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die partij zie je sowieso niet echt oppositie voeren, is die Rouwvoet daar nog steeds?
Sgp doet dat met van der Staaij wat dat betreft wel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |