Awwwquote:
Ja dat klopt maar dacht dat je schalen van haarlijn noemdequote:Op donderdag 12 januari 2017 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb niet zo veel aan te merken op myrr eigenlijk. Prima milf.
Ja, maar volgens mij niets mis met haar haarlijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dacht dat je schalen van haarlijn noemde
en haar lijn?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij niets mis met haar haarlijn.
Hij denkt teruggetrokken haarlijn, maar mijn schedel is gewoon ernstig aėrodynamisch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij niets mis met haar haarlijn.
Dus je hebt geen last van een fluit als je iets te ver met je hoofd draait terwijl je in de wind staat?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij denkt teruggetrokken haarlijn, maar mijn schedel is gewoon ernstig aėrodynamisch.
Wat minder, gaf ze zo straks aanquote:
ik dacht dat je te lang, want ze komt de keuken uit, zou postenquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt geen last van een fluit als je iets te ver met je hoofd draait terwijl je in de wind staat?
[..]
Wat minder, gaf ze zo straks aanhet woord 'propje' kwam voorbij.
Boh kom net uit de keuken. Even de koekenpan op het vuur gezet, denk dat hij nu wel heet genoeg is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat je te lang, want ze komt de keuken uit, zou posten
Nee Ash, die heb ik niet gelezenquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:08 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb je mijn post daarover gelezen?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat je te lang, want ze komt de keuken uit, zou posten
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:22 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Myrr hoop dat je dit niet erg vind, moet dit even delen.
KLB / ''Het enige wat ik doe, is vechten voor mijn brood''.
[..]
Op die leeftijd al een anale fixatie.
ik speel niet meer met knikkersquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:27 schreef Myrr het volgende:
Heb je nooit gehad dat als je onverwachts anaal deed, dat je dan strond aan je knikker had.
risico van het vakquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:27 schreef Myrr het volgende:
Heb je nooit gehad dat als je onverwachts anaal deed, dat je dan strond aan je knikker had.
dat heet onkundequote:Op donderdag 12 januari 2017 15:27 schreef Myrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |