Awwwquote:
Ja dat klopt maar dacht dat je schalen van haarlijn noemdequote:Op donderdag 12 januari 2017 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb niet zo veel aan te merken op myrr eigenlijk. Prima milf.
Ja, maar volgens mij niets mis met haar haarlijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dacht dat je schalen van haarlijn noemde
en haar lijn?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij niets mis met haar haarlijn.
Hij denkt teruggetrokken haarlijn, maar mijn schedel is gewoon ernstig aėrodynamisch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij niets mis met haar haarlijn.
Dus je hebt geen last van een fluit als je iets te ver met je hoofd draait terwijl je in de wind staat?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij denkt teruggetrokken haarlijn, maar mijn schedel is gewoon ernstig aėrodynamisch.
Wat minder, gaf ze zo straks aanquote:
ik dacht dat je te lang, want ze komt de keuken uit, zou postenquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt geen last van een fluit als je iets te ver met je hoofd draait terwijl je in de wind staat?
[..]
Wat minder, gaf ze zo straks aanhet woord 'propje' kwam voorbij.
Boh kom net uit de keuken. Even de koekenpan op het vuur gezet, denk dat hij nu wel heet genoeg is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat je te lang, want ze komt de keuken uit, zou posten
Nee Ash, die heb ik niet gelezenquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:08 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb je mijn post daarover gelezen?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat je te lang, want ze komt de keuken uit, zou posten
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:22 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Myrr hoop dat je dit niet erg vind, moet dit even delen.
KLB / ''Het enige wat ik doe, is vechten voor mijn brood''.
[..]
Op die leeftijd al een anale fixatie.
ik speel niet meer met knikkersquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:27 schreef Myrr het volgende:
Heb je nooit gehad dat als je onverwachts anaal deed, dat je dan strond aan je knikker had.
risico van het vakquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:27 schreef Myrr het volgende:
Heb je nooit gehad dat als je onverwachts anaal deed, dat je dan strond aan je knikker had.
dat heet onkundequote:Op donderdag 12 januari 2017 15:27 schreef Myrr het volgende:
O soz, zal verwijderen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:25 schreef Myrr het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel erg, maar goed. Het kwaad is al geschiedt eh.
Ja euhj, je zou maar Brinta gegeten hebben ofzo en daarna onverwacht in je reet worden geneukt. Of nou ja, onverwacht, spontaan is een beter woord.quote:
Begin daar niet aan tenzij persoon heeft gedoucht + anal douche.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:27 schreef Myrr het volgende:
hahahah damnquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja euhj, je zou maar Brinta gegeten hebben ofzo en daarna onverwacht in je reet worden geneukt. Of nou ja, onverwacht, spontaan is een beter woord.
Daarna is het hek van de dam?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:32 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Begin daar niet aan tenzij persoon heeft gedoucht + anal douche.
Bij jou wel?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:27 schreef Myrr het volgende:
Dat was een scenarioschets. Maar wel iets waarom het van mij niet zo hoeft, blijft toch een gok. Duurt ook kapot lang aan het begin. Misschien niet als je een dunne penner hebt tho.quote:
ftw? hoezo dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:33 schreef Myrr het volgende:
Hou niet zo van. Is wel lekker maar teveel gedoe.
Meisje dat ik ken(de) had keer met d'r toen nog vriend, ze zat bovenop en hele zooi water met schijt spoog over zijn buik heen. The horror.
Ik ken iemand wiens anus een stukje scheurde en daar heel lang last van heeft gehad.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:33 schreef Myrr het volgende:
Hou niet zo van. Is wel lekker maar teveel gedoe.
Meisje dat ik ken(de) had keer met d'r toen nog vriend, ze zat bovenop en hele zooi water met schijt spoog over zijn buik heen. The horror.
Nooit anal gedaan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand wiens anus een stukje scheurde en daar heel lang last van heeft gehad.
quote:
Horror. Arm persoon. Ook dat. Poenaan kun je gewoon vlotjes je gang gaan maar anaal blijft eng man. Keertje misschot gehad tijdens doggy toevallig?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand wiens anus een stukje scheurde en daar heel lang last van heeft gehad.
ooh massive attackquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:36 schreef Pensylvania het volgende:
over anale seks gesproken:
Eerste namen Down the Rabbit Hole bekend
http://www.dumpert.nl/med(...)im_is_ontmaagd_.htmlquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Horror. Arm persoon. Ook dat. Poenaan kun je gewoon vlotjes je gang gaan maar anaal blijft eng man. Keertje misschot gehad tijdens doggy toevallig?
Kwartier met m'n reet samengeknepen gelegen.
wist niet dat er zoiets bestaat als teveel anal douche. Ze was na dat incident wel echt goed leeg.quote:
veel personen willen te snel anal penetereren, dat is iets dat je langzaam moet opbouwen, eerst eten, dan vinger en vierde x penetreren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Horror. Arm persoon. Ook dat. Poenaan kun je gewoon vlotjes je gang gaan maar anaal blijft eng man. Keertje misschot gehad tijdens doggy toevallig?
Kwartier met m'n reet samengeknepen gelegen.
Kan ik gratis kaarten voor krijgen, wil je me aanrakenquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:36 schreef Pensylvania het volgende:
over anale seks gesproken:
Eerste namen Down the Rabbit Hole bekend
onzin, ligt aan de ontvanger.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:46 schreef LA_niner het volgende:
[..]
veel personen willen te snel anal penetereren, dat is iets dat je langzaam moet opbouwen, eerst eten, dan vinger en vierde x penetreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |