Leer anders eerst even alle lettertjes op de juiste plek te zetten voordat je bijdehand doet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ze zijn vrij, ik pas even om hun moeders.
Alsof Danny al die naamswijzigingen handmatig in de database zit in te kloppenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Misbruiken? Het is tenslotte goedgekeurd door Danny zelf.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Alsof Danny al die naamswijzigingen handmatig in de database zit in te kloppen
Het waren er ook zoveel he.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
ik ben net als je moeder, voor meerdere gaten te vangen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leer anders eerst even alle lettertjes op de juiste plek te zetten voordat je bijdehand doet.
Jup. Het is zelfs besproken achter de schermen heb ik uit eerste handquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ie je moeder voor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ditquote:
Je opa was fout in de oorlog zeker?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef vaduz het volgende:
Jammer dat mensen hier deze actie voor misbruiken. Neem aan dat NAW gegevens bekend zijn?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je opa was fout in de oorlog zeker?
Ja, wat is dat voor sneue opmerking ook van je. Iemand maakt een grap die jij smakeloos vindt en gelijk wil je iets met zijn NAW doen? Dom varken.quote:
Het is de schuld van ts, die heeft ze hierheen gebracht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:31 schreef Catkiller het volgende:
Minder minder minder, VBLusers in KLB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |