Het is een echte klacht johquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Van welk subforum is de kleuter die de OP heeft geschreven nou weer MOD ?
HAHAHAHAHA POEP HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA
Man man man man man man man.
ik ben het zekers helemaal eens met je klacht hoor. fatsoenlijk poepen lukt mij ook vaak nietquote:
Poepen in de baas zijn tijd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ergens anders dan thuis kakken..
Kakken mag niks kosten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom komen er niet elke dag schoonmakers de toiletten schoonmaken?
Halfuurtje van die gasten via de sociale werkvoorziening is niet duur toch.quote:
Zou wel moeten gebeuren maar volgens mij is het aan de schoonmakers nog niet doorgegeven dat de wc's opgeleverd zijn. Of de schoonmaker zag het en dacht "Oh hell no"quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom komen er niet elke dag schoonmakers de toiletten schoonmaken?
Of hij dacht, als een toiletborstel was geweest, dan had ik het wel opgeruimd... maar de stront van die kantoorpikkies onder mijn nagel hoort er bij het minimumloon niet bij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou wel moeten gebeuren maar volgens mij is het aan de schoonmakers nog niet doorgegeven dat de wc's opgeleverd zijn. Of de schoonmaker zag het en dacht "Oh hell no"
Dat kan ik ook wel begrijpen. Nu maar hopen dat ik door dat scheve gekak geen arbeidsconflict heb veroorzaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:38 schreef XL het volgende:
[..]
Of hij dacht, als een toiletborstel was geweest, dan had ik het wel opgeruimd... maar de stront van die kantoorpikkies onder mijn nagel hoort er bij het minimumloon niet bij.
van welke misvormde mensen komt deze mongool die ik hier quote die niet eens een normale reactie kan plaatsen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:44 schreef Anthonie24 het volgende:
van welke planeet komt mijn buurman hier boven mij die niet eens een fatsoenlijke post kan schrijven?
hahahahahaha de-boswachter..wtf....hahahahaha
man man man man man.
Sowieso, gewoon je schaamte van een rotte binnenkant niet weg kunnen poetsen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:34 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Toiletten zonder borstel zijn wel echt een terechte klacht.
welke stalker zit er achter dat profieltje van HulkHeld met zijn obsesssief voor bepaalde fokkers.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
van welke misvormde mensen komt deze mongool die ik hier quote die niet eens een normale reactie kan plaatsen?
Man man man man.
Volgens mij zitten we nu tussen 2 schoonmaak contracten inquote:Op maandag 16 januari 2017 13:40 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]hoe vaak worden die toiletten schoongemaakt?
Gatverdammequote:Op maandag 16 januari 2017 13:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we nu tussen 2 schoonmaak contracten in. Timing.
Lik het er dan gewoon even af smeerlap.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:18 schreef XL het volgende:
Het lijkt me zo leuk om ontslag te nemen vanwege het smerige toilet als je zelf de spetters er tegenaan gescheten hebt en dan de gesprekken op de afscheidsborrel
Iedereen een schuldgevoel aanpraten en voor de hele buitenwereld in de slachtofferrol zitten terwijl je stichter van het probleem bent.
Hadden ze een staalborstel nodig?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:48 schreef jogy het volgende:
[..]. Die moet ik onthouden.
Maar ff een update! Alles is weg, alleen is de pot wel een beetje beschadigd met krassen waar het zat.
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:29 schreef Nakketikker het volgende:
dit nog bijzonder vinden. zeker net begonnen met drinken. hoe oud ben je? 13?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |