Jammer weer. Wil echt graag sexy gevonden worden door een vegan die organic agricultuur studeert.quote:
Gewoon naar iedereens pijpen dansen toch, anders moet je ook nog eens boos worden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik wilde net een post opzoeken over dat je zou gaan blowen maar dat toch niet durfde dit dat maar dacht laat maar
jij hoort net zo in een blowers sc thuis als in een varkensvlees sc
Vind het gewoon heel gemeen van die lelijke Niels.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mij vooral, dat deed nog meer pijn. Gelukkig zijn wij sportief en zetten wij geen TR in zo'n situatie, wij staan ons metroseksuele mannetje.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:25 schreef Chai het volgende:
Voelt toch ongemakkelijk is de obvious lelijkste uit de hele SC andere mensen lelijk gaat noemen. Alsof een lelijke blinde overmoedig denkt dat hij heel knap is. Tja zo iemand weet niet beter, moet daar eigenlijk tegen beschermd worden.
Hahahahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik wilde net een post opzoeken over dat je zou gaan blowen maar dat toch niet durfde dit dat maar dacht laat maar
snap ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jammer weer. Wil echt graag sexy gevonden worden door een vegan die organic agricultuur studeert.
Ze wou lachen dus wees haar op de pic van wickedmen.quote:
inb4 ze is zelf een varkenquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dtquote:
wil daarna ook gelijk PhD fuck die shitquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Netjes, klinkt goed. Enige master die ik ooit ga halen is in Overwatch :s
Hap hapquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze wou lachen dus wees haar op de pic van wickedmen.
Kleine piemels en clitjesquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
olie of citroensap?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe onderdruk ik die smerige fenegriek geur zonder zeep te gebruiken op mijn huid.
Geordie Shore stijl.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens ik heb een 3daags stedentrip inclusief cruise naar Newcastle gewonnen omgomg
Geordie Shore past ook perfect bij je. Gefeliciteerd meid.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens ik heb een 3daags stedentrip inclusief cruise naar Newcastle gewonnen omgomg
Ah, dacht jij weer sexy foto :squote:Op donderdag 12 januari 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze wou lachen dus wees haar op de pic van wickedmen.
Gauw het vaatje in om een jongen te hosselenquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil gewoon helemaal niet naar kruid ruiken, maar ben aan het relacteren dus moet wel even. Probeer eerst wel citroensap.quote:
Oooeiiiquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jammer weer. Wil echt graag sexy gevonden worden door een vegan die organic agricultuur studeert.
quote:
Wanneer trouwen julliequote:Op donderdag 12 januari 2017 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geordie Shore past ook perfect bij je. Gefeliciteerd meid.
geen idee, dat gaat toch alleen om fit birds?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Hahah fuckers waarom begint iedereen gelijk over Geordie Shore
Komquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Why aye!quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Hahah fuckers waarom begint iedereen gelijk over Geordie Shore
En ze pullen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen idee, dat gaat toch alleen om fit birds?
zou dat niet op je nipps doen eigenlijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wil gewoon helemaal niet naar kruid ruiken, maar ben aan het relacteren dus moet wel even. Probeer eerst wel citroensap.
Wanneer jij tijd hebt om getuige te zijn.quote:
hoop dat je een ijsberg raakt en zinktquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
zei hoink toen hij tardis diep in de ogen aankeek alvorens hij zijn darmen met ferme kracht volspootquote:
Deze grap blijft altijd leuk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zei hoink toen hij tardis diep in de ogen aankeek alvorens hij zijn darmen met ferme kracht volspoot
Pausequote:Op donderdag 12 januari 2017 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zei hoink toen hij tardis diep in de ogen aankeek alvorens hij zijn darmen met ferme kracht volspoot
Nee, ik slik capsules en drink gezegende distel thee. Echt smerig allemaal, maar de geur komt gewoon door m'n deo heen en verder gebruik ik geen zeep op mijn lichaam. Op tepels smeer ik niets, alleen die gare druppel die eruit komt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:34 schreef zeer het volgende:
[..]
zou dat niet op je nipps doen eigenlijk
Bollequote:Op donderdag 12 januari 2017 14:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, ik slik capsules en drink gezegende distel thee. Echt smerig allemaal, maar de geur komt gewoon door m'n deo heen en verder gebruik ik geen zeep op mijn lichaam. Op tepels smeer ik niets, alleen die gare druppel die eruit komt.
Gezegendquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, ik slik capsules en drink gezegende distel thee. Echt smerig allemaal, maar de geur komt gewoon door m'n deo heen en verder gebruik ik geen zeep op mijn lichaam. Op tepels smeer ik niets, alleen die gare druppel die eruit komt.
stop met die geile praat, ik zit op mijn werk en ruik nu naar voorvochtquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vol diepgang ook. Net zo diep als hoink z'n lul in mijn arie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |