Nee ik heb geen voorkeur, het is maar net waar ik een baan kan vinden. Bovendien ga ik liever niet zo een constructie aan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:45 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Geen probleem, duurt sowieso wel aantal maanden voor ik appartement heb gekozen. Heb je een voorkeur voor één van de steden, dan ga ik even kijken of ik daar goede appartementen vind, dan stuur ik je links of dat je wat lijkt en praten we dan verder.
Waarom denk je dat hij ooit weg was door een perm.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:47 schreef deadprez het volgende:
jezus wickedmen wrm gaat het hier continu over sinds je terug bent
I see addicted peoplequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:47 schreef deadprez het volgende:
Chai en ik zijn gewoon #lifegoals, ook voor wicky. Hij wil proberen achter ons geheim te komen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:47 schreef deadprez het volgende:
Chai is vreemd geweest met micsonquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En Micson en weet ik veel wie allemaal.
In de bus zei ze ook, van ja mijn vriend mag je niet met jou zien
DPquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:47 schreef deadprez het volgende:
Oh echt? Wat verrassend.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij ooit weg was door een perm.
IK SNAP HET HIJ VALT OP JOU MOZYquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai en ik zijn gewoon #lifegoals, ook voor wicky. Hij wil proberen achter ons geheim te komen.
Ik ga HIV oplopen en het aan jou geven.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai en ik zijn gewoon #lifegoals, ook voor wicky. Hij wil proberen achter ons geheim te komen.
gwn jelly dat jij geen drugs mag gebruiken van je vrouw ;squote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
I see addicted people
Ashqelon?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Billenlikkers die in Chai haar pants proberen te komen of bij elkaar vandaar
En Mozy die doet alsof hij de hele meneer is terwijl zijn tanga aan een andere lul zitquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Chai is vreemd geweest met micson
En mocht later niet met jou in een bus gespot worden
Wat een plottwist in deze soap.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn jelly dat jij geen drugs mag gebruiken van je vrouw ;s
Daarom wil hij mij tegenkomen in de stad binnenkort. Hij gaat mij neuken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK SNAP HET HIJ VALT OP JOU MOZY
quote:
ewaquote:
ik betaal voor de livestreamquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daarom wil hij mij tegenkomen in de stad binnenkort. Hij gaat mij neuken.
Kun je deze claims onderbouwen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En Mozy die doet alsof hij de hele meneer is terwijl zijn tanga aan een andere lul zit
Hier zou Endemol goud geld voor betalen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK SNAP HET HIJ VALT OP JOU MOZY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |